Sweet.quote:
Klopt wel inderdaad. Maar nu hij ook echt zijn rol heeft overgenomen valt het meer op. Ook zoals hoe hij eerst accepteerde wat Robert zei over zijn lijst (tegen het einde) en wegliep, maar vervolgens stopte, moeilijk keek, "Nnno... no, no no." zei en terugliep om vervolgens zelf een lijst te maken. Dat vond ik echt typisch iets wat Michael Scott zou doenquote:Op maandag 26 september 2011 09:04 schreef Orbis het volgende:
Ed Helms heeft in zijn comedy volgens mij altijd wel naar Steve Carell geleund. Dezelfde soort onhandige houding en manier van kijken in rare situaties.
De NOOOOOO van Michael Scott toen Toby terugkwam is alleen niet te overtreffenquote:Op maandag 26 september 2011 09:45 schreef Xurk het volgende:
[..]
Klopt wel inderdaad. Maar nu hij ook echt zijn rol heeft overgenomen valt het meer op. Ook zoals hoe hij eerst accepteerde wat Robert zei over zijn lijst (tegen het einde) en wegliep, maar vervolgens stopte, moeilijk keek, "Nnno... no, no no." zei en terugliep om vervolgens zelf een lijst te maken. Dat vond ik echt typisch iets wat Michael Scott zou doen
Trouwens ook leuk hoe Creed als "Old guy"(?) op de lijst stond
Dat vond ik juist weer zo'n lam geforceerd "Erin is wereldvreemd"-momentje...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:02 schreef justmattie het volgende:
Erin met die koffie vond ik ook best grappig.
mee eens ja..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:41 schreef DUK het volgende:
Ik vond deze matig. Dat tattoo-verhaallijntje was ok maar er is te weinig Dwight en het kakt te veel in op momenten.
Nee, vond deze minder dan de eerste.
Eens, hoewel ik de nieuwste aflevering van Parks and Rec nog moet kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:25 schreef RacerDKB het volgende:
Eerlijk gezegd, de afgelopen 2 afleveringen waren allebei matig.
Ik volg nu ook Parks and Recreation en daar zit elke aflevering wel een moment in waar ik moest proesten, geniaal gewoon.
The Office US kijk ik nu meer voor vermaak, niet omdat het briljant is. Want dat was het wel.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:25 schreef RacerDKB het volgende:
Ik volg nu ook Parks and Recreation en daar zit elke aflevering wel een moment in waar ik moest proesten, geniaal gewoon.
Ik vond vorig seizoen (op een paar pijnlijke Will Ferrell-afleveringen na) gewoon leuk, zeker na het erg matige 6e seizoen. Dit seizoen vond ik de eerste aflevering gewoon op niveau, die van deze week was inderdaad niet veel soeps.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:58 schreef Vic_Vega het volgende:
Wie is 't eens met de stelling dat The Office al sinds heel lang niet meer echt leuk is? En wie kijkt er -net zoals ik- nog steeds elke aflevering, maar denkt met weemoed terug aan de eerste seizoenen?
quote:Jenna Fischer Welcomes a Son
BY SARA HAMMEL
Monday October 03, 2011 01:50 PM EDT
Fischer, 37, and husband Lee Kirk welcomed son Weston Lee on Sept. 24, her rep tells PEOPLE exclusively.
"Mom and baby are doing great," the rep says.
Fischer, whose character Pam has a daughter and is expecting a son with TV husband Jim Halpert on the show, first revealed she was pregnant in May.
In July, she told Jay Leno on The Tonight Show she was having a boy.
During her pregnancy, she shared her cravings and admitted she was virtually sailing through the nine months.
"In the beginning, it was a lot of macaroni and cheese and Lucky Charms. Now it's a lot of strawberries," she said. "I've been really lucky. I’ve had a really easy pregnancy."
The actress has spoken in the past of her excitement about having children, saying that after becoming an aunt, "I already wanted kids, but even more so now."
Fischer and Kirk were engaged in 2009 while both were vacationing in Europe and got married in July 2010, with Survivor's Jeff Probst officiating the ceremony.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |