Leuk filmpje! Ik vind het ook zo leuk dat marco borsato mee doetquote:
Greys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tell meeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef Muis006 het volgende:
Grees weet het (als ze het niet heeft uitgezweet in de sauna).
Psssst..quote:Op donderdag 22 september 2011 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tell meeeeeeeeeeeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verder vertellen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Psssst..Noes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verder vertellen!
Dat klinkt als een Maaskantje-naam.
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef Oognip het volgende:
Kijkt er iemand met mij mee Bonje met de buren?
die "sandy" is een vriendin van mn nichtquote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef Oognip het volgende:
Kijkt er iemand met mij mee Bonje met de buren?
nooooooooooooooessquote:Op donderdag 22 september 2011 20:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die "sandy" is een vriendin van mn nicht
quote:
Probeer hem eens op een ander plekjequote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Whehehe, ik heb eindelijk weer es een nieuwe electrische tandenborstel gekocht en ik werd een beetje misselijk van dat getril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |