Maar wel overduidelijk de beste van het stel, dus nu hebben ze alleen nog een groepje wannabe's, waarvan Josh de enige is die nog énige potentie tot stardom bezit.quote:
Niets aan gelogen, toch?quote:
Ja, alleen zo zal hij het denk ik niet bedoeld hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets aan gelogen, toch?
Als hij al een ster was had hij het programma niet nodig.
Dat wil hij worden, dus wannabe
Ik zeg toch dat hij de enige is met potentie die er nu nog in zit?quote:
Hij red het niet bij Drew imo. Hij is nu wel de beste die er nog inzit. De rest is troep voor de massa, met dertien in een dozijn stemgeluiden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Ja, alleen zo zal hij het denk ik niet bedoeld hebben.
Melanie heeft qua stem helemaal niets onderscheidends imo. Ik zou haar stem niet herkennen op de radio. Drew absoluut wél, en daarin is ze de enige. Josh heeft een heerlijke stem, maar die heeft veel weg van mensen als Cocker en Springsteen. Desondanks is Josh wmb nu de enige die erin zit die nog verdient te winnen.quote:Ik vind het jammer dat Drew er uit is maar ze heeft nog zat tijd om te groeien. Had ook nooit verwacht dat ze van Josh of Melanie zou gaan winnen. Melanie ben ik zelf op uitgekeken maar heeft natuurlijk een perfecte stem om een plaat uit te brengen.
eens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Ow, zeker op basis van het Billy Jean nummer moest ze blijven. Jammer dat Chris en Marcus er in zitten. Vocaal duidelijk de zwakste terwijl ik Rachel ook veel zwakker vind.
I second this.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:05 schreef Greys het volgende:
Drew had van mij niet hoeven winnen (ik vind Josh beter) maar wel onterecht dat ze er nú uit ging, want ze is beter dan een flink aantal die er nog in zitten.
Vanaf nu zou Josh dan met twee vingers in zijn neus zo naar de finale moeten stiefelen en winnen, anders klopt het echt niet. Finale zal wel tegen Melanie zijn.
Ja, Nederlanders kunnen daar niet tegen he, als mensen uitspreken wat ze werkelijk voelen. Nederlanders vinden dat genant enzo. Wat bij ik blij dat ik geemigreerd ben zeg. Pfff..... En laten we vooral mensen gaan wegsturen omdat ze 'raar reageren' ipv ze te beoordelen op hun stem.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Zo. Na de show van deze week ben ik helemaal klaar met Melanie. On my last freakin' nerve, met d'r toespraken. Tenenkrommend. Ze zingt geweldig, dat wel, maar wat mij betreft mag ze exit.
Rachel exitquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:34 schreef Ibuprofi het volgende:
Dramatische exit zeg. Jury moest kiezen tussen Rachel en Marcus. Rachel stond voor met 2 tegen 1 stem toen Nicole geen beslissing durfde te nemen en naar deadlock ging.
Gevolg: Rachel exit. Gevolg daarvan: Rachel in tranen en Nicole helemaal kapot.
Nicole werd weggejoeld door het publiek op het einde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |