SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Ik zou hem graag kopen maar ik kan er helaas zo ontzettend weinig mee...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom kopen jullie niet gewoon die EC 1000Geniaal gitaartje
Ziet er gaaf uit ja, maar ik vind de tracklist nooit boeiend genoeg!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef BurnaBoy het volgende:
Dit begint er ook al aardig goed uit te zien. Hopelijk niet al teveel delay en dan ben ik first day owner ofzo denk ik
Dat soort games wordt steeds interessanter. De laatste rockband was ook al een behoorlijke sprong vooruit. Alleen de gitaar die daarbij zit is nogal crappy.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef BurnaBoy het volgende:
Dit begint er ook al aardig goed uit te zien. Hopelijk niet al teveel delay en dan ben ik first day owner ofzo denk ik
Stone Temple Pilots zit er weer bij. Dan vind ik het al snel prima.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit ja, maar ik vind de tracklist nooit boeiend genoeg!
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo dit is echt de meest relaxe gitaar ooit om af te stellen. Alle frets zijn zo precies gelijk afgesteld dat de actie superlaag kan![]()
Dit is zonder buzzzz, zit er practisch bovenop
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo dit is echt de meest relaxe gitaar ooit om af te stellen. Alle frets zijn zo precies gelijk afgesteld dat de actie superlaag kan![]()
[ afbeelding ]
zo laag speelt niet echt fijn vind ik, ik hou er juist van om echt te moeten 'werken' op een gitaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat. Plus, je krijgt meer tone als je actie wat hoger is. Al heb je dat met die EMG's niet echt nodig, die pompen het signaal sowieso wel lekker opquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:14 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
zo laag speelt niet echt fijn vind ik, ik hou er juist van om echt te moeten 'werken' op een gitaar
damn, dat is laag (ik geil op lage actie hehe)quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Is het dan makkelijk dat ik 2 elementen + kapjes jouw kant op stuur dat jij ze dan weer terug kan sturen ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:52 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet ook nog een paar doen
Kan het wel combineren
Ik heb nog niks gekocht, maar ik wil geld hebben om zelf iets te bouwen of om een cabinet+top los te kopen want we hebben gesprekken gehad met de band en zijn er gewoon over uit dat we zoveel mogelijk een eigen sound willen maken en sowieso is het veel leuker natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
wat heb je nu gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |