quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 11:52 schreef Heufd het volgende:Nou ja, als de serie alleen interessant gehouden kan worden door een personage die het huwelijk van Jim en Pam gaat slopen, kunnen ze wat mij betreft beter stoppen.
Ik moet zeggen dat ik de voortzetting zonder Steve Carrell/Michael best goed vind. Vond Andy/Ed Helms dan ook de perfecte kandidaat om die rol op zich te nemen op de Andy-wijze. En de afgelopen aflevering heb ik toch een paar keer moeten lachen, met name om die steken van Angela richting Pam.
Wat dat rare karakter moet voorstellen die kennelijk op Jim uit is, moet ik nog zien. Maar wat The Office leuk maakt is dat er niet één centraal thema is waar alles van in functie wordt gezet, maar meerdere, kort- en langlopende. Dus ook al bevalt dat idee niet (wat we nog moeten zien, ik bedoel dat hele karakter is nieuw), er blijft nog zat over.
Die Dwight spin-off zie ik eerder falen. Sowieso kan het niet hetzelfde zijn als The Office.
Het kan alleen werken wanneer je het een ander type serie maakt, en ik denk dat Dwight gewoon niet interessant genoeg is opzichzelf. Sowieso slagen spin-offs zelden.