90% van de mannen, die daar waren tijdens het onderzoek, liet zich waxen. de overige 10% durfde het toch niet aan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:36 schreef thenxero het volgende:
Ze hebben zeker mensen ondervraagt in de wax bar
Nee die waren daar om met hun vrouw mee te gaanquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:47 schreef Matty___ het volgende:
[..]
90% van de mannen, die daar waren tijdens het onderzoek, liet zich waxen. de overige 10% durfde het toch niet aan.
Precies, en 1 op de 100 vrouwen waren met hun man meegegaan. Conclusie: er zijn 10x zoveel vrouwen als mannen die zich laten waxen als er evenveel mannen zijn die hun vrouw meenemen als andersom. Dus per 10 vrouwen is er minstens 1 homo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:48 schreef john243 het volgende:
[..]
Nee die waren daar om met hun vrouw mee te gaan
Je schaamhaar helemaal?quote:Op zondag 25 september 2011 21:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Schaamhaar scheer ik wel (sla ik soms wel eens over), maar mijn baard laat ik ook vaak genoeg anderhalve week staan. Okselhaar scheer ik dan soms wel, beetje gay misschien maar in de winter ziet toch niemand het en dan stink je ook minder snel naar zweet. Borsthaar laat ik lekker groeien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |