quote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Jouw generatie? Jij bent er bijna man
Als je bij ons 10 jaar in dienst bent gaan ze een speciaal cadeau voor je uitzoeken en zetten ze je in het zonnetje op de jaarvergadering ten aanzien van 400 collega'squote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben al 10 jaar in loondienst bij mijn huidige ICT-bedrijf en ik krijg niks, ja, een kutsalaris... Wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard tijd voor een nieuwe baan, maar ik twijfel ook nog eens heel hard of ik wel in de ICT wil blijven, vind het eigenlijk maar een kutsector om in te werken...
Zit nu dan wel op een relaxte luxe hotelkamer in Zeeland voor het werkGitaar mee, net ff lekker zitten raggen op dat ding... Zo eens van het bubbelbad gebruik maken
En de sterfdag van Cliff Burtonquote:Op dinsdag 27 september 2011 06:58 schreef The_Dean het volgende:
Geen gitarist, maar toch cool: Meatloaf is jarig
En Avril Lavigne ook.
klinkt als een leuke werkgeverquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je bij ons 10 jaar in dienst bent gaan ze een speciaal cadeau voor je uitzoeken en zetten ze je in het zonnetje op de jaarvergadering ten aanzien van 400 collega's.
Dan zijn jullie een uitzondering. De meeste detacheerders doen er helemaal niets aan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je bij ons 10 jaar in dienst bent gaan ze een speciaal cadeau voor je uitzoeken en zetten ze je in het zonnetje op de jaarvergadering ten aanzien van 400 collega's.
Ik zou daar niet echt op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klinkt als een leuke werkgever
Ja, dat is jammer ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
En de sterfdag van Cliff Burton
Ik kan dat soort dingen wel waarderen zeker in de ICT waar je toch wel veel en hard werkt. En in mijn richting ook veel overuren die je vaak niet betaald krijgtquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet echt op zitten te wachten.
Veel en hard werken valt over het algemeen wel mee. Het is vaak hollen of stilstaan en er wordt meer stil gestaan dan dat men aan het hollen is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen wel waarderen zeker in de ICT waar je toch wel veel en hard werkt. En in mijn richting ook veel overuren die je vaak niet betaald krijgt
Die lui zitten maar wat achter de computer manquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen wel waarderen zeker in de ICT waar je toch wel veel en hard werkt. En in mijn richting ook veel overuren die je vaak niet betaald krijgt
Juist. Ik vind het dan ook een behoorlijk overgewaardeerd beroep.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die lui zitten maar wat achter de computer man
het is toch lastiger als het lijkt om bv software zoals guitar pro te maken of games zoals angry birds ed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Juist. Ik vind het dan ook een behoorlijk overgewaardeerd beroep.
Nee man, dat zijn allemaal veredelde hobbyisten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het is toch lastiger als het lijkt om bv software zoals guitar pro te maken of games zoals angry birds ed.
Overgewaardeerd of niet, zo min mogelijk doen en een grote zak geld krijgen is nooit verkeerdquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Juist. Ik vind het dan ook een behoorlijk overgewaardeerd beroep.
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:49 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Overgewaardeerd of niet, zo min mogelijk doen en een grote zak geld krijgen is nooit verkeerd
He wat dan, gewoon de cd online zetten? Of mis ik iets aan de sitequote:Op dinsdag 27 september 2011 08:21 schreef KaMo het volgende:
Tof marketing concept van de nieuwe cd van Blink182
http://neighborhoods.blink182.com/all
Dat was het idee dat ik ook al had...quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
He wat dan, gewoon de cd online zetten? Of mis ik iets aan de site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |