Nee, jij.quote:
waar?quote:
mij smst ze nietquote:
nee, en haar wel zeker?quote:
WAT HEEFT ZIJ DAT IK NIET HEB?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OP-LET-TEN,
Dat zeg ik toch net ja, dat ik dat wist omdat we smsten
tietenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAT HEEFT ZIJ DAT IK NIET HEB?![]()
![]()
![]()
quote:
ja dat dacht ik dus alquote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
oh wacht, ik weet het al denk ik![]()
![]()
ja ja ja, jij krijgt ook sms van Ll zeker?quote:
Ook tieten héquote:Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ja ja, jij krijgt ook sms van Ll zeker?
alleen vrouwen met tieten krijgen sms van Llquote:
ik let me gek op, hou de hele tijd mn telefoon in mn handquote:Op donderdag 22 september 2011 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Dat zei ik net ook al, OP-LET-TEN Tombo
Ehhh ik kan heel gemeen zijn, aangezien Nok meer dan eens heeft geroepen dat ze niet bepaald vooraan stond, en van jou weet ik het eigenlijk nietquote:
Neequote:Op donderdag 22 september 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehhh ik kan heel gemeen zijn, aangezien Nok meer dan eens heeft geroepen dat ze niet bepaald vooraan stond, en van jou weet ik het eigenlijk nietVolgens mij hebben wij elkaar nooit gezien, is het niet?
En na het teruggelezen kom jij op de volgende meet in een slobbertruiquote:Op donderdag 22 september 2011 22:07 schreef senesta het volgende:
[..]
NeeOh ik mis weer een half gesprek
Sommige smsjes wil je niet krijgen begrijp ik?
* moet eens vaker terug lezen*
slaap lekker, mede-miniquote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Aangezien ik ook geen sms krijg ga ik in mijn bedje verder liggen huilen slapen.![]()
Veel plezier morgen en niet huilen he, ze gaan naar een mooie warme plekquote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Aangezien ik ook geen sms krijg ga ik in mijn bedje verder liggen huilen slapen.![]()
Hij heeft te vaak naar die van jou gegluurd en nu is hij blind.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef Takaiki het volgende:
Ll, waar blijft mijn sms dan?![]()
Weet dat ik met de ellebogentest maar een paar cm tekort kwam he
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft te vaak naar die van jou gegluurd en nu is hij blind.
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Niet! Takaiki is toch de sproetjes mevrouw![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
En Cat, tering, wat een opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |