Ach, ik weet wie het zegt... is gewoon jaloersquote:Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
En Cat, tering, wat een opmerking
Viel het je eindelijk op na al die jaren?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ach, ik weet wie het zegt... is gewoon jaloers
Lampjesssss!quote:
quote:
Zo is het tussen JJH en mij ook begonnen.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:22 schreef Takaiki het volgende:
Echt jaloers![]()
Meid, je hebt issues. Zeker allemaal door je mislukte affaire met JJH
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Aangezien ik ook geen sms krijg issues heb ga ik in mijn bedje verder liggen huilen slapen.![]()
Omnomnomnomquote:Op donderdag 22 september 2011 22:30 schreef Cat22 het volgende:
*brengt schaaltje chocolade en 2 glaasjes rode wijn*
Dat staat toch in haar sigquote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis de condooms, glijmiddel, zaaddodende pasta, spiraaltje, prikpil, pil, MAP, en de instructie hoe het beste pre-klaarkomen je terug te trekken?
Ik prefereer dat jodelen, ik heb niets met kerkenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis de condooms, glijmiddel, zaaddodende pasta, spiraaltje, prikpil, pil, MAP, en de instructie hoe het beste pre-klaarkomen je terug te trekken?
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:37 schreef Takaiki het volgende:
We hebben verders iedereen weggejaagd
Heb toch het gevoel dat er meegegluurd wordtquote:
ja laat nu maarquote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
Is het de bedoeling dat ik nu zeg 'Ja, lekker' ?
Of moet ik gillen 'Foto??? Welke foto???'
Jij mag kiezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |