We leggen gewoon een plank tussen de stoelen op zo'n 4zits.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar waar wil je de steengrill dan neerzetten?
Nee, de internationale trein Amsterdam - Brussel dusquote:Op donderdag 22 september 2011 11:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
das de internationale trein uit duitsland, die zijn veel chiller.
Nee geen 6persoons coupe's nee, maar wel relaxte stoelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee, de internationale trein Amsterdam - Brussel dus. Die naar Berlijn is ook heel chill maar die heeft niet zulke relaxte 6-persoons coupe's in de 2de klas.
Daar zeg je me wat. In Oost-Europa hebben ze nog wel eens bordjes dat je niet mag koken in de trein, maar hier heb ik dat inderdaad nog nooit gezien.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb nergens een bordje verboden te steengrillen gezien
Denk wel dat het dus mag ja.
Even kijken of er iemand met me mee wil, en dan ga ik het gewoon serieus proberenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:36 schreef Ireyon het volgende:
Probeer 't toch gewoon een keer. Wanneer je niet vervelend/bijdehand gaat doen als de conducteurs er iets van zeggen, denk ik dat ze er nog best om kunnen lachen.
Ik ga met je meequote:Op donderdag 22 september 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Even kijken of er iemand met me mee wil, en dan ga ik het gewoon serieus proberen
Heb je serieus een mailtje gestuurd?quote:
Als er bier is en er mag gerookt worden ben ik er ook bijquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je serieus een mailtje gestuurd?
quote:Geachte heer, mevrouw,
Dank voor uw e-mail. We doen ons best om uw vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Nederlandse Spoorwegen
Al zeggen ze dat het niet mag dan gaan we het alsnog proberen, alsof ze iedereen gaan informeren dat er wellicht iemand gaat proberen te steengrillenquote:
Ja, Eva, van de klantenservicequote:Op donderdag 22 september 2011 11:41 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Je hebt de NS meegevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |