Goede reden om dat programma te blijven boycotten.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:22 schreef themauster het volgende:
Corton en Roosmarijn over Nirvana en R.E.M bij DWDD, Claudia is tafeldame
en waar is de beloofde crap???quote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef themauster het volgende:
De 90s had ook veel crap zoals dit:
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en waar is de beloofde crap???
juist, dat is toch 1 van de grootste schijtplaten ooit gemaakt! huilebalk met zijn gemekker dat z'n vader niet z'n echte vader blijkt te zijn. tis verdorie Het Spijt Me niet!quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef themauster het volgende:
1 van de meest overhypte bands van de jaren 90 wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:25 schreef borisz het volgende:
Crap is wel overdreven, maar post hem we met een redenl. Voor een golden oldie komt deze plaat te vaak voorbij. Naast black en Jeremy hebben ze niets gemaakt lijkt wel.
Deze plaat moet voor mij even een jaartje de kelder in om weer te rijpen.
in de jaren 90 werden ze niet zo gehyped vond ik, kwam pas later, maar dat is mij beleving. En hebben prima muziek gemaakt, al kwam er beter werk uit Seatle (Soundgarden)quote:Op donderdag 22 september 2011 22:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 van de meest overhypte bands van de jaren 90 wat mij betreft.
Vond die dames van Wow altijd wel lekkere hapjes in die tijd.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef themauster het volgende:
Heb een kort stukje gezien, ging over Adele en dat ze in een of andere winkel niet meer gedraaid mag worden. Moeten ze overal doen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ons kent Ons wereldje in medialand.
Adelequote:Op vrijdag 23 september 2011 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb een kort stukje gezien, ging over Adele en dat ze in een of andere winkel niet meer gedraaid mag worden. Moeten ze overal doen!
Juist, voor mij compleet kapotgedraaid. Krijg peristaltische bewegingen aan mijn slokdarm als ik haar hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Adele![]()
Wel jammer van de overkill.
Dit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist, voor mij compleet kapotgedraaid. Krijg peristaltische bewegingen aan mijn slokdarm als ik haar hoor
jaaaaa, goed he dat dat kan op 3fmquote:
Gemistquote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
Underworld - Born Slippy!
Gelijk maar even de afsluiter van deze avond, morgen vroeg dag.
En vlaaiquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:29 schreef themauster het volgende:
Rowen Heze is ook het enige wat uit Limburg komt dat goed is
Dat lust ik nietquote:
Doe mij maar appelgebakquote:
samen met die koffiequote:
Hier maandag ivm mijn verjaardag van dan gisterquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
Nou laten we vandaag vlaai en gebak in de kantine hebben hier i.v.m. mijn verjaardag morgen
Altijd goedquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier maandag ivm mijn verjaardag van dan gister
Toch hardstikke mooi om 18 te worden?quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd goed![]()
Ik had gehoopt de dans te ontspringen omdat ik op een zaterdag jarig ben en maandag een week met vakantie ga... Helaas schijnt dat niet zo te werken
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:48 schreef themauster het volgende:
Gaat Giel die Wilders jingle nou steeds herhalen
18 zou ik wel oke vindenquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toch hardstikke mooi om 18 te worden?
Ouwe Lulquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
18 zou ik wel oke vinden27 daarentegen
jij ook al?quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
1987 was mooierquote:
Das helemaal niet oud!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
topjaar!quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:57 schreef themauster het volgende:
Loop ik bijna te janken op mijn werkZulke nummers raken je meteen weer in je hart
Bed of roses,werd gedraaid terwijl de kist in een bed van rozen naar beneden gingquote:
Ja, das dan vanaf zo'n moment een baggernummer, heb er ook een aantal die ik niet kan horenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Bed of roses,werd gedraaid terwijl de kist in een bed van rozen naar beneden ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |