abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105070348
Ik vond het een zeer matige aflevering deze keer. Alleen Melanie was goed. De eerste keer dat ik Josh echt niet goed vond. En de muziek leek ook veel te hard bij hem. Ik kon hem soms maar nauwelijks horen zingen.
Chris Rene mag nu echt wel gaan, die heeft gewoon echt een veel te zwakke stem.
pi_105096048
-O- Drew eruit -O-

[ Bericht 53% gewijzigd door Danny op 02-12-2011 23:48:58 ]
pi_105098277
Ik ben nu aan het kijken, jammer van Josh... Astro is nu bezig, ik heb niks met rap en kinderen en al helemaal niets met rappende kinderen :r
pi_105099789
Apart dat ze Drew eruit gestemd hebben, aangezien Marcus vorige week ook al bij de slechtsten zat.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:14:53 #205
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_105100006
Ze hebben Drew eruitgestemd omdat Simon anders met 3 acts bij de laatste 5 zat. Dit hele poppenkast draait om de judges, en allang niet meer om de kandidaten. Sneu hoe je met de gevoelens van een 14-jarig meisje speelt.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 december 2011 @ 23:40:26 #206
163650 Greys
pi_105120794
Ik vond Drew een beetje gaan vervelen inmiddels :@
Beetje veel van hetzelfde. En voor mij heeft ze nooit meer het niveau van Judges Houses gehaald.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 23:46:26 #207
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_105121080
Net even gekeken en toen ze in de singoff zat was natuurlijk al duidelijk dat ze weg zou moeten. Dat had ze zelf ook al door. LA stemt uiteraard zijn artiest er niet uit en van de dames is al een tijdje duidelijk dat ze soppen op de talentloze Marcus.
Volstrekt onbegrijpelijk dit. Drew is by far de beste en meest originele artiest die erbij zit. Maar goed, ze is weg, dus mogen volgende week Marcus en Melanie vertrekken wmb.
Mijn winnaar nu zou Josh zijn, maar aangezien m'n favoriet eruit is heeft het niet héél veel nut meer om te kijken anders dan genieten van de exit van acteurtjes Melanie en Marcus.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 december 2011 @ 23:50:07 #208
163650 Greys
pi_105121252
Ik vind Melanie ook echt hélemaal niks.
Zou me echt kapot vervelen als ik naar een concert van haar zou moeten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 2 december 2011 @ 23:52:57 #209
18653 crew  D.
pi_105121391
Drew is (nog) geen topper, maar dat ze het tegen Marcus zou afleggen had ik niet gedacht.
Nouja, niet gehoopt :P

En Astro's vertrek is jammer, maar voor iemand die niet zingt heeft ie het lang volgehouden :P
  Admin zaterdag 3 december 2011 @ 09:01:46 #210
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_105126470
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef D. het volgende:
Drew is (nog) geen topper
Maar wel overduidelijk de beste van het stel, dus nu hebben ze alleen nog een groepje wannabe's, waarvan Josh de enige is die nog énige potentie tot stardom bezit.
pi_105126873
Josh een wannabe noemen, wtf.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 december 2011 @ 09:51:05 #212
163650 Greys
pi_105126924
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef Chase_Utley het volgende:
Niets aan gelogen, toch?
Als hij al een ster was had hij het programma niet nodig.
Dat wil hij worden, dus wannabe :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105126980
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Niets aan gelogen, toch?
Als hij al een ster was had hij het programma niet nodig.
Dat wil hij worden, dus wannabe :P
Ja, alleen zo zal hij het denk ik niet bedoeld hebben.

Ik vind het jammer dat Drew er uit is maar ze heeft nog zat tijd om te groeien. Had ook nooit verwacht dat ze van Josh of Melanie zou gaan winnen. Melanie ben ik zelf op uitgekeken maar heeft natuurlijk een perfecte stem om een plaat uit te brengen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 december 2011 @ 10:05:21 #214
163650 Greys
pi_105127093
Drew had van mij niet hoeven winnen (ik vind Josh beter) maar wel onterecht dat ze er nú uit ging, want ze is beter dan een flink aantal die er nog in zitten.
Vanaf nu zou Josh dan met twee vingers in zijn neus zo naar de finale moeten stiefelen en winnen, anders klopt het echt niet. Finale zal wel tegen Melanie zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105127571
Ow, zeker op basis van het Billy Jean nummer moest ze blijven. Jammer dat Chris en Marcus er in zitten. Vocaal duidelijk de zwakste terwijl ik Rachel ook veel zwakker vind.
  Admin zaterdag 3 december 2011 @ 13:26:18 #216
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_105131009
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik zeg toch dat hij de enige is met potentie die er nu nog in zit?

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:56 schreef Chase_Utley het volgende:

Ja, alleen zo zal hij het denk ik niet bedoeld hebben.
Hij red het niet bij Drew imo. Hij is nu wel de beste die er nog inzit. De rest is troep voor de massa, met dertien in een dozijn stemgeluiden.

quote:
Ik vind het jammer dat Drew er uit is maar ze heeft nog zat tijd om te groeien. Had ook nooit verwacht dat ze van Josh of Melanie zou gaan winnen. Melanie ben ik zelf op uitgekeken maar heeft natuurlijk een perfecte stem om een plaat uit te brengen.
Melanie heeft qua stem helemaal niets onderscheidends imo. Ik zou haar stem niet herkennen op de radio. Drew absoluut wél, en daarin is ze de enige. Josh heeft een heerlijke stem, maar die heeft veel weg van mensen als Cocker en Springsteen. Desondanks is Josh wmb nu de enige die erin zit die nog verdient te winnen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Ow, zeker op basis van het Billy Jean nummer moest ze blijven. Jammer dat Chris en Marcus er in zitten. Vocaal duidelijk de zwakste terwijl ik Rachel ook veel zwakker vind.
eens.
Mijn finale zou Josh vs Drew geweest zijn iig en dan vond ik Drew persoonlijk beter, zowel qua kippenvel-factor als stemgeluid als originaliteit. In mijn ogen is de beste kandidaat eruit nu en dat kon weleens een flinke klap worden voor het programma an sich.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 december 2011 @ 13:29:44 #217
163650 Greys
pi_105131143
Van Josh vind ik het dan nog wel gedurfd en origineel dat hij bv dat nummer koos dat hij bij Judges Houses zong. First time ever I saw your face. Dat onderscheidt hem dan nog wel, dat hij ook dat soort heel 'ouderwetse' nummers durft te kiezen.

Drew had zeer zeker een eigen geluid. Van haar Judges Houses optreden moest ik haast janken en Melanie bv raakt me geen ènkele keer, hoe technisch goed zij dan misschien ook zingt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:58:13 #218
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_105133748
Godsamme! Net gekeken en ik vond juist het arrangement van Josh fenomenaal en het nummer erg goed gezongen. Net als dat van Drew. En ik vond Drew echt het beste deze week. Ik vond zelfs op de setting niets aan te merken. Prachtig lichtje erop en kippevel van de vocals.

Melanie heeft een fantastische stem hoor. Maar Earth Song is ook wel simpel scoren aangezien dat gewoon al een super emotioneel nummer is. Ze zong het goed hoor. Maar als ik daar een heel album van moet luisteren val ik waarschijnlijk in slaap wegens gebrek aan diversiteit. En we hebben al genoeg saaie Whitney's en Mariah's.

Drew eruit is echt belachelijk. Astro eruit is terecht en de tweede die had moeten gaan is die andere rapper/zanger waarvan ik nu de naam even ben vergeten, of Marcus.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:03:02 #219
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_105133864
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:05 schreef Greys het volgende:
Drew had van mij niet hoeven winnen (ik vind Josh beter) maar wel onterecht dat ze er nú uit ging, want ze is beter dan een flink aantal die er nog in zitten.
Vanaf nu zou Josh dan met twee vingers in zijn neus zo naar de finale moeten stiefelen en winnen, anders klopt het echt niet. Finale zal wel tegen Melanie zijn.
I second this.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_105340324
Ik zit nu te kijken, heb inmiddels van iedereen 1 nummer gezien, maar vind er tot nu toe maar weinig aan. Vind het niveau in deze aflevering tot nu toe behoorlijk tegenvallen. Hopelijk wordt het zo wat beter.
pi_105342990
Sinds die thanksgiving aflevering vind ik Melanie steeds irritanter worden. Ze zingt over het algemeen wel goed (al vond ik zeker het begin van het eerste nummer niet erg sterk)maar haar optredens vind ik wel saai en als ze dan gaat praten nadat ze gezongen heeft zit ik me alleen maar te ergeren.
Chris Rene is eigenlijk alleen goed als ie eigen nummers brengt.
  ESF Reporter donderdag 8 december 2011 @ 21:59:48 #222
87554 Cee
Welluk?
pi_105356343
Zo. Na de show van deze week ben ik helemaal klaar met Melanie. On my last freakin' nerve, met d'r toespraken. Tenenkrommend. Ze zingt geweldig, dat wel, maar wat mij betreft mag ze exit.

Josh's tweede optreden vond ik geweldig, maar ik moest wel op de juiste momenten mijn ogen dicht doen om de maniakale gezichtsuitdrukkingen van hem te negeren. :D

En ik blijf een zwak hebben voor Chris. O+
pi_105366022
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Zo. Na de show van deze week ben ik helemaal klaar met Melanie. On my last freakin' nerve, met d'r toespraken. Tenenkrommend. Ze zingt geweldig, dat wel, maar wat mij betreft mag ze exit.

Ja, Nederlanders kunnen daar niet tegen he, als mensen uitspreken wat ze werkelijk voelen. Nederlanders vinden dat genant enzo. Wat bij ik blij dat ik geemigreerd ben zeg. Pfff..... En laten we vooral mensen gaan wegsturen omdat ze 'raar reageren' ipv ze te beoordelen op hun stem. :X

[ Bericht 5% gewijzigd door Ibuprofi op 09-12-2011 12:33:44 ]
pi_105373313
Dramatische exit zeg. Jury moest kiezen tussen Rachel en Marcus. Rachel stond voor met 2 tegen 1 stem toen Nicole geen beslissing durfde te nemen en naar deadlock ging.
Gevolg: Rachel exit. Gevolg daarvan: Rachel in tranen en Nicole helemaal kapot.
Nicole werd weggejoeld door het publiek op het einde.
pi_105373996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 12:34 schreef Ibuprofi het volgende:
Dramatische exit zeg. Jury moest kiezen tussen Rachel en Marcus. Rachel stond voor met 2 tegen 1 stem toen Nicole geen beslissing durfde te nemen en naar deadlock ging.
Gevolg: Rachel exit. Gevolg daarvan: Rachel in tranen en Nicole helemaal kapot.
Nicole werd weggejoeld door het publiek op het einde.
Rachel exit :o *O*

Maar wel vaag dat Marcus WEER door is :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')