quote:FIFA 12 komt met de gloednieuwe Player Impact Engine, een fysica-engine die voor nog realistischere interacties op het veld zorgt. Ervaar hoe spelers elkaar in het echt uitdagen, om balbezit vechten, en fysieke confrontaties aangaan. Bij elk contact zijn er oneindig veel natuurlijke en geloofwaardige gevolgen. Spelers voelen zich sterker aan de bal, duwen en trekken in de strijd om balbezit en herstellen zich sneller van lichte tackles.
De revolutionaire vernieuwingen in de gameplay maken FIFA 12 nog interactiever en spannender. Met de nieuwe precisiedribbels krijg je nog meer controle over de bal in kleine ruimtes. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Verdedigen is nu net zo geavanceerd en belangrijk als in het echte voetbal. De tactische verdedigingsopties zorgen ervoor dat positie kiezen, passes onderscheppen en tackelen allemaal even zwaar meetellen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
FIFA 12 is spannend van begin tot einde, van de voorbereiding op de wedstrijd tot het laatste fluitsignaal. Je voelt de spanning van een wedstrijddag. Het navigeren gaat sneller en makkelijker, en je kunt kiezen uit meer dan 500 officile clubs. Een aantal nieuwe features:
Pro Player Intelligence
De CPU-spelers beschikken over het inzicht van een profspeler en nemen beslissingen op basis van hun eigen vaardigheden en de sterke en zwakke punten van hun teamgenoten. Spelers met een uitzonderlijk spelinzicht zien bijvoorbeeld als enige die ene kans voor een steekpass. Een speler als Kak van Real Madrid zal eerder (en sneller) een loopkans zien voor een teamgenoot dan een speler met minder inzicht. Teams houden bij hun aanval rekening met de sterke punten van hun veldspelers, en de zwakke punten van de tegenstander, waardoor elke wedstrijd een unieke en levensechte ervaring wordt.
Tactische verdedigingsopties
Verandert het verdedigen compleet: positie kiezen, passes onderscheppen en op het juiste moment tackelen tellen allemaal even zwaar mee bij het verdedigen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
Precisiedribbels
Geniet van nieuwe manieren om tegenstanders te passeren. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Gebruik korte dribbels in de kleine ruimte, op de vleugels en zelfs bij het afschermen van de bal voor een tegenstander.
Echte blessures
De Player Impact Engine houdt de interactie tussen spelers continu in de gaten, analyseert de kracht van het contact en de impact op het lichaam om na te gaan waar echte blessures ontstaan. Daardoor wordt het speltype Carrire nog spannender en krijgt het nog meer inhoud. Je wordt geconfronteerd met spelers die te kampen hebben met nieuwe soorten blessures en moet beslissen of het verantwoordelijk is om een nog herstellende speler het veld op te sturen.
Nieuwe presentatie
Wedstrijden lijken nog meer op echte televisie-uitzendingen. De belichting is drastisch verbeterd, het publiek levensechter en de nieuwe standaardcamera zorgt ervoor dat elke wedstrijd een waar spektakel wordt.
Verbeterde navigatie
Het menusysteem is vernieuwd en biedt een snelle en eenvoudige navigatie. Het hoofdmenu kan worden aangepast aan je arenaspeler, Virtuele prof en favoriete club.
Compleet authentiek
Met ruim 500 officile clublicenties en meer dan 15.000 spelers.
quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12
quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.
Release: 30 september 2011quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Drogba staat op de trade, 400K startprijs (xbox)
Omdat je bent opgelicht. Zo'n slechte vervalsing als Game Menia, daar trap je toch niet in? Als je 'm bij Game Mania op kunt halen, dan mag je er hiermee komen pronken.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:31 schreef mash_ het volgende:
Release: 30 september 2011
Waarom kan ik hem dan de 28e ophalen bij de gamemenia?
Klagen met een IF in je team.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:33 schreef Confetti het volgende:
Klote dat de 1e TOTW nu ook een week loopt..mijn IF Gomez is nu veel minder rare
Trucje?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe werkt dat trucje met 150 buy now ook alweer? Ik zie er best veel opstaan voor 150..
Is niks waard, kun je beter aan mij gevenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef Yari het volgende:
Ik heb nu een zwarte kaart, Mauri 83 CAM. Is dit nieuw ofzo? Ik dacht dat goud het hoogste was?
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef Yari het volgende:
Ik heb nu een zwarte kaart, Mauri 83 CAM. Is dit nieuw ofzo? Ik dacht dat goud het hoogste was?
Ja is niet zo veel waard. Ruilen ?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef Yari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staan ook beiden niet in de database. Jammer..quote:Op donderdag 22 september 2011 16:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kon m ook niet vinden, ook geen Narsingh godverpino
Ja best veel, maar niet in mijn formatiequote:
Js dat was ikquote:Op donderdag 22 september 2011 17:49 schreef laucas het volgende:
[..]
Foei! Had nog 300 geboden maar toen moest ik weg, had jij toevallig 350 geboden?
Heb jij ff mazzel!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:06 schreef eastclubber het volgende:
Ik heb als daily gift 2500 coins gekregen
Competitie voldoet ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:08 schreef LDS het volgende:
Even een (domme) vraag: Om 100 chemistry te krijgen. Ik weet dat je alle spelers op de goede plek moet zetten en dat ze de juiste formatie moeten hebben. Krijg je 100 chemistry door spelers van dezelfde nationaliteit bij elkaar te zetten? Of voldoet dezelfde competitie ook?
Oke thanks! Dat helpt, want ik was tot nu toe alleen maar aan het zoeken naar nederlandse eredivisie spelers. Met alle nationaliteiten er bij is het een stukje makkelijkerquote:
Is daar al winst uit te halen?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:08 schreef Kamikazie het volgende:
En de eerste winst uit me gekochte bronze pack gehaald. Yay!
Ja joh, anders is het denk ik ook niet te doen. Ben van mening dat de huidige regels het spel echt heel tof maken.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:10 schreef LDS het volgende:
[..]
Oke thanks! Dat helpt, want ik was tot nu toe alleen maar aan het zoeken naar nederlandse eredivisie spelers. Met alle nationaliteiten er bij is het een stukje makkelijker
Blijkbaar wel, heb 3 dingen eruit verkocht. Een speler, een +morale en een kit. Allemaal voor 200. Is niet veel winst maar toch beter dan niksquote:Op donderdag 22 september 2011 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is daar al winst uit te halen?
Hoe verkoop je die kits?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, heb 3 dingen eruit verkocht. Een speler, een +morale en een kit. Allemaal voor 200. Is niet veel winst maar toch beter dan niks
Overal zie ik aanvallers met zieke pace, is wel een beetje overdreven volgens mij... 92, 93 kom je gewoon tegen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:16 schreef KrAlex het volgende:
Volgens mij worden verdedigers en rete duur na verloop van tijd. Allemaal verdedigers met 40 pace. Dus de verdedigers met rond de 75/80 gaan veel waard worden gok ik. Vooral omdat je ziet dat er veel aanvallers zijn met 90+ pace. Alleen in de eredivisie al.
Na trade pile sturen meteen, weet niet hoe je ze uit je club kan halen op de webappquote:Op donderdag 22 september 2011 18:17 schreef LDS het volgende:
[..]
Hoe verkoop je die kits?Want ik kan het effe niet zo vinden. Heb hem na het openmaken naar My Team gestuurd.
Ja rot is dat.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:12 schreef PlukvdP. het volgende:
Neeeee mn bid tokens zijn op. 10 minuten wachten
Kan het ook niet helpen...sterker nog: in het zelfde pakje zat ook Affelayquote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef Lindgren. het volgende:
IF Cavani in je packs.Koop direct een staatslot.
---
Ik ben begonnen aan een Bronze USA team. Lijkt me gewoon wel eens grappig. Kan later altijd nog iets bijbouwen.
Mijn max aantal is maar 25quote:Op donderdag 22 september 2011 18:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja rot is dat.Ik heb er ook nog maar 115.
15 euro koop ik cavani van jequote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen...sterker nog: in het zelfde pakje zat ook Affelay
Hoe doe je dat hakje dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:10 schreef mash_ het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/94221999
En ja was even op amateur aan het spelen omdat ik af maken aan het oefenen wasop world class krijg ik de kans niet om het daar te oefenen.
Had ik vorig jaar ook een paar keer...gaat me nu niet meer gebeurenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef Santello het volgende:
Zo stom dat ik alle auctions voor 1 dag op heb gezet. Kan niks nu :p
Noobquote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef Santello het volgende:
Zo stom dat ik alle auctions voor 1 dag op heb gezet. Kan niks nu :p
ja dat ben ik zekerquote:Op donderdag 22 september 2011 19:49 schreef CHURCHILLNL het volgende:
Dudeweiser als je nog geinteresseerd bent in die coins dan moet je maar even een speler er op zetten.
dank je man!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:51 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Hij vroeg het vanochtend al, sorry
En al mijn spelers heb ik ook al weggeven.
Damn...Schilder had ik wel gewild, maar al mn geld geinvesteerd in mogelijke trades. Hopelijk heb ik snel wat geld, dan wil ik ´m wel. Compleet team van NAC is een beetje must, ieder jaar ;-)quote:Op donderdag 22 september 2011 20:04 schreef LDS het volgende:
Iemand nog interesse in Schilder 3-5-2 of Meeuwis 4-3-1-2? Staan nog twee minuten voor 150/200, en gaan daarna nog een uurtje
Ik hou hem nog wel online totdat ie weg is denk ikquote:Op donderdag 22 september 2011 20:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Damn...Schilder had ik wel gewild, maar al mn geld geinvesteerd in mogelijke trades. Hopelijk heb ik snel wat geld, dan wil ik ´m wel. Compleet team van NAC is een beetje must, ieder jaar ;-)
Gracias ;-)quote:Op donderdag 22 september 2011 20:11 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik hou hem nog wel online totdat ie weg is denk ik. Hou je op de hoogte.
Je moet je team ook onderhouden he.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:53 schreef Neraice het volgende:
Oke prima.
Trouwens wel knullig dat al die verdiende winst zometeen gelijk staat aan een paar potjes.
Ik dacht dat dat alleen voor mijn vriendin gelddequote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet je team ook onderhouden he.
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen voor mijn vriendin geldde
Kan ze dat zelf niet ?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen voor mijn vriendin geldde
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:27 schreef Rijstbal het volgende:
HOOOO shit . Helemaal vergeten van die packs met FUT12. Zo meteen even kijken
Benieuwd naar je oogstquote:Op donderdag 22 september 2011 20:27 schreef Rijstbal het volgende:
HOOOO shit . Helemaal vergeten van die packs met FUT12. Zo meteen even kijken
Ik denk het laatste...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
Krijg je dan nu ineens 2 daily gifts? Of moet je echt elke dag inloggen?
Kan pas via je console. Je kunt nu niet in Club.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weet iemand hoe je een badge te koop kunt zetten? Heb een gouden van de Hammers "over"...
R1 met kruisje doe een trick pas.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe doe je dat hakje dan?
Ah thanks...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan pas via je console. Je kunt nu niet in Club.
Niks speciaals. Beste speler is Bukharov.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Benieuwd naar je oogst
Is het heel erg als ik daar nog nooit van heb gehoord?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Niks speciaals. Beste speler is Bukharov.
1 of andere Rusquote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik daar nog nooit van heb gehoord?
Kijk ook Sibon even.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:42 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
1 of andere Rus
Ik zit nu even te kijken naar die stats van de spelers uit de Eredivisie. Janko 38 pace
Sulejmani 89 pacquote:Op donderdag 22 september 2011 20:42 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
1 of andere Rus
Ik zit nu even te kijken naar die stats van de spelers uit de Eredivisie. Janko 38 pace
Niet anders dan bijna iedereen, dus je hebt nog geen straatlengte achterstandquote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef Spierpijn888 het volgende:
Nu FUT12 begint meld ik me ook maar is hier op het forum.
Alleen maar slechte spelers gehad in me pakjes trouwens.
wilfriedquote:Op donderdag 22 september 2011 20:47 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe heette Bony nou ookal weer in fut?
Hoe. De. Fakking. Fak.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Sulejmani 89 pacMijn eredivisie team is al klaar
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#8pW3O3fNbbqty
Ach, na twee weken is de helft hier toch weg.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is er trouwens geen apart FUT topic ofzo?!
en dan blijft alleen de harde kern overquote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, na twee weken is de helft hier toch weg.
Ah beter, want het is af en toe net een kippenhok hierquote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, na twee weken is de helft hier toch weg.
Raar... Fer kan ik ook niet vindenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Bony is onvindbaar. Zelfde geldt voor Narsingh.
Fer heb ik wel gezienquote:Op donderdag 22 september 2011 20:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Raar... Fer kan ik ook niet vinden
inb4 een shitload aan Fergrappenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik zag 'm net nog. Hij kan niet fer weg zijn.
Ja stop maar met die Fer grappen, ze zijn soms echt te Fer gezocht.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
inb4 een shitload aan Fergrappen
Nee ik heb 1 account. En had alleen maar troep in mijn pakjesquote:Op donderdag 22 september 2011 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe. De. Fakking. Fak.
Jij hebt 51 accounts ofzo?
Dit is mijn teampje. Er komt nog een bazen-RB bij en wat formatie-tweaks..
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#diyVseBCbbqur
Hier is over nagedacht. Een 1-sterrenteam, met vrij hoge chemistry. Zo word ik waarschijnlijk gematchmaked tegen alle beginners.Even snel coins scoren.
Maar wie koop jij dan? Als voorbeeld? Om te traden..quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee ik heb 1 account. En had alleen maar troep in mijn pakjesmaar die spelers kosten gewoon geen fuck.. En gewoon trade. Maak steeds maar 50 of 100 winst per spelers. maar doe dat 3/4x en je hebt weer een eredivisie speler.
Zou een mooi starterspack zijn als je al wedstrijden kon spelen. Chemistry is, zeker in het begin, belangrijker dan kwaliteit.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:34 schreef laucas het volgende:
Ik heb gewoon 8 (!) fucking Ieren in me n00b team
GODVERPINO!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Bony is onvindbaar. Zelfde geldt voor Narsingh.
Nu net juan gekocht voor 800 verkocht voor 1200quote:Op donderdag 22 september 2011 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar wie koop jij dan? Als voorbeeld? Om te traden..
Aha. Ok. Ik zit echt nog in het bronzen-segment.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nu net juan gekocht voor 800 verkocht voor 1200
Nog meer vermaak tijdens een potje fifa!quote:
FUT een week eerder open gooien.. Degenen die nu FUT spelen gaan ongetwijfeld de game ook halen.quote:
Ohzo ja klopt.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
FUT een week eerder open gooien.. Degenen die nu FUT spelen gaan ongetwijfeld de game ook halen.
PS3?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is Wijnaldum goedkoop. 400 bin.
Jep.quote:
Tommy Oar.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:59 schreef jepperdeprep het volgende:
Hmm.
Beste LW in Eredivisie is toch wel Mertens denk ik?
Klopt. Daarom is ie ook 1.5k waard.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:02 schreef jappy-b het volgende:
Oar heeft wel 1 zieke pace! zeker in vergelijking met chadli (75)
Fast and Furious 5quote:Op donderdag 22 september 2011 23:02 schreef DannyDeko het volgende:
M'n handeltje ligt stil... Denk dat men het doorkrijgt dat je bepaalde spelers er niet voor 300 op moet zeggen, want daar maak ik gewoon het dubbele van
Offtopic: Iemand een goede film? Moet nog ff wakker blijven maar gaat niet lukken zo..
Toevallig gister avond zitten kijken. Vond 'm leuker dan had ik verwacht. Lekker matten met die 2 dikke tanks van een kerels..quote:
heb hem in de bios gezien, geniale film jaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toevallig gister avond zitten kijken. Vond 'm leuker dan had ik verwacht. Lekker matten met die 2 dikke tanks van een kerels..
Hier hetzelfde. Gisteren kreeg ik 100 tokens.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:11 schreef jappy-b het volgende:
het is wel weer een beetje low budget shoppen vandaag voor mij, heb nog maar 274 coins....
hopenlijk krijg ik vanacht nog iets leuks van EA
Had die gozer van Udinese ook al gevonden. Wordt nog opmerkelijk weinig op geboden.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:16 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb al 2 mogelijke nieuwe bazen gespot. LB van Udinese 85 pace, RB van Athletico, Portugees.
Daar heb ik er ook al 2 van op m'n pile staan. Dad bieden komt wel zodra men hem doorkrijgt. Serie A kende niet veel goede LB's dus zijn lui als De Ceglie nog steeds het populairstquote:Op donderdag 22 september 2011 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had die gozer van Udinese ook al gevonden. Wordt nog opmerkelijk weinig op geboden.
Ze gaan wel voor BIN 600 weg bij mij, koop ze voor 350-400quote:Op donderdag 22 september 2011 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had die gozer van Udinese ook al gevonden. Wordt nog opmerkelijk weinig op geboden.
IF Messi ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:34 schreef jepperdeprep het volgende:
IF Rooney staat er wel op btw. 10 mil buy now. Koopje.
Inderdaad. Je zal hem toch maar in je pakje vinden he. Net zoals vroeger glimmende Charizard in een pokemon pakjequote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
IF Messi ook. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:40 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Inderdaad. Je zal hem toch maar in je pakje vinden he. Net zoals vroeger glimmende Charizard in een pokemon pakje
Heb het zelfde probleem. Zie elke keer de koopjes voorbij komen, waar ik dan weer 10/20 coins te weinig voor heb...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]hetzelfde gevoel
Ik kom net trouwens het ongelofelijke aantal van 14(!) coins tekort voor een Cabral. 250 coins ging ie weg, staat er verder alleen maar voor 2,5k op.
Bazenvergelijkingquote:Op donderdag 22 september 2011 23:40 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Inderdaad. Je zal hem toch maar in je pakje vinden he. Net zoals vroeger glimmende Charizard in een pokemon pakje
Hahah heb daarom altijd een bronze/silver op de tradepile staan die ik meteen kan discarden.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]hetzelfde gevoel
Ik kom net trouwens het ongelofelijke aantal van 14(!) coins tekort voor een Cabral. 250 coins ging ie weg, staat er verder alleen maar voor 2,5k op.
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom is er niemand genteresseerd in een Winger met 92 Pace? Die zijn normaal een vermogen waard, maar straks loopt zijn 1200 bin af.
Ik dacht van wel ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:00 schreef DannyDeko het volgende:
hoeveel % gaat er ook al weer van je verkoop af? 5 toch?
twee keer de helft.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:07 schreef Kamikazie het volgende:
Hoeveel denken jullie dat chadli waard is?
ligt aan de tijd, ik kreeg m net niet eens verkocht voor 350quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee keer de helft.
Nee even serieus, 500c ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar geen FUT.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:37 schreef Tito_Makani het volgende:
Morgen/Vandaag kan je Fifa 12 al spelen met een EA season ticket en Amerikaanse account
02.00 hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:11 schreef psychedelicate het volgende:
Afgelopen nacht waren de daily gifts vanaf 01:00 beschikbaar.
Gewoon logisch nadenkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:48 schreef Lux0rious het volgende:
Is er trouwens ergens een overzicht van formaties?
Dat wanneer een speler bijv. 4321 als formatie heeft. Maar welke andere formaties hij ook zou kunnen spelen waar hij een donkergroen schoentje krijgt.
Ben je nog lekker duur uit ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:37 schreef Tito_Makani het volgende:
Morgen/Vandaag kan je Fifa 12 al spelen met een EA season ticket en Amerikaanse account
Geluk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:12 schreef Equites het volgende:
Is higuain nog wat waard dan? Pak hem net in een gratis pack voor fifa 12 hehe.
SPANNUND!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:37 schreef PlukvdP. het volgende:
Kom maar op met die gifts ik zit er weer klaar voor
Zei het toch, het is net als de Pokemon pakjes van toenquote:Op vrijdag 23 september 2011 01:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
SPANNUND!!
Maare wel verslavende shit dit hoor
+1quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:57 schreef Lindgren. het volgende:
Hopen dat ik dit keer eens geluk heb, beter geen tokens dit keer.
Je mag echt niet klagen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 02:10 schreef GuRBuH het volgende:
3 x 500 coins :/ Kan slechter, maar vind packs leuker.
Ultimate Team is al geopend, je kunt je team al bouwen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 02:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik snap niet wat jullie aan het doen zijn want het spel komt toch pas volgende week?
je kan niet betalenquote:Op vrijdag 23 september 2011 02:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Slim van ze. Je kan nog niets verdienen met tournements dus zijn mensen eerder geneigd te betalen..
quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:15 schreef zerokil het volgende:
Maar wel Thiago Silva verkocht voor 40k!
is maar 1 wedstrijdquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:44 schreef henkbarte het volgende:
Ik heb er ook nog allemaal op tradepile staan. Wordt je toch gek van.
Nog vraagje: Als je een Dribbling of Defending + 5 ofso krijgt en toepast op een speler, hoelang blijft dit dan geldig? Want anders heb je binnen de kortste keren iedereen op 90 toch of zie ik dat verkeerd..
Er staan er nog 12 op. Dus als we een beetje samen werken hebben we ze straks allemaal.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:43 schreef mash_ het volgende:
Voor ps3 mensen, koop CB juan van AS roma. Onder de 800 kopen. boven de 1000 verkopen.
het is maar 1 pagina dus moet lukkenHij word best veel verkocht omdat het een redelijke 80 cb is.
leuk idee om hier gezamelijk spelers te gaan pricefixenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Er staan er nog 12 op. Dus als we een beetje samen werken hebben we ze straks allemaal.
Normaal let ik er wel op. Maar zoals nu staan er maar 12 op dus dan koop ik ze gewoon allemaal.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:48 schreef Ferdii het volgende:
kopen jullie alle opstellingen van een speler? of enkel de 3 beste?
gewoon afspreken dat 750 de max is om te bieden oid?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Normaal let ik er wel op. Maar zoals nu staan er maar 12 op dus dan koop ik ze gewoon allemaal.
Enige nadeel van met zijn alle dit doen is dat je tegen elkaar op gaat bieden.
Ja klopt. Maar net zo als nu heb ik er op 1tje 350 geboden. Stel een anderen fokker doet mee dan bieden we steeds 50 meer tot aan 750. Dat is zonde. Maar dat kan je haast niet voorkomen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
gewoon afspreken dat 750 de max is om te bieden oid?
Ik zag die van 350 ja, besloten om maar eens een keer niet de lul te wezen die erover heen gaat. Heb je m gekregen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar net zo als nu heb ik er op 1tje 350 geboden. Stel een anderen fokker doet mee dan bieden we steeds 50 meer tot aan 750. Dat is zonde. Maar dat kan je haast niet voorkomen.
Maar pricefixen moet wel lukken als er paar mee doenDus de genen die mee wilt doen moet het ff zeggen.
Neequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zag die van 350 ja, besloten om maar eens een keer niet de lul te wezen die erover heen gaat. Heb je m gekregen?
Ja, 2 cbs uit de serie aquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:36 schreef Ferdii het volgende:
denk dat we als FOK! zijnde op de ps3 gewoon moeten beginnen met 2 spelers die we gaan pricefixen. Daarmee kunnen we ons redelijk vermaken zonder elkaar al te veel in de weg te zitten denk ik.
Juan is een leuke keuze.
Iemand anders nog een leuk idee?
Maar beginnen met bin van 1100 denk ik. Alles opkopen onder de 700. Ik heb alleen geen coins op dit momentquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:52 schreef Ferdii het volgende:
gioede keuze denk ik. Staat er ook op voor uiteenlopende bedragen. Kunnen we zo price fixen op 1500 denk ik
Klopt. Moet je ook alleen nu doen en stoppen voordat het spel uitkomt. Er komen er nu amper meer bij. Maar als je ze nu goedkoop inkoopt en je hebt ze nog niet verkockt is het ook geen ramp dan kan je ze altijd nog verkopen voor het zelfde bedrag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:55 schreef GuRBuH het volgende:
Als FIFA straks uit is komt er een shitload van die gasten op de market, zorg er wel voor dat je ze voor die tijd dumpt dan
Ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:20 schreef jappy-b het volgende:
hoe zit dat trouwens met die Pre Order? maakt dat uit waar je dat doet voor die gratis gold packs?
Ik heb hem gereserveerd bij E-Plaza.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Waar moet die besteld worden dan?
54,99 is ie daar. Het mooie is dat ik m wel gereserveerd heb, maar er niet aan vast zit. Heb nog niks betaald etc. Dus mocht ik ergens een betere optie zien dan kan ik die nog nemen. Nadeel is wel dat er zon kutwinkel bij je in de buurt moet zitten, wat bij mij toevallig het geval is.quote:Reserveer nu ontvang bij aankoop een voucher met daarop een code om 12 Gold-Pakketten te downloaden waarmee je in FIFA 12 Ultimate Team je droomteam kunt samenstellen!
Bij E-Plaza zeggen ze 12 gold packs, bij FRS 1 pack??quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:49 schreef jappy-b het volgende:
[ afbeelding ]
dat staat op de site van de free record shop
dus blijkbaar maakt het niet zo veel uit?
Zou kunnen hoor, maar zekerheid heb je niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:55 schreef jappy-b het volgende:
de actie van EA zelf is 12 goldpacks (6 maanden lang elke maand 2 gold packs) dus ik neem aan dat de actie door de NL winkels word overgenomen
en een gratis tshirt!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:59 schreef DutchSL het volgende:
Bij Game Mania krijg je iig 12 pakjes met 12 kaarten.
Dat vroeg ik een paar dagen geleden ook al, maar weet nog steeds niet of je 1x een code krijgt of een aantal maanden langquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:49 schreef jappy-b het volgende:
[ afbeelding ]
dat staat op de site van de free record shop
dus blijkbaar maakt het niet zo veel uit?
Dat probleem had ik dus ook, daarom maar bij gamemenia besteld. Dan maar 5 euro te veel betalenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik een paar dagen geleden ook al, maar weet nog steeds niet of je 1x een code krijgt of een aantal maanden lang
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:18 schreef henkbarte het volgende:
Als het goed is krijg je ze per maand over een periode van 6 maanden. Dit doet EA, dus ligt denk ik niet aan de winkel. Heb ook gepre-orderd bij gmania, hopen dat het gewoon soepel verloopt dit jaarHeb niet betaald dus haal em anders alsnog ergens anders..
.quote:Met gratis Ultimate Team Gold-pakket!
Pre-order FIFA 12 voor het Ultimate Team Gold-pakket: een jaar lang krijg je elke maand een pakket met spelers en andere items waarmee jij jouw Ultimate Team verbetert. De eerste code krijg je van ons in oktober, de volgende 11 krijg je van EA via PSN, Xbox Live of PC network
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |