rustig Paulie.. leg je er nou maar bij neerquote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef Paul het volgende:
NOU KOMT ER NOU NOG WAT VAN GAAT UTRECHT NOG WAT DOEN OF WAT ZIEDEND BEN IK KEIBOOS IK GOOI MIJN COMPUTER UIT HET RAAM
IK BEN ECHT BOOS ECHT BOOSquote:Op woensdag 21 september 2011 21:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
rustig Paulie.. leg je er nou maar bij neer
Lijkt me een goed plan, Paul.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef Paul het volgende:
NOU KOMT ER NOU NOG WAT VAN GAAT UTRECHT NOG WAT DOEN OF WAT ZIEDEND BEN IK KEIBOOS IK GOOI MIJN COMPUTER UIT HET RAAM
Goede bal Kali! Talenten bij Utrecht!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef Paul het volgende:
[..]
IK BEN ECHT BOOS ECHT BOOS!!!!1!11
Happel moet je gewoon negerenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:15 schreef Paul het volgende:
En komt Happel er ook nog bij
Kan wel janken, weet je dat?
Kan wel janken
Doel je nou op FC Utrecht?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef TLC het volgende:
Dat is toch zinloos die amateurclubs in de beker
Hey Paul! Hij heeft het over onze FC !quote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef TLC het volgende:
Why ?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef TLC het volgende:
Dat is de charme van de beker. Hoe anders moet je als ama-club tegen een eredivisie ploeg spelen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef TLC het volgende:
Klopt. Laat echte clubs gewoon later instromen ofzo, hier doe je niemand een plezier mee.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef TLC het volgende:
Kijk de uitslagen van de laatste jaren, ze kunnen toch veel beter een eigen bekercompetitie houden.quote:
GMTAquote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hey Paul! Hij heeft het over onze FC !
Dat we hetzelfde dachten, ik zei het namelijk 1 post boven jequote:
ahh great minds think alike.. keek over je post heenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat we hetzelfde dachten, ik zei het namelijk 1 post boven je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |