Heeft de Graafschap een harde kern?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik dacht dat de harde kern van de graafschap achter het goal zat...
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft de Graafschap een harde kern?![]()
Dat zijn zeker ruige kerels met hooivorken in hun hand
Staan altijd een paar gasten met van die vissershoedjesquote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft de Graafschap een harde kern?![]()
Dat zijn zeker ruige kerels met hooivorken in hun hand
2-2, penalty's.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef Paul het volgende:
Utreg gaat winnen met 1-2 ik heb zo'n gevoel
Ook in het Haarlem Stadionquote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Biogarde het volgende:
Overigens hadden ze vroeger goeie broodjes bal in Doetinchem.
De broodjes beenham bij Twente zijn ook niet misquote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Biogarde het volgende:
Overigens hadden ze vroeger goeie broodjes bal in Doetinchem.
Haha, die zijn goed te eten inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef Allrounder het volgende:
[..]
De broodjes beenham bij Twente zijn ook niet mis.
Ja, die mogelijkheid is er inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2011 22:18 schreef Biogarde het volgende:
En dan zie ik Utrecht weer een eredivisieclub loten, mochten ze dit winnen
Doelen niet breed genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Heeft Utrecht pech of spelen ze gewoon kut?
Het is gewoon een zaadpot.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet.
Heeft Utrecht pech of spelen ze gewoon kut?
Hoop het niet, ik wil de samenvattingen optijd zienquote:
Ik nietquote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoop het niet, ik wil de samenvattingen optijd zien
Moet je slapen?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoop het niet, ik wil de samenvattingen optijd zien
quote:
En niet omdat ik het niet wil, ik slaap gewoon nauwelijksquote:
Kom eens in je fantopicquote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
En niet omdat ik het niet wil, ik slaap gewoon nauwelijks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |