abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter woensdag 23 november 2011 @ 20:52:21 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_104734717
Leroy Bell. Het is best raar om hele oude archieffoto's van Leroy te zien waarin hij jong is. Je zou verwachten dat het jaren '80 foto's zijn maar het zijn nog net geen Daguerre foto's. :P Tussen het boren door (dat echt Rijdende-rechter-niveau-irritatie begint op te wekken) vang ik flarden van "Angel" op en het klinkt heerlijk country/blues achtig. Beetje Michael Bolton sausje eroverheen. En daar is het koor weer, wat een werk hebben die lui vandaag. _O- Verder een hele mooie uitvoering, vind ik.
  ESF Reporter woensdag 23 november 2011 @ 21:00:17 #177
87554 Cee
Welluk?
pi_104735271
Astro. Gebruikt zijn thankful-time voor het goedpraten van zijn acties in de result show. En draagt natuurlijk zijn nummer op aan zijn fans, of wat er nog van over is. :P En doet dat met een rap waarin de lyrics "act dumb like last week" in zit. Wat een slim dom geniaal klotejoch is het toch. _O_ Verder heb ik nog steeds niks hiermee. Maar dit is gewoon goed, punt.
  ESF Reporter woensdag 23 november 2011 @ 21:09:45 #178
87554 Cee
Welluk?
pi_104735940
Drew. Meer karakter in haar stem en haar zang dit keer, maar dat constante jodelsnikje, arrrrrgh. Toch, met afstand haar beste optreden tot nu toe. Wel jammer van het kinderkoortje aan het eind.
pi_104735957
Ik vond er deze week niet zoveel aan. Josh was wel duidelijk de beste wat mij betreft. Verder voor mij teveel zoetsappig gelul en teveel gejank. Dat is niet echt aan mij besteedt. Lakoda Rayne en Chris Rene mogen er deze week wel uit.
  ESF Reporter woensdag 23 november 2011 @ 21:18:49 #180
87554 Cee
Welluk?
pi_104736530
Josh. *zucht* O+ Ik probeer al 2 minuten een fatsoenlijke zin te typen maar blijf backspacen omdat ik niet op de goede woorden kan komen. Fuck it. _O_

Oh shit ik besef me nu dat ik Melanie Amaro nog ben vergeten. Ik vond het goed, maar weer veel van het zelfde. En wtf was dat na d'r optreden, waar kwam dat vandaan? :D

[ Bericht 14% gewijzigd door Cee op 24-11-2011 07:20:46 ]
  woensdag 23 november 2011 @ 22:02:12 #181
339756 AAB
Lives life
pi_104739715
Josh en Melanie waren voor mij de beste van de avond, zij zijn de twee finalisten als het aan mij ligt. Van hun wil ik meer horen na de XFactor.

Voor de rest mogen Astro, Chris Rene en Lakoda Rayne vertrekken. Bij Lakoda Rayne vind ik één meisje het totaal verpesten voor de rest, met dat lange blonde haar, Cari. De andere drie hebben wel goede stemmen en staan niet zo raar te springen.
pi_104748515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef AAB het volgende:
Josh en Melanie waren voor mij de beste van de avond, zij zijn de twee finalisten als het aan mij ligt. Van hun wil ik meer horen na de XFactor.

Voor de rest mogen Astro, Chris Rene en Lakoda Rayne vertrekken. Bij Lakoda Rayne vind ik één meisje het totaal verpesten voor de rest, met dat lange blonde haar, Cari. De andere drie hebben wel goede stemmen en staan niet zo raar te springen.
^O^
pi_104749087
Ik wist niet eens dat er al weer een nieuwe show is geweest. Een dag eerder deze week dus.
Okee, ook een verslag van mij dan. Ten eerste dat begin. Dat was wel weer heel erg amerikaans.
Het is thanksgiving week, met twee acts die morgen eruit vliegen.

Rachel Crow: Met I believe van Yolanda Adams. Weer goed gedaan hoor. Paar keer vloog ze iets uit de bocht, maar wat maakt het uit. Ze zingt echt heel lekker. En gewoon een leuke meid volgens mij.

Marcus: Met A song for mama, van Boyz II men. Een puur zang nummer en dan valt Marcus toch een beetje door de man. Shownummers kan hij goed, maar dit duidelijk minder.

Melanie: R.Kelly's nummer The greatest. Damn, een nummer voor God. Dat zag ik niet aankomen. Eerste minpunt voor Melanie. Maar wat zingt ze toch makkelijk en waanzinnig goed. Een klasse apart! En wat een emoties naderhand. Dat kwam van heel diep.

Chris Rene: Met Let it be van The Beatles. Wat een ramp. Dit was nog minder dan op een doorsnee karaoke avond. En wat een verkrachting van het nummer. En waarom gaan 3 juryleden mee staan dansen? Chris mag exit.

Lakoda Rayne: Met Taylor Swift's nummer You belong with me. Aardig gedaan, maar niet meer dan dat. Het begin was zelfs gewoon slecht. Maar het geheel was gewoon redelijk.

Leroy: In the arms of the angel, van Sarah McLaughlin. Goed gedaan, maar zeker niet zijn beste optreden. Het leek hem ook veel moeite te kosten waardoor het bijna schreeuwerig werd. Goed gedaan, niet geweldig.

Astro: Met opnieuw een eigen tekst. Was het op 'Pray' van Hammer? Hoe dan ook, dit was zijn minst goede performance. Er zat helemaal geen melodie meer in dit keer. Alleen het oplepelen van tekst. Helaas.

Drew: Met Skyscraper van Demi Lovato. Beter dan vorige week, maar dat zingen met die snik wordt storend. Verder lijkt haar stem toch niet sterk genoeg voor zo'n nummer. Al met al toch vrij redelijk gedaan.

Josh: Met Wild horses van The Stones. Alleen Josh en een piano. Geweldig. Vier standing o's van de jury. Beste van de avond denk ik. Wat heeft hij al een grote dochter trouwens!

Josh en Melanie steken er opnieuw weer bovenuit. Die zijn beide een klasse apart. Ik hoop dat de finale tussen die twee zal gaan. Wel word ik moe van dat gejank van de dames in de jury. Ik ben zelf heel gevoelig voor emoties in dit soort programma's (zoals Amy Connolly's auditie een aantal jaren terug) , maar in deze x factor wordt het echt overdreven.

Drie slechtsten van de avond zijn wat mij betreft Marcus, Astro en vooral Chris Rene. Maar aangezien er meer meisjes dan jongens blijken te stemmen, is het altijd afwachten wie er in de b2 komen.

(Misschien kan ik de uitslag vannacht nog even meepikken. Komt over een uurtje hoop ik)

[ Bericht 0% gewijzigd door Stout64 op 24-11-2011 03:02:19 ]
pi_104756431
De uitslag!!!

Ze beginnen met de act die de minste stemmen heeft gekregen en er meteen uit ligt ....Lakoda Rayne! :W
Drew krijgt te horen dat ze meteen door is naar volgende week!

Dan krijgen 5 acts te horen dat ze ook door zijn: Chris Rene, Rachel Crow, Josh, Melanie en Astro. Simon heeft nog steeds alle drie acts.

Marcus en Leroy dus in de sing off! Leroy zingt "Don't let me down" (goed) en Marcus zingt 'You lost me' (niet best).

LA Reed stuurt (natuurlijk) Leroy naar huis (publiek roept BOE)
Kelly stuurt (natuurlijk) Marcus naar huis
Paula stuurt Marcus naar huis
Simon stuurt Leroy naar huis omdat hij deadlock wil. (Klote Simon)

Het publiek heeft de minste stemmen gegeven aan: Leroy... Exit Leroy dus. En eeder al Lakoda Rayne.

Volgende week weer een dubbele exit.
pi_104758677
Waarom al die dubbele exits -O-

Ow en lakoda Rayne eruit :'(
pi_104799708
Chris Rene vond ik juist leuk :D
Kijk nu pas terug :)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 25 november 2011 @ 18:32:05 #187
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_104811763
Chris, huillie.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:42:55 #188
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104838195
Ik vond het maar een zeikaflevering. Aldat gejank!! En Melanie volkomen van het padje af.... Beste uiteraard Josh. En onterechte exit van Leroy. Jammer
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Admin zaterdag 26 november 2011 @ 13:26:12 #189
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_104840980
Langzaamaan begint mijn finale vorm te krijgen. Wmb gaat die tussen Josh en Drew, waarbij Drew mijn winnaar zou zijn. Melanie was compleet mallotig en mag van mij gewoon wieberen en die Marcus Canti (no he can't) mag ook wel wieberen. Wat een blamage dat die mocht blijven ten koste van Leroy :N
Lakota Rayne weg had al een week of zes geleden gemogen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_104843634
De kinderen doen het in ieder geval wel goed in x factor. Er zit nog iemand in van 13, van 14, van 15 en van 16 :Y
  Moderator zaterdag 26 november 2011 @ 16:06:11 #191
18653 crew  D.
pi_104845136
Josh mag winnen :Y

Melanie heeft waarschijnlijk de 'mooiste' stem, maar al die zeikmuziek zit ik niet op te wachten :N
Astro doet het leuk, en laat vaak ook zien dat ie de 'flow' wel heeft, al is ie 'm af en toe ook kwijt :P
Drew heeft potentie, maar die mag nog een paar jaar op zangles en dan komt ze er wel :Y
Chris Rene? Het is het allemaal net niet :N
Marcus kan mij niet boeien :{
Rachel klinkt best aardig, voor een schreeuwend kind :P
pi_104925045
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 16:06 schreef D. het volgende:
Josh mag winnen :Y

Melanie heeft waarschijnlijk de 'mooiste' stem, maar al die zeikmuziek zit ik niet op te wachten :N
dat vind ik nou juist van Josh :D
pi_104934169
Ik had niets meegekregen van deze x-factor, maar kwam per toeval uit op onderstaande filmpje.

Die dude heeft zo'n geweldige rauwe stem, heerlijk om naar te luisteren. Ik heb de rest van de show niet gezien, maar loopt er dan nog iets rond wat uberhaupt in de buurt van dit kan komen?
......
  maandag 28 november 2011 @ 20:28:00 #194
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104938165
Nee. Daarom gaat hij ook winnen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_104944808
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:29 schreef Slomy het volgende:
Die dude heeft zo'n geweldige rauwe stem, heerlijk om naar te luisteren. Ik heb de rest van de show niet gezien, maar loopt er dan nog iets rond wat uberhaupt in de buurt van dit kan komen?
Jep. Melanie Amaro. Verreweg het grootste talent en nog maar 16 jaar!
Josh is een beetje een one trick pony. Die kan lang niet alles zingen. Melanie wel.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Maar Josh moet wel tweede worden :Y
  maandag 28 november 2011 @ 22:04:49 #196
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104945245
Als iemand een one trick pony is dan is het Melanie wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_104945428
Josh een one trick pony noemen, dat kan niet anders dan trollend bedoeld worden. Vergelijk eens het genre in de judges house en toen hij the foo fighters deed.
Josh is juist veelzijdig.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_104945852
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Jep. Melanie Amaro. Verreweg het grootste talent en nog maar 16 jaar!
Josh is een beetje een one trick pony. Die kan lang niet alles zingen. Melanie wel.

Ze is geen 16, ze is 19.
pi_104954413
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:13 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ze is geen 16, ze is 19.
Ik heb het nagezocht en je hebt gelijk. Ik meen toch echt dat ik iemand meerdere keren heb horen zeggen dat ze nog maar 16 jaar was. Ik vond haar ook al ouder lijken :D
pi_104954501
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 22:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Josh een one trick pony noemen, dat kan niet anders dan trollend bedoeld worden. Vergelijk eens het genre in de judges house en toen hij the foo fighters deed.
Josh is juist veelzijdig.
Hij heeft vrij veel van die langzame, zeer rustige nummer gezongen (auditie, judges houses en ook al in de live shows, Forever young, Wild horses enz enz). Vandaar. Maar gelukkig kwam With a little help from my friends en The pretender net op tijd. Dus ik moet toegeven dat hij het inmiddels al wel heeft rechtgezet. Hij heeft ook best een hele goede rock stem, dus mag wat mij betreft veel meer die stevige nummers doen. Zo'n langzaam nummer moet je er maar af en toe eens doorheen gooien vind ik. En tot aan With a little help was het non stop slow songs.

Maar zoals gezegd gaat het dit jaar wat mij betreft tussen Josh en Melanie. Ik geef Josh de meeste kans, aangezien er toch meer dames bellen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')