Dat is waar, het is alleen een beetje lastig om door de bomen het bos te zien met zoveel aanbod.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk dat niemand hier je daar echt mee kan helpen omdat de meeste mensen niet meerdere interfaces hebben.
Ik ben wel te spreken over tascam, zoveel kan ik wel zeggen. Heb er ook een aantal verschillende gehad/geprobeerd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk dat niemand hier je daar echt mee kan helpen omdat de meeste mensen niet meerdere interfaces hebben.
Die versie met 2 in en 2 uit is ook erg fraai.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:34 schreef Griebus het volgende:
[..]
[..]
Die zijn beide van Focusrite, is daar nog een essentieel verschil tussen? Hoef dan niet de 18in versie, 2 is misschien wel genoeg.
En wat denken jullie van de Tascam 144, is dat nog een optie of is de Focusrite echt beter?
Ah je was er al mee bekend. Ik versta ongeveer 30 % van wat ze aan het zingen isquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
Niet nodig hoor
En sinds dat mokkel zangeres is geworden van Bricquebec is het totaal verkloot. Doe mij Jaap Louwes maar weer.
Lit Us Mar Rinne
Ik Doch It Moarn Wol
Nice!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:15 schreef savale het volgende:
[..]
Die versie met 2 in en 2 uit is ook erg fraai.
Ik heb een tascam gehad. Hoop ellende met drivers + preamps vond ik niet zo mooi open/helder klinken. Ik krijg de focusrite morgen pas, maar ik heb tot nu toe alleen maar goede verhalen gehoord over de kwaliteit. Ik laat het wel even weten als ik hem heb. Ik heb trouwens ook nog een alesis io gehad. De geluidskwaliteit was top, alleen mijn laptop en firewire kreeg ik niet lekker stabiel, dus daarom terug op usb...
Ooh er is ook een 2 kanaals versie van IO die op usb werkt... Als daar dezelfde preamps als die van zijn grote broertje in zitten dan zit je goed
http://www.alesis.com/io2
Trouwens tegenwoordig is "slecht" geluid van een interface ook maar relatief hoor : Dit is met een crappy maya 44usb gedaan (slechts een 48khz 18 bit adc en belabberde signal to noise)
Dean ?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Dean. weet jij veel van tremolo's ?
Ik wil er eentje die goed afstelbaar is en stabiel blijft.
Die er nu inzit is wel stabiel maar een hel om te intoneren.
En elke keer naar de winkel brengen is duur
Heb er zelf de lead versie van. Het is wel prettig en het werkt ook wel. Alleen mijn versie gaat niet zonder distortion. Opzich niet zo erg. Maar je moet wel even testen of hij wel lekker klinkt zoals jij vind dat hij moet klinken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:04 schreef Cid het volgende:
Iemand ervaring met dit soort dingetjes? http://www.nederlandmuzie(...)%20amPlug%20-%20AC30
Lijkt me ideaal om 's avonds e.e.a. te proberen zonder je versterker mee te sjouwen de tuin in ofzo
Regel blijft gewoon, koop of een goeie echte of helemaal niet. Die goedkope en "licenced" versies gaan je meestal meer ellende bezrogen dan speel plezier.quote:
Ibanez Licensed is vrij goed hoor. Alleen inderdaad Intoneren is een hel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Regel blijft gewoon, koop of een goeie echte of helemaal niet. Die goedkope en "licenced" versies gaan je meestal meer ellende bezrogen dan speel plezier.
Intoneren van die dingen is een hel ja. Daarentegen hoef je hem maar 1 keer af te laten stellen en voortaan gewoon dezelfde snaren gebruiken dan zit je goed.
Voor mij geen zwevende brug meer in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |