Hoezo, online beluisterbaar, ze maken er een cool iets van en dan kan je CD+shirt kopen voor 20$.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Marketing technisch gezien is dit juist een van de slechtste stappen die ze konden maken.
Ja het is gewoon okee voor ze maar niks anders dan wat normaal gebeurt. Voor mij is het wel fijn weet ik in ieder geval dat ik dit album niet hoef te kopenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoezo, online beluisterbaar, ze maken er een cool iets van en dan kan je CD+shirt kopen voor 20$.
Prima toch?
Laat het ons wetenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:46 schreef Cid het volgende:
Nou ben benieuwd vanavond:
[ afbeelding ]
Eurotje of 40..quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Laat het ons weten
Zijn die dingen duur?
Hmmm, ik weet nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Eurotje of 40..
Een huisgenoot was d'r een paar jaar geleden trouwens niet helemaal tevreden mee. Maar dat was ook z'n allereerste gitaar en 'versterker'.
Lekker hoor! Wel stampen op dat podium hequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef haakon het volgende:
binnenkort 3 keer in een week optreden!
zo uit het niets!
Ga jij maar lekker naar Defqon in je blote bast breed lopen doen, Mennoquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lekker hoor! Wel stampen op dat podium he
En een cover van Just As Easy![]()
Stil staan terwijl ik boos kijk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar Defqon in je blote bast breed lopen doen, Menno
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef haakon het volgende:
binnenkort 3 keer in een week optreden!
zo uit het niets!
Beetje 70's/80's/90's.quote:
Ik hoor ze wel beide, trouwensquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:14 schreef Dribbel_ het volgende:
En waarom hoor ik alleen Tom zingen
Hier ook, maar ik heb dan nu dan ook wel in mijn iTunes staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |