Waarom moet je weten waar de wissels liggen? Dat weet ik ook wel, maar het is toch helemaal niet relevant?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef RadioSlut het volgende:
Hehe, leuk ideeJammer genoeg is m'n broer net weg
En die is dus erg goed in planningen maken + hij weet waar de wissels liggen, dus ik had dat aan hem kunnen vragen.
Ik zal van de week wel een smsje sturen ofzo, want dit móet gewoon doorgaan.
Kan je toch beter zon heineken tapje idee pakken, maar dan met lekker bier.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:42 schreef destrovel het volgende:
De fuck, net het hele topic gelezen. Ik wil er zeker wel bij zijn
Overigens; een Perfect Draft heeft zo'n 70 watt nodig, dus dat moet wel lukken toch?
Is wel lekker bij het grillen!
Als ze gaan fonduen wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Waarom moet je weten waar de wissels liggen? Dat weet ik ook wel, maar het is toch helemaal niet relevant?
Jouw UI.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:43 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is er toch met die steengrill ?
Ja onder een steen enzo
Nog niets gevonden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ben bezig met een oplossing mensen, heb geduld.
Lees voor het gemak het hele topic.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:26 schreef Snuwerd het volgende:
in de 1ste klas zit gewoon een stekkerdoos mien jong
als je dan naast die glazen deur gaat zitten, in de 2de klas, heb je gewoon stroom
ja ik was lui, in 1x 6 pagina's is veelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lees voor het gemak het hele topic.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:16 schreef James1988 het volgende:
Als je het al gaat doen, vergeet dan niet een plaszak mee te nemen.
Dan mag je in de machinistencabine.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:16 schreef James1988 het volgende:
Als je het al gaat doen, vergeet dan niet een plaszak mee te nemen.
Stiekem een 10 meter verlengsnoer meesmokkelen in de plaszak.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan mag je in de machinistencabine.Zit daar geen wandcontactdoos in?
Stel je voor dat die zooi ompleurtquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Waarom moet je weten waar de wissels liggen? Dat weet ik ook wel, maar het is toch helemaal niet relevant?
Volgende keer het hele topic lezen voordat je een kutkick maakt, dan zie je dat dat ook al is overwogenquote:Op vrijdag 13 april 2012 05:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de duitse treinen heb je stroom en die rijdt ook in Nederland
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:39 schreef LompeHork het volgende:
Ah ja! Ik heb dat aggregaatje getest, hij viel uit elkaar, dat gaat hem dus sowieso niet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |