Voor je huiswerk thuisquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:36 schreef LethalP het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waar die bosatlassen voor nodig zijn. Hooguit 2x gebruikt. Meestal hebben ze op school wel n flinke stapel liggen.
Welke editie is het en wat wil je ervoor hebben ik dacht 25 euro met verzenden? mits dat het editie 52 is , 53dan mag het ook wat meer zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:18 schreef knight18 het volgende:
IK heb hier wel eentje liggen. Zo goed als nieuw. Had het destijds nodig bij aardrijkskunde maar na een jaartje ermee gekapt.
Even wachten op knight die was eerder en ik wil maar 25 incl verzenden geven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:50 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Voor je huiswerk thuis
Ik heb editie 52 liggen, zo goed als nieuw. ¤ 30 inc.
Is goed, mijne 30 inc. blijft staan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Even wachten op knight die was eerder en ik wil maar 25 incl verzenden geven.
Op welk station zou dat dan mogen zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:36 schreef knight18 het volgende:
40 exc. Het is de 53ste editie en zo goed als nieuw. Aangezien deze voor 70 euro te koop zijn lijkt dit mij een mooie prijs. Evt kunnen we op een station afspreken.
35 euro ben ik tevreden mee. Vind helemaal zuidelijkste puntje limburg iets tever. Woon nl in den haag. Welk station is het(naam)?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Op welk station zou dat dan mogen zijn?
Woon helemaal in het zuidelijkse puntje van limburg is bekend van pinkpop
En ben je niet tevreden met 35 euro de helft van de nieuwprijs lijkt me toch gepast in waalre heb ik vandaag eentje 52 editie gezien voor bieden vanaf 12.50 denk dat ik hem halen kan voor 20 maar laat het liever een foker verdienen dan iemand anders.
Plaats hier is Landgraaf.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef knight18 het volgende:
[..]
35 euro ben ik tevreden mee. Vind helemaal zuidelijkste puntje limburg iets tever. Woon nl in den haag. Welk station is het(naam)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |