quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef AAB het volgende:
Josh en Melanie waren voor mij de beste van de avond, zij zijn de twee finalisten als het aan mij ligt. Van hun wil ik meer horen na de XFactor.
Voor de rest mogen Astro, Chris Rene en Lakoda Rayne vertrekken. Bij Lakoda Rayne vind ik één meisje het totaal verpesten voor de rest, met dat lange blonde haar, Cari. De andere drie hebben wel goede stemmen en staan niet zo raar te springen.
dat vind ik nou juist van Joshquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:06 schreef D. het volgende:
Josh mag winnen
Melanie heeft waarschijnlijk de 'mooiste' stem, maar al die zeikmuziek zit ik niet op te wachten
Jep. Melanie Amaro. Verreweg het grootste talent en nog maar 16 jaar!quote:Op maandag 28 november 2011 19:29 schreef Slomy het volgende:
Die dude heeft zo'n geweldige rauwe stem, heerlijk om naar te luisteren. Ik heb de rest van de show niet gezien, maar loopt er dan nog iets rond wat uberhaupt in de buurt van dit kan komen?
Ze is geen 16, ze is 19.quote:Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Jep. Melanie Amaro. Verreweg het grootste talent en nog maar 16 jaar!
Josh is een beetje een one trick pony. Die kan lang niet alles zingen. Melanie wel.
Ik heb het nagezocht en je hebt gelijk. Ik meen toch echt dat ik iemand meerdere keren heb horen zeggen dat ze nog maar 16 jaar was. Ik vond haar ook al ouder lijkenquote:
Hij heeft vrij veel van die langzame, zeer rustige nummer gezongen (auditie, judges houses en ook al in de live shows, Forever young, Wild horses enz enz). Vandaar. Maar gelukkig kwam With a little help from my friends en The pretender net op tijd. Dus ik moet toegeven dat hij het inmiddels al wel heeft rechtgezet. Hij heeft ook best een hele goede rock stem, dus mag wat mij betreft veel meer die stevige nummers doen. Zo'n langzaam nummer moet je er maar af en toe eens doorheen gooien vind ik. En tot aan With a little help was het non stop slow songs.quote:Op maandag 28 november 2011 22:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Josh een one trick pony noemen, dat kan niet anders dan trollend bedoeld worden. Vergelijk eens het genre in de judges house en toen hij the foo fighters deed.
Josh is juist veelzijdig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |