Kweenie hoor oh-oh, jii bent er niet, dat is dan toch anders. Althans, ik zag je niet staan tussen de travestieten die zichzelf voor een snuifje aanbieden. Heb ik verkeerd gekeken? Sta je er wel?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Zet die bak aan de kant, stop met je volvreten, ga ff naar de wallen, beetje beunen meid
das een flink eind tippelen hoor van sloterdijk naar CS !quote:Op donderdag 22 september 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Zet die bak aan de kant, stop met je volvreten, ga ff naar de wallen, beetje beunen meid
I know, dat weet zij toch nietquote:Op donderdag 22 september 2011 14:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
das een flink eind tippelen hoor van sloterdijk naar CS !
5min aangezien ik ook gewoon in de trein kan tippelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
das een flink eind tippelen hoor van sloterdijk naar CS !
Man in 5 minuten kun je drie man zuigen voor tien euro pp met dat tandenloze bekkie van jequote:Op donderdag 22 september 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
5min aangezien ik ook gewoon in de trein kan tippelen.
ja ! super zeg !quote:Op donderdag 22 september 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Meh![]()
Ow, had je gelezen van alle spullies die we gisteren voor de boys en hun mama gescoord hebben bij een vriend van me?
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
5min aangezien ik ook gewoon in de trein kan tippelen.
10??? Godverdomme dan heeft die kut neger me afgezet met zijn 7.50quote:Op donderdag 22 september 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Man in 5 minuten kun je drie man zuigen voor tien euro pp met dat tandenloze bekkie van je
Jezus, en had ie zo een hele dikke lange ook nog?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
10??? Godverdomme dan heeft die kut neger me afgezet met zijn 7.50
Oh my, past dat echt niet meer? Das ook zonde.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja ! super zeg !
ik zal zo de doos hier dichtplakken en jouw kant op gooien !
Jouw dingetjes stuur ik na, die passen niet meer
[..]
extra zakcentje is nooit weg natuurlijk
nee joh, ik hoop dat ik de laatste dingetjes er nog netjes bij in krijg anders kan niet eens de deksel goed dichtquote:Op donderdag 22 september 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh my, past dat echt niet meer? Das ook zonde.
Ik heb al tegen dr gezegd dat ik jouw speelgoed verstop, zodat de jongens dat niet zien als ze t ophaalt of als ik het breng, want dan is echt ideaal sint en kerst spul voor ze, en ze hebben nu ook al veel gehad, dus das ook leuker, niet alles tegelijk.
Maar echt, die glimmende bekkies gisteren al![]()
Die stoere vriend van me had stiekem natte oogjes![]()
En ik heb ook al een gasfornuis geroggeld inmiddels, we zijn nu op zoek naar kasten
Je hebt al aardig wat bij elkaar toch ?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ze is dr nog lang niet, maar ze vindt nu ook de hulp echt leuk, in het begin vond ze het een beetje gek.
En die vriend van me die kent weer iemand die getrouwd is met iemand uit het land waar zij vandaan komt, en zij kent helemaal niemand van daar hier, dus dat is helemaal geweldig voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |