Ik zie koken als verplichting.quote:
Slimme meid.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:41 schreef Anthraxx het volgende:
Dat heeft Anna 5 jaar terug ook voor elkaar gekregen.
Hai, trouwen?quote:
Ik gaf geen waardeoordeel en dat laat ik zoquote:Op donderdag 22 september 2011 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]is dat een goed of slecht teken
Niks zo veranderlijk als een mens.quote:
Je moet de vraag gewoon net iets anders stellenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zo veranderlijk als een mens.
Vertel...quote:Op donderdag 22 september 2011 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet de vraag gewoon net iets anders stellen.
Lijkt me zwaar vermoeiendquote:
Hoi, neuken?quote:
Wat voor tomaten gebruik jij er voor? Ik kan alles regelen en vers ook!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Nu nog afwachten of het eetbaar is.
Waaruit kan je kiezen?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat voor tomaten gebruik jij er voor? Ik kan alles regelen en vers ook!
Me vader heeft een groenten zaak
Ik ga 'm onthouden voor een volgende keer. Net zoals die suggestie met neuken.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Wil je de rest van je leven met mij doorbrengen?"
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waaruit kan je kiezen?
Ik koop gewoon van die rode een tros.
"Ja, ik wil!"quote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Tegan het volgende:
"Wil je de rest van je leven voor me koken en met me neuken?" *smelt*
Best eventjes blijkt. Ikzelf heb ze het liefste in de soep, al is een hele tomaat met een snufje zout als snack ook wel eens lekker.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:05 schreef Tegan het volgende:
Boh, hoelang kun je het hebben over tomaten.
Tomaten moeten in een saus. Rauw vind ik niets. Ook niet een plakje op een hamburger ofzoquote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Best eventjes blijkt. Ikzelf heb ze het liefste in de soep, al is een hele tomaat met een snufje zout als snack ook wel eens lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |