Terechte kick.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef OverRated het volgende:
Kick.
Met een moderne aggregaat moet je volgens mij wel genoeg stroom kunnen leveren. Ik ken mensen met een camper die hun airconditioning draaien op zo'n ding. Zal qua lawaai wel beetje vervelend zijn, maar misschien kun je helemaal aan het einde van de trein gaan zitten. Achterste stukje 1e klas. Kun je de stopcontacten in de trein mooi gebruiken voor een biertap
Neem zoals eerder genoemd ook een brandblusser mee. Een kleine, in een sporttas. Ik adviseer trouwens om allemaal in bijvoorbeeld een trainingspak te gaan, met zo'n sporttas erbij. Mooi grill en tapvaten in de tas
Of regel iemand die een conducteur/machinist kent. Die vragen om het toe te staan.
Kartoffelsalat: koude gekookte aardappels, tomaat, komkommer, augurk allemaal in blokjes en dan met veel mayonaise erdoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef Compliment het volgende:
Is er al aan salades gedacht. Dit is natuurlijk ook benodigd voor een geslaagde grillpartij.
Wellicht heeft een behulpzame FOK!moeder een leuk recept.
En een steengrill.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef Oerbeer het volgende:
Iedereen die meedoet legt 20 euro in. Cateringbedrijf schalen voer laten bezorgen. Probleem met eten opgelost.
Dan alleen nog een trein regelen.
Precies, en daarom was het ook wel een goede kick van OverRated, zoals hij aangeeft is een relatief nieuwe aggregaat zeker een oplossing, alleen het lawaai is kut, dat is een probleem.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oke, nu nog de stroomvoorziening en we hebben de meeste obstakels gefixt.
Gas lijkt me iets te brandgevaarlijk. Dat is sowieso erg strafbaarquote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb ook wel eens een grill gezien die werkte op gas. Ook een optie.
Mja, punt twee is wel een goede ja. Meer als een brandblusser kun je niet doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef OverRated het volgende:
Volgens mij is dit ongeveer de volgorde van problemen:
1. Steengrill voorzien van power
2. Veiligheid. (gas, vuur, hitte, kortsluiting, rook)
3. Overlast (lawaai, geur, rook)
4. De organisatie ervan (mensen, bier, salade, conducteur en machinist omkopen)
Misschien is 1 wel op te lossen, met iets als een aggregaat of weet ik veel. 2 is moeilijker.
Goed ding. Slechts ¤ 465,00quote:Op zondag 6 mei 2012 23:03 schreef OverRated het volgende:
http://www.bostools.nl/aggregaten/inverter_aggregaten/164/
2000 watt, gaat 4 uren mee op een volle tank. En de geluidsoverlast is beperkt
"Geluidsniveau: 54 - 59 dB(A) / 7m"
In de intercity in mijn omgeving anders niet hoor. Het zijn dan wel die oudere intercity's.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:06 schreef remlof het volgende:
Jullie weten dat je in de eerste klas gewoon stopcontacten hebt hè?
Je weet dat er nog 294 posts voor die van jou staan?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:06 schreef remlof het volgende:
Jullie weten dat je in de eerste klas gewoon stopcontacten hebt hè?
Ik heb ze inderdaad niet allemaal gelezenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:07 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je weet dat er nog 294 posts voor die van jou staan?De stopcontacten in NS treinen leveren maximaal 65 watt, daar kunnen we nauwelijks een bureaulampje op aansluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |