Was dat al de bedoeling om maar zo kort te gaan dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:50 schreef Qwea het volgende:
Pleuris, 3.5u naar walibi, mijn voet is belachelijk dik en doet pijn, tering.
Nou we hadden het echt wel gezien hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat al de bedoeling om maar zo kort te gaan dan?
Mac??? Nog meer patat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar even komen halen? Want rijden zal wel niet zo lekker gaan met zo'n zere poot
We moeten er om 17:00 zijn, dus dan pik ik je om 16:30 op, kunnen we onderweg nog even naar de Mac en zijn we zeker ruim op tijd. Mijn dokter zal het leuk vinden
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou we hadden het echt wel gezien hoorachtbanen, andere shit, we waren er wel klaar mee. Mike was moe, ik had poot pijn en we waren / zijn beide stront misselijk. Dus we hadden zoiets van :
Nog 1:12 u dan zijn we thuis
Misselijk van de attracties?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou we hadden het echt wel gezien hoorachtbanen, andere shit, we waren er wel klaar mee. Mike was moe, ik had poot pijn en we waren / zijn beide stront misselijk. Dus we hadden zoiets van :
Nog 1:12 u dan zijn we thuis
Nou, de patat icm de achtbanen en de g forcequote:
We hebben bijna alles wel gehad hoor. Was onwijs rustig.quote:
Whehehequote:Op vrijdag 23 september 2011 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, de patat icm de achtbanen en de g force
Ja, die dokter van me gaat genietenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:15 schreef Rewimo het volgende:
Ha, geloof maar dat de dokter dat leuk vindt
Kattenkind moet trouwens wel snel beter worden!
Hoerige patat blijft omhoog komen. Ik hoef echt geen patat voorlopigquote:
Da's dan weer lekker.Ik was een keer door de week in Eurodisney buiten de vakanties, kon bij vrijwel iedere attractie meteen doorlopenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hebben bijna alles wel gehad hoor. Was onwijs rustig.
Kots het ff uit; ben je ervan afquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:30 schreef Qwea het volgende:
Hoerige patat blijft omhoog komen. Ik hoef echt geen patat voorlopig
Waarom?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
Zullen we het niet over kots hebben vandaag?![]()
Gisterochtend durfde ik mijn auto al niet uit bij de benzinepomp omdat ik ineens kots- en kotsmisselijk was. Heb eerst vijf minuten met een fisherman's friendje zitten puffen voordat ik uberhaupt uit durfde stappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |