Ik weet niet of actieve pups wel wat voor me zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier eigenlijk interesse in een EMG set 81/89 inclusief coil switch (89 is switchbaar tot single coil)
Als er mogelijkheid is om ze in een stratje te bouwen ? Wil ik het eventueel overwegenquote:Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier eigenlijk interesse in een EMG set 81/89 inclusief coil switch (89 is switchbaar tot single coil)
Oude les paul`s hoeven niet duur te zijn...quote:Op zondag 25 september 2011 01:35 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit nu eens wat concerten/nummers op Youtube te kijken/luisteren en ik kom tot 2 conclusie's:
- Ik wil een (gedateerde) sunburst Les Paul.![]()
![]()
![]()
- Ik wil (goed) kunnen gitaar spelen![]()
Dat heerlijke geluid wat ze hier uitpersen:
Clapton's geluid klinkt gewoon hetzelfde als van Knopfler, heerlijk toontje!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou die mogelijkheid is er altijd hequote:Op zondag 25 september 2011 23:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als er mogelijkheid is om ze in een stratje te bouwen ? Wil ik het eventueel overwegen
Ik heb nog een les paul met crappy pu's op dit moment, wat voor prijs heb je in gedachten?quote:Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Set is 200 nieuw ongeveer. Dus roep maar watquote:Op maandag 26 september 2011 09:26 schreef savale het volgende:
[..]
Ik heb nog een les paul met crappy pu's op dit moment, wat voor prijs heb je in gedachten?
Ik speel ook alleen maar 4 akkoorden, maar wat zou ik donders graag een Martin willen!quote:Op zondag 25 september 2011 21:58 schreef Cynic het volgende:
Ach, voor die 4 akkoorden die ik moet spelen maakt het allemaal niet zoveel uit.
Klopt. En verder geen idee. Maar die sjaak wil ineens niet meer ruilenquote:Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef brother52 het volgende:
Burny wordt toch gemaakt door Fernandes?
Dat is op zich geen verkeerd spul.
Weet je ook uit welk jaar die gitaar komt? Want ze zijn ergens in de jaren '80 ook nog een tijdje gebouwd in de Matsumoku fabriek.
quote:Op maandag 26 september 2011 12:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt. En verder geen idee. Maar die sjaak wil ineens niet meer ruilen![]()
Hmmm, dat is een stukje omrijden. Dan maar wat eerder ophouden met werken...quote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Volgens mij ergens in de achterhoek... Bekende uit het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |