Haha, kijk hem ingeburgerd doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef PierreTT het volgende:
Pringles:
Je weet wat ze zeggen man, te yu no sab dansi, a poku no bun!
Wat, ik wou je alleen even opvrolijken!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, kijk hem ingeburgerd doen.
Kan je al wat in het surinaams zeggen?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat, ik wou je alleen even opvrolijken!
Nee, dit was gewoon slecht gecopy/paste van een of ander Surinaams forumquote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan je al wat in het surinaams zeggen?
Haha.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon slecht gecopy/paste van een of ander Surinaams forum
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon slecht gecopy/paste van een of ander Surinaams forum
Ik vergeet steeds dat plaatje te posten.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, ik ken er wel een!
Parbo biri, dat na biri!Djogo's bestellen!
![]()
Man man, ik heb flink wat van die Djogo's weggewerkt met Frits, mijn Surinaamse guide door Paramariboquote:Op woensdag 21 september 2011 23:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat plaatje te posten.
[ afbeelding ]
Heb je deze wel eens geprobeerd?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man man, ik heb flink wat van die Djogo's weggewerkt met Frits, mijn Surinaamse guide door Paramaribo
Nee, wij bestelden alleen die djogo's:) Wacht, ik ga even wat zoekenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je deze wel eens geprobeerd?
[ afbeelding ]
Die witte?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef PierreTT het volgende:
Ah fuck, ik ben mijn Parbo petje kwijt
quote:
Morgen heb ik hem ook!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Rossdale het volgende:
F1 2011, wat een game!Speelt echt verdomde lekker en is echt toffer dan het vorige deel
Beste review ooitquote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Rossdale het volgende:
F1 2011, wat een game!Speelt echt verdomde lekker en is echt toffer dan het vorige deel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |