Als je het begin in slow-motion zet zie je duidelijk Daniël vallen en niet hoe-heet-ie-dode-ook-alweerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben ze Daniel nog wel nodig om het seizoen door te laten kabbelen (het was wel leuker geweest als het Daniel wel was, grotere twist) en zien we die kut Tyler iig niet steeds weer terugkomen.

Amanda Clarke?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:06 schreef JDx het volgende:
door wie die andere 2 schoten gelost werden.

quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nu volgens mij nog meer wachten...staat nog geen nieuwe aflevering te lezen op tv.com en de promo is ook nergens te bekennen voor 1x17. Ik haat al die pauzes!
De programmering van ABC meldt 'new' bij de volgende Revenge (woensdag @ 10).quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:04 schreef Armageddon het volgende:
Op bierdopje staat er al iets tot 1x19

Wow iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:44 schreef Steve het volgende:
Veel antwoorden deze keer zeg, over wat er op het strand allemaal gaande was...

Ik had niet anders verwacht. De mouw van de schieter was ook niet wit, dus dat het een derde was, was al snel duidelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wow iddEcht het was totaal niet in me opgekomen dat Takeda Tyler vermoord zou kunnen hebben, geen moment.

Wat deed Amanda op het strand dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:29 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel fijn dat we nu weten wat er is gebeurd. Nou is Daniel dus wel in principe schuldig, want die Japanner gaat er wel mee wegkomen. Ben benieuwd wat zijn straf wordt.
Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat Amanda het had gedaan, en dat Jack haar toen had gered. Maar ik vond Nolan en Takeda ookal verdacht op dat feest, tja.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |