Heel makkelijk, dat ga je zonder anabolen ook niet redden.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:38 schreef ZetaOS het volgende:
Luister, ik wil niet zo'n vieze bodybuilder worden
Dit. Verder veel pindakaas op je buik smeren om het vet te verbranden!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ga op voetbal om je benen te trainen.
ripped off is je al gelukt. maar goed...quote:Op donderdag 22 september 2011 12:38 schreef ZetaOS het volgende:
Beste Mensen ik heb een vraag,
[...]
Advies graag..to get ripped.
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:49 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Beter is om te gaan skieen als de papzak die je bent, en daarna te gaan spieren in voorbereiding op de zomervakantie. Op het strand lig je toch al, dan kan je niet meer vallen.
2 uurtjes per weekquote:Op donderdag 22 september 2011 13:47 schreef ZetaOS het volgende:
Stop hating, deze spullen zijn echt wel handig, wil gewoon een schema voor 2 uurtjes per week.
Zie de advertenties, die dingen werken hoor.
Die tower moet 11 minuten per dag kosten = 77 minuten in de week. Blijft er nog 43 minuten over voor wat anders!quote:
Hehe eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:59 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Die tower moet 11 minuten per dag kosten = 77 minuten in de week. Blijft er nog 43 minuten over voor wat anders!
Dat is een goed idee!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:17 schreef LuieSurinamer het volgende:
post aub een foto van nu en een foto wanneer je op vakantie gaat.
zodat wij het 'verschil' kunnen zien.
Ik heb 200gram poeder, dat is gelijk aan Roids.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef BertV het volgende:
[..]
Heel makkelijk, dat ga je zonder anabolen ook niet redden.
Waarom geen simpele dumbbells en barbells?
Eetschema + veel, erg veel discipline.
Ik vraag me nu echt af of je loopt te trollen of niet...quote:Op donderdag 22 september 2011 14:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb 200gram poeder, dat is gelijk aan Roids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |