True, tot aflevering 16/17 bleef ik me verbazen hoe sterk het verhaal wel niet was, het begint nu soms een beetje een gigantische wirwar te worden om het verhaal maar te rekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 06:23 schreef Waaghals het volgende:
Ik vind de nieuwe afleveringen nogal tegenvallen.
Lijkt wel alsof ze niet gerekend hadden op verlenging.

Ik wil dat ze Jack verteld dat zij Amanda isquote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Robophatt het volgende:
Ik vraag me af wat ze met de echte Emily gaan doen... Zou zij in de komende aflevering nog naar voren komen of laten ze haar verhaallijn doodbloeden?

Ik las ergens dat ze dan gaan focusen op iemand anders die ook op 'revenge' uit is.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik ben ook bang dat het verhaal op is na seizoen twee.
Want als Em haar zin heeft zitten alle Greyson's in de gevangenis. En dan is er geen tegenspeler meer over die niet aan haar kant staat.

Net zoals American Horror Story, compleet ander verhaal. Zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:29 schreef emss het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze dan gaan focusen op iemand anders die ook op 'revenge' uit is.
Maar ik denk dat er nog wel wat twists komen eerst. Ik verdenk Ashley er van om een dubbele agenda te hebben. De hele tijd zo'n bijrol op de achtergrond, ze heeft vast familie ofzo die verongelukt was in dat vliegtuig, en probeert nu net zoals Amanda/Emily de Graysons van binnen kapot te maken. Nolan en Conrad hebben haar ook al rechtstreeks gevraagd wat 'haar game is'... ben benieuwd.. en waarom heeft Takeda zo'n persoonlijk belang bij Amanda/Emily's wraak? Waarom zou hij persoonlijk de trekker overhalen ipv het iemand te laten doen? Hij maakt z'n eigen handen vuil. Wie weet... misschien zat zijn familie ook op die vlucht... anyway... ik vind de afleveringen wel rommelig hoor, moet er goed met m'n hoofd bij blijven.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zag ik wel aankomen, datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet...
Hele goede serie, van genoten. Benieuwd naar het volgende seizoen!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta

Ik hoop ook echt dat ze het overleefd heeft, hoe onaannemelijk dan ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef Robophatt het volgende:
Ik hoop in ieder geval niet dat Victoria dood is. Begon haar personage steeds interessanter te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |