quote:Op donderdag 22 september 2011 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
een hele lange serie, liefst die tot 2 uur duurt en dat op een gegeven moment verbeek zelf moet gaan schieten.
Zo uitgeput dat de hamstrings gaan scheuren bij de pingels.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
een hele lange serie, liefst die tot 2 uur duurt en dat op een gegeven moment verbeek zelf moet gaan schieten.
DIE BELGEN MOETEN ER UITquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
zitten alle fokkers robinson aan het kijken ofzo ?
oh vroeger was dat ook al zo ja :p. Je had toen ook zon programma van nederlanders tegen de belgen, nog nooit zoveel haat gehad aan belgie.quote:
Bonje met de buren.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
Heb wel een streampje meelopen en verker kijk ik N3quote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
Die pruts quiz ?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb wel een streampje meelopen en verker kijk ik N3
Gewoon voetbal kijken.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nooit bonje met de buren dus ja en dat gedoe met Robinson vind ik ook niks
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iets met een open deur en trappen
Goed ABN Tokkie-Rotterdammer.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:29 schreef Caland het volgende:
Doe maar in de 91e minuut gelijk maken AZ.
En jij bent?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:37 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Goed ABN Tokkie-Rotterdammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |