Det ken.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik ben er al mee bezig, ik wil alleen weten of je ook co-op online kan doen met splitscreen...
Mooi dan wordt vanaaf mooi campaign!quote:
Met mij?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mooi dan wordt vanaaf mooi campaign!
Hij reageert niet op jou?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
NEE!! Jij weet niet eens hoe ik heet.
Ligt eraan, hoezo?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Op welk niveau speel gij Forza?
AI altijd op het hoogste niveau, stability altijd off, traction control altijd off, suggested brake line altijd off.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ah gewoon.
Maar op wat speel je meestal?
Oke, want ik speelde gister op hard(pussy) en dat ging redelijk goed.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
AI altijd op het hoogste niveau, stability altijd off, traction control altijd off, suggested brake line altijd off.
Afhankelijk van de auto ABS off, bij hoge vermogens zet ik ABS liever aan. Ik probeer zoveel mogelijk te spelen met manual with clutch, maar dat heb ik nog steeds niet goed in de vingers. Vaak terug naar Manual dus.
Ik vind prima, we beginnen ron 21:30 ofzo.quote:
Wat zijn de instellingen bij hard? Bij mij staat ie namelijk op customquote:Op donderdag 22 september 2011 13:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oke, want ik speelde gister op hard(pussy) en dat ging redelijk goed.
Is er nog een plekje? Ik moet hem nog uitspelen op mn andere account.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind prima, we beginnen ron 21:30 ofzo.
Als goed is wel, je kan toch met 5?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Is er nog een plekje? Ik moet hem nog uitspelen op mn andere account.
Soundcloud link or it didn;t happen!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef Frankii het volgende:
Gisteren eerste jamsessie van nieuwe band gehad. We zijn nu al awesome
Welk spel?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als goed is wel, je kan toch met 5?
Moet je niet gaan spoilen en shit.
Jij met de saxofoon?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef Frankii het volgende:
Gisteren eerste jamsessie van nieuwe band gehad. We zijn nu al awesome
Game of the year!quote:
Weet ik zo niet uit mn hoofd.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat zijn de instellingen bij hard? Bij mij staat ie namelijk op custom
Nope, leadgitaar in deze band. Met de sax ben ik nog niet echt op niveau.quote:
4 maarquote:Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als goed is wel, je kan toch met 5?
Moet je niet gaan spoilen en shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |