quote:dat hoort in "worp"
Op woensdag 10 juli 2002 20:58 schreef Bosbeetle het volgende:
bladiblahyeperdiyep yawnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ja haal worp weer eens omhoog!
Op woensdag 10 juli 2002 21:04 schreef P_P het volgende:[..]
dat hoort in "worp"
quote:doet 't zelf!
Op woensdag 10 juli 2002 21:10 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
ja haal worp weer eens omhoog!
quote:okay
Op woensdag 10 juli 2002 21:10 schreef P_P het volgende:[..]
doet 't zelf!
quote:Foei PP!
Op maandag 08 juli 2002 21:10 schreef yvonne het volgende:
Paarse_paashaas, weekban,
topicspam en belediging crew.
quote:zat er wel een keer aan te komen.
Op donderdag 11 juli 2002 10:08 schreef Tierce het volgende:[..]
Foei PP!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Heb z'n topics ff gelezen...
Op donderdag 11 juli 2002 10:10 schreef SpoilerMan het volgende:zat er wel een keer aan te komen.
Hij was wel weer goed bezig...
quote:misschien is het tijd voor jullie "to get a life!"
Op donderdag 11 juli 2002 11:34 schreef Tierce het volgende:
Misschien is het tijd voor een 'tel hier af tot paarse_paashaas terug is' topic...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:weet ik het, het is niet mijn topic!
Op donderdag 11 juli 2002 21:29 schreef SuperWeber het volgende:
Gaat dit ergens over dan??
quote:ga anders ff een afslag missen!!
Op donderdag 11 juli 2002 21:38 schreef SuperWeber het volgende:
Nou ik ben wel pillendraaier en ik bemerk ook geen diepgang, wat by the way wel gewenst is hier...
quote:Heb ik al gedaan, alhoewel mijn gemiste afslag hier volgens mij niet meer gewaardeerd wordt...
Op donderdag 11 juli 2002 21:42 schreef P_P het volgende:[..]
ga anders ff een afslag missen!!
quote:oh
Op donderdag 11 juli 2002 21:46 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Heb ik al gedaan, alhoewel mijn gemiste afslag hier volgens mij niet meer gewaardeerd wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop