Rachel reageert daar een stuk volwassener dan Nicole.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:30 schreef Danny het volgende:
Ow, en natuurlijk maakt nicole het even over zichzelf.
http://www.tmz.com/2011/1(...)nation/#.TuNQkmMUqnA
Dat viel mij toen ook op inderdaad. Heb ook het idee dat ze maar wat doet, en vooral bezig is zichzelf de populariteit in te janken. Dat backfired nogal, gelukkig, met als geweldig hoogtepunt het moment waarop het publiek letterlijk boeeeeeeeee roept. Jammer van Rachel, die gaf een geweldige performance in de sing off, waarmee ze volgens mij vriend en vijand verraste.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Rachel reageert daar een stuk volwassener dan Nicole.
Wat een zeikwijf is het toch. Maar ik vond Nicole al niets meer sinds ze Crista er bij de Judges Houses uit gooide met als commentaar 'Ik miste gevoel in je performance'. Ze miste gevoel??? Ze stond het haast huilend te zingen. Had ze zichzelf van een klif af moeten gooien tijdens het nr?
Zelfs Enrique kijkt - wanneer ze dat zegt - van 'oh puhlease...'.
En ja dat is al van lang geleden in de serie, maar het zit me nog steeds dwars![]()
Het is ook een kwestie van persoonlijke voorkeur natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:12 schreef Bouncer11 het volgende:
[..]
Nee, geen eenheidsworst. Er zijn er maar heel weinig die zo kunnen zingen als Melanie Amaro. Die zit in de categorie van Whitney Houston (vroeger), Mariah Carey, Leona Lewis, Beyonce en Charice.
Hoop het echt voor hemquote:Maar Josh is ook vrij uniek. Zeer terechte finalist en die gaat ook wel scoren!
En uiteraard de persoon die ik het het minst vind verdienen (whitney kloon nummer zoveel; ja ze zingt prima, maar het is niet the Voice maar the X-Factor en die mist ze imo) wint. Nou ja, Josh (en Drew) komen er wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:53 schreef Danny het volgende:
Josh (...) van de overgebleven kandidaten zou hij de enige winnaar zijn wmb (...) Aangezien de Amerikaanse shows er een handje van hebben mijn nummer 1 als tweede te laten eindigen (...) zal Josh wel tweede worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |