Je had helemaal geen inleiding moeten geven, nu krijg je natuurlijk veel van dit soort reactiesquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:42 schreef Northside het volgende:
Hij heeft jou al 1,5 jaar gehad. Waarom zou hij jou nou weer willen terwijl hij net zijn vrijheid heeft herwonnen? Hij gaat vast met een ander zoenen vanavond, iets nieuws ontdekken! Misschien wel voor jouw neus. Misschien wel met een vriendin van je. Zeker weten dat je wil gaan?
Dan waren de reacties nog veel makkelijker te voorspellen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je had helemaal geen inleiding moeten geven, nu krijg je natuurlijk veel van dit soort reacties
Was gewoon begonnen met "ik wil iemand verleiden, wat te doen? "
true true.. dan krijg je ook weer iets anders dan waar je om gevraagd had..quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan waren de reacties nog veel makkelijker te voorspellen.
idd, tja kan je eraan doen he dat mensen ontopic gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:51 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
true true.. dan krijg je ook weer iets anders dan waar je om gevraagd had..
blijft toch moeilijk, een topic starten op zo´n manier dat je ook daadwerkelijk antwoord op je vraag krijgt
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:36 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Dus, mijn vraag aan jullie is; hoe mooi/sexy/verleidelijk te dansen als een meisje zijnde? (Filmpjes etc zijn welkom, het lijkt me verdomd lastig uit te leggen in woorden; het moet dus geen act zijn met danspasjes enzo, maar nouja, gewoon 'alledaags' dansen)
Hij en ik hebben nog steeds seks.. dus het gaat er niet om hem in bed te krijgen, maar om hem helemaal gek van verliefdheid op me te laten wordenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:55 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Doe alsof je zo dronken bent dat je bewusteloos valt in een steeg. Als je vriend geil genoeg is ziet hij zijn kans schoon en klabatst even een kwakje in eenderwelk gat.
Als ik aangeschoten/dronken ben ga ik dus altijd automatisch dansen, maar dat is dat eeuwige geheupwieg, wil er misschien wat bij? of variatie..quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:42 schreef Roellie80 het volgende:
Gooi er wat alcohol in, dat gaat dat bewegen vanzelf wel, dat werkt helemaal niet als je je er op concentreerd, het belangrijkste is dat je uitstraalt dat je de avond van je leven hebt, lachen is ook belnagrijk
als je m al niet terug kunt krijgen door m te neuken dan zal een simpel dansje ook niet werken denk ik. maar goed, vraag een geil nummertje aan, joe cocker leave ur hat on ofzo,, en doe dan sexy naar hem toe dansen, oogcontact houden, over je kleren heen strelen. zo dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:58 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
[..]
Hij en ik hebben nog steeds seks.. dus het gaat er niet om hem in bed te krijgen, maar om hem helemaal gek van verliefdheid op me te laten worden
[..]
Als ik aangeschoten/dronken ben ga ik dus altijd automatisch dansen, maar dat is dat eeuwige geheupwieg, wil er misschien wat bij? of variatie..
quote:
Ja, dat gaat met een dansje dan wel lukken ja !quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:58 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Hij en ik hebben nog steeds seks.. dus het gaat er niet om hem in bed te krijgen, maar om hem helemaal gek van verliefdheid op me te laten worden
raar he?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:10 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Dit lijkt fucking ONZ wel.
In combinatie METquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:11 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Ja, dat gaat met een dansje dan wel lukken ja !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |