Gewoon zelf grolsch meenemen.. niet van dat pisbier!quote:Op donderdag 22 september 2011 16:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha zit je daar te steengrillen, ga je bier bestellen. Wat zullen ze raar kijken
Wel cassis meenemenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
Machtig mooi idee, ik heb interesse.
Duits bier is toch geen pisbier?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon zelf grolsch meenemen.. niet van dat pisbier!
Tevens zo'n bbq'tje moet gewoon kunnen. Eigenlijk moet je dan een wagon zonder coupes zodat iedereen van het heerlijke bbq aroma kan genieten enzulks
Pisbier zeggen en dan met Grolsch aankomenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon zelf grolsch meenemen.. niet van dat pisbier!
Tevens zo'n bbq'tje moet gewoon kunnen. Eigenlijk moet je dan een wagon zonder coupes zodat iedereen van het heerlijke bbq aroma kan genieten enzulks
Grolsch pisbier vindenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Pisbier zeggen en dan met Grolsch aankomen!!!
Ik neem wel Hertog Jan of Warsteiner mee.
Na zo'n zoute speklap met whiskey saus heb ik altijd wel dorst hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 16:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha zit je daar te steengrillen, ga je bier bestellen. Wat zullen ze raar kijken
Hertog Janquote:Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm goede keus.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik woon wel vlak naast Maaskantje maar ik ben nog geen pauper hèquote:Op donderdag 22 september 2011 16:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm goede keus.
Of gewoon Schültenbrau, dan gaan we direct in onze trainings pak een KUT schreeuwen, tijdens het steengrillen uiteraard...
Dichtbij Maaskantje wonenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik woon wel vlak naast Maaskantje maar ik ben nog geen pauper hè
Nee, zoiets moet je juist met stijl doen, niet als pauper, maar als baas.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm goede keus.
Of gewoon Schültenbrau, dan gaan we direct in onze trainings pak een KUT schreeuwen, tijdens het steengrillen uiteraard...
Ik heb geen monoclequote:Op donderdag 22 september 2011 16:34 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Nee, zoiets moet je juist met stijl doen, niet als pauper, maar als baas.
Allemaal in 3 delig pak met monocle en pijp.
[ afbeelding ]
Problem?
Ga met de steengrill in de restaurantwagen zitten.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Julliquote:Op donderdag 22 september 2011 10:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb al de experts gevraagd voor hulp
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, #351: pics, dus.
Bijna onmogelijk dus...quote:Op donderdag 22 september 2011 17:43 schreef greavy het volgende:
De Duitse rijtuigen tussen Schiphol en Berlijn (1x/2 uur per richting) hebben 90 Watt per stopcontact.
Wat in de NS-treinen zit, weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |