Alsof de Telegraaf redactie berichten zelf vertaalt uit het Chineesquote:Op donderdag 22 september 2011 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar wat stond er in het Chinees
Hm. Nu heb ik zin in afhaalchinees.quote:
Oh werkt dat zo?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Nu heb ik zin in afhaalchinees.
Nou! Lekker met een kop thee, en daar dan even die wafel op leggen, zodat ie warm wordt. Lekkkuurrr.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo?
Als ik zeg stroopwafel? Krijg je daar dan ook zin in
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Warme stroopwafels van de markt
Die zijn ook lekker, maar die kun je niet lekker op je kop thee leggen. Om te laten dingessen.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb van die stroopkoeken gelukkig.
Omg omg omg! Dat is mijn childhood übersnackquote:Op donderdag 22 september 2011 14:46 schreef ook_gek het volgende:
Ieuhw stroopwafel op je thee. Dan trekt de condens in je stroopwafel
Nee lekkere warme van de markt!
Zo grote voor een euro!! En als je er dan toch bent. Zakje kruimels hihi
Als jij gisteren eten geregeld had voor mij, had ik je nu een grote mok thee komen brengen met een heerlijke stroopwafel er op om te dingensen!!!!quote:
Me to me tooohooooo.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omg omg omg! Dat is mijn childhood übersnack![]()
Oh. Had ik nu maar...quote:Op donderdag 22 september 2011 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als jij gisteren eten geregeld had voor mij, had ik je nu een grote mok thee komen brengen met een heerlijke stroopwafel er op om te dingensen!!!!
Het is dat ik net me laatste stroopwafel op heb gegeten vanmorgen.... Anders had ik een foto gemaakt en hier gedumpt van een grote mok thee met een stroopwafel er boven opquote:
Nee hoor nee!quote:
Er zitten een hele boel leuke ad-ons bij. Kan je zo downloaden. Uitzendinggemist bv enzquote:Op donderdag 22 september 2011 15:14 schreef Tegan het volgende:
Owja CL, met XBMC kan je dus instellen dat je computer uitgaat na zoveel uur series kijken.
Oh!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor nee!
Dat noemt men plagen
* ook_gek vind kuukske een leuke spontane user
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |