Rabo komt 's middags pas.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:08 schreef Lange22 het volgende:
En het is weer de dag van de zorgtoeslag, iemand met Rabo al binnen? ING volgens mijn zusje wel.
Klopt, meestal tussen 15.00uur en 18.00uur.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:09 schreef GimmeGore het volgende:
Zijn Rabo en ABN niet altijd ergens in de middag en ING in de ochtend al?
Dat is dan weer een meevallertje tochquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:13 schreef Caland het volgende:
Huurtoeslag mag ook wel in dat rijtje hoor
Wist niet eens dat het vandaag al was, dacht morgen.
Kans is klein maar het is toch geen probleem om om 16:00u boodschappen te doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:53 schreef Lange22 het volgende:
Hopen dat het deze maand weer 12 uur word, moet nodig boodschappen doen hehe
Jepz... krijg je ook?quote:
Misschien geen discussie voor dit topic, maar je kunt niet gewoon over de hele maand gezien een euro of 20 besparen, zodat je wèl gewoon je boodschappen kunt doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef BGTes het volgende:
Nog niet binnen.. Ik check elk kwartier Rabobank.nl want ik heb hongerBij mij komt hij inderdaad ook pas laat in de middag. Ik ga wel een brood kopen van de emballage
Het kwam deze maand door onverwachts hoge uitgaven (ziekenhuis etc dat niet onder eigen risico valt), normaal haal ik het wel netquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Misschien geen discussie voor dit topic, maar je kunt niet gewoon over de hele maand gezien een euro of 20 besparen, zodat je wèl gewoon je boodschappen kunt doen?
Agossiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Renesite het volgende:
Jazeker. Ik krijg ook - ben nog student.
Had ik vorige week al eens moeten doen dus die heb ik niet meerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef BGTes het volgende:
Nog niet binnen.. Ik check elk kwartier Rabobank.nl want ik heb hongerBij mij komt hij inderdaad ook pas laat in de middag. Ik ga wel een brood kopen van de emballage
Ik heb ook haast niks meer, gelukkig nog frikandellen gevonden inde vriezerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:55 schreef Lange22 het volgende:
@ Spermadonor, nee hoor, paar uurtjes extra maakt weinig uit, alleen heb nu (bijna) niks meer, en begin toch honger te krijgen hehe
ook niet om te bankieren gebruiken maar alleen voor de smsdienst bij af en toe names.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:17 schreef BGTes het volgende:
[..]
En spinner, ik vertrouw dat niet helemaalhoewel het natuurlijk net zo (on)betrouwbaar is als gewoon via mijn pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |