Dus?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb 40 graden koorts
Ik heb net overgegegeven, dan kan ik me niet concentreren.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus?
Net alsof je met 40 graden koots niet wat aan je grammatica kan doen? Je hebt 't nodig, ga maar gewoon.
En de rest van de school aansteken?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus?
Net alsof je met 40 graden koots niet wat aan je grammatica kan doen? Je hebt 't nodig, ga maar gewoon.
Ga werk zoeken ofzo.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus?
Net alsof je met 40 graden koorts niet wat aan je grammatica kan doen? Je hebt 't nodig, ga maar gewoon.
Iets om overna te denken!quote:Op donderdag 22 september 2011 08:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En de rest van de school aansteken?
Als het eruit is dan is het eruit he.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb net overgegegeven, dan kan ik me niet concentreren.
Met wat? Aanstellerietus?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En de rest van de school aansteken?
Sshrijven is niet mijn sterkste punt, het maakt me dus niet erg uit, toch heb ik het speciaal voor jou verbeterd.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Als het eruit is dan is het eruit he.
Huphup, tandenpoetsen, haartjes kammen, en naar school.
Vraag maar aan de juf of ze de werkwoord vervoegingen nog even met je door wil nemen. Met name die van "vervelen".
Ja.quote:
FOK! kan altijdquote:Op donderdag 22 september 2011 08:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die zeggen dat ze ziek zijn maar wel op FOK! zitten
Sommige mensen hebben geen bio gehad vroegerquote:Op donderdag 22 september 2011 08:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
40 graden is niet gezond toch? dan is er toch wa mis ofnie dan?
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Sshrijven is niet mijn sterkste punt, het maakt me dus niet erg uit
Ik nietquote:Op donderdag 22 september 2011 08:51 schreef _Fanta het volgende:
Maar krijg wel verrekte zin in een pizza door je UI
Oh, wacht, ik had niet gezien dat TS z'n moeder al in z'n poepertje heeft lopen roeren.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
40 graden is niet gezond toch? dan is er toch wa mis ofnie dan?
Je lijkt Tong80 wel, da's er ook nog zo ene van de ouwe stempelquote:Op donderdag 22 september 2011 08:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik had niet gezien dat TS z'n moeder al in z'n poepertje heeft lopen roeren.
Ja, 40 graden is best erg.
Maar nog geen 42 graden.
Huphup, naar school met die gozer!
Gewoon naar school sturen die luie hond. Straks een heel weekend om uit te zieken.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:54 schreef _Fanta het volgende:
TS moet gewoon uitzieken en weer naar school gaan als die beter is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |