Haha wat een koning is Creed toch ook.quote:
Om de lach van Stanley in het begin moest ik écht hard lachen. Verder best wel een leuke aflevering ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef Nihao het volgende:
[..]
Haha wat een koning is Creed toch ook.
Het absurdisme is weer terug in de serie, erg goed.
Lag ook dubbel toen Gabe achter Ryan het water in sprong/viel, struikelend over zijn onderbroek.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Om de lach van Stanley in het begin moest ik écht hard lachen. Verder best wel een leuke aflevering ja.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:30 schreef Terreros85 het volgende:
Laatste twee afleveringen waren leuk![]()
Iemand deze al gezien.![]()
[ afbeelding ]
Newt Gingrich is presidentskandidaat voor de Republikeinen.
Vind het wel grappig klinken eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:45 schreef BasvB het volgende:
Ze willen misschien nog een spin-off van The Office maken met Dwight als hoofdpersoon http://whatculture.com/tv(...)n-off-series-in-2013
Ik heb hoop dat dit wat word maar waarschijnlijk zoals met alles spin-offs word het een drama. Het idee is wel leuk, nu de uitwerking nog..quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:45 schreef BasvB het volgende:
Ze willen misschien nog een spin-off van The Office maken met Dwight als hoofdpersoon http://whatculture.com/tv(...)n-off-series-in-2013
Het lijkt me niet dat je daarmee echt een hele tv-serie kan vullen, en Dwight lijkt me ook niet het typische spinoff-type.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef Rick_Castle het volgende:
[..]
Ik heb hoop dat dit wat word maar waarschijnlijk zoals met alles spin-offs word het een drama. Het idee is wel leuk, nu de uitwerking nog..
Zal wel gewoon het uitzendschema zijn. Big Bang Theory en Parks and Recreation waren er wel gewoon (en P&R wordt altijd na The Office geprogrammeerd).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:10 schreef loezzzje het volgende:
Er was ook geen Vampire Diaries. Was er een feestdag ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |