Leuk nummer iddquote:Op woensdag 21 september 2011 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijk, en dit is dus leuk. Een onbekende Marusha draaien!
Idd!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijk, en dit is dus leuk. Een onbekende Marusha draaien!
Ik wilde haar vvroeger doenquote:
Klopt , bedacht ik me ook netquote:Op woensdag 21 september 2011 15:48 schreef rubbereend het volgende:
In de clips van Nakatomi was het trouwens ook steeds een ander meisje
jaquote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zit ze ook achter de webcam eigenlijk? Ben wel benieuwd hoe ze er nu uitziet.
Ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
ja, maar is natuurlijk een ander meisje dan in de clipsquote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
ja ze is in beeldquote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
tadaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
This one is dedicated to all the ravers in the nation!
Verdienen ze van...quote:Op woensdag 21 september 2011 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu nog oproepen om te sms'en....
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jammer dat we nu een boerka verbod hebbenquote:
al een uurquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nouja, het blijft een tof nummer. En ze is vast heel aardig.
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nouja, het blijft een tof nummer. En ze is vast heel aardig.
Ook daar hebben wij op kantoor radioquote:Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef Axia het volgende:
Ik moet al 10 minuten naar de toiletmaar wil niet
Ik moet zo weg naar huis, nog ergerquote:Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef Axia het volgende:
Ik moet al 10 minuten naar de toiletmaar wil niet
quote:
en 's avond op fappen zekerquote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]!!
Als 13-jarig joch mogen ontmoeten. De tering.
Ik moet zo weer verder met huiswerk makenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet zo weg naar huis, nog erger
ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef Bronson het volgende:
Ik huil zachtjes van binnen elke keer als ik Bart hoor.
Ik ook... 1/4 was Bartquote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef Bronson het volgende:
Ik huil zachtjes van binnen elke keer als ik Bart hoor.
!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:58 schreef Melleyn het volgende:
Ja Paul, ga jij het eens overleggen
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Volgend jaar minstens een uur. En zonder Bart graag![]()
Met vrijwel dezelfde nummers...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:01 schreef Qunix het volgende:
Nu meot iemand de mixes achter elkaar plakken.
Heb je 2x een half uur.
Hier op #3 wereldwijd.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
worldwide trending #1 #hakkuhdag
Mooie opmerking over dat't net een cd was
twitter:Domien twitterde op woensdag 21-09-2011 om 16:06:06De krabbel is gezet! Voor twee jaar bijgetekend bij @omroepBNN! Yihaaa!! reageer retweet
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef themauster het volgende:
Het treurige nieuws van de dag:twitter:Domien twitterde op woensdag 21-09-2011 om 16:06:06De krabbel is gezet! Voor twee jaar bijgetekend bij @omroepBNN! Yihaaa!! reageer retweet
Het treurige nieuws van de dag:twitter:Domien twitterde op woensdag 21-09-2011 om 16:06:06De krabbel is gezet! Voor twee jaar bijgetekend bij @omroepBNN! Yihaaa!! reageer retweet
Ik vind dat Domien het afgelopen jaar echt heel erg is gegroeid als radiomaker. @Work staat gewoon als programma.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef themauster het volgende:
Zat in de auto, zeer veel mede-stuurtrommelaars gezienquote:
Domienie.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef themauster het volgende:
Eens! Domien heeft hier niet zoveel fansquote:Op woensdag 21 september 2011 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind dat Domien het afgelopen jaar echt heel erg is gegroeid als radiomaker. @Work staat gewoon als programma.
Haters gonna hatequote:Op woensdag 21 september 2011 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]oke ik ben dus niet de enige die er niks aan vind. Ik erger me zo erg dat ik na 10 uur naar radio 1 overschakel
Geweldig is een groot woord, maar ik zap niet weg. Ook niet bij Claudia, Roos of Annemiekequote:Op woensdag 21 september 2011 16:11 schreef Qunix het volgende:
Als je alles kopieert.... Er zijn mensen die het niet zien en Domien wel geweldig vinden.
kakquote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef themauster het volgende:
Ik hekel zijn jingles. Hoe geweldig zijn weekend wel niet was. Hoeveel drank hij wel weer niet op had. Etc. Etc.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens! Domien heeft hier niet zoveel fans
Dove radioluisteraars.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Geweldig is een groot woord, maar ik zap niet weg. Ook niet bij Claudia, Roos of Annemieke
Mja, ik ben bijv de grapjes van Ekdom helemaal zat, altijd hetzelfde...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik hekel zijn jingles. Hoe geweldig zijn weekend wel niet was. Hoeveel drank hij wel weer niet op had. Etc. Etc.
En de mening niet kunnen respecteren is misschien nog wel tenenkrommender. Iemand die hier aangeeft prima naar Domien, Claudia of wie dan ook te kunnen luisteren is maar meteen doof. Tuurlijk joh, ga je ver mee komen.quote:
quote:QuintonCambier Quinton Cambier
#hakkuhdag is trending... I don't know why... Its all foreign to me.
Pas op wat je zegt hoor. Ekdom en Veenstra zijn heilig!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja, ik ben bijv de grapjes van Ekdom helemaal zat, altijd hetzelfde...
hap hap hap.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En de mening niet kunnen respecteren is misschien nog wel tenenkrommender. Iemand die hier aangeeft prima naar Domien, Claudia of wie dan ook te kunnen luisteren is maar meteen doof. Tuurlijk joh, ga je ver mee komen.
Bekrompen mensen die alleen naar hun eigen favorieten blijven luisteren en de mening van een ander niet respecteren...quote:
Ik ben vanaf het begin gewoon heel neutraal geweest, maar ik moet tot de conclusie komen dat het niet echt prettig luistert. Ik vind hem gewoon geforceerd overkomen, onnatuurlijk. De muziek is gewoon prima, zoals het was bij de Arbeidsvitaminen.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gehaat op Domien is gewoon tenenkrommend. Over kopiëren gesproken, dat is ook niets meer en niets minder dan papagaai gedrag.
Oeh, dat ook. Ik kon Gerard goed waarderen bij Arbeidsvitaminen. Maar nu in de middag is het best slecht..quote:Op woensdag 21 september 2011 16:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja, ik ben bijv de grapjes van Ekdom helemaal zat, altijd hetzelfde...
Hoi! Neuken??quote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En de mening niet kunnen respecteren is misschien nog wel tenenkrommender. Iemand die hier aangeeft prima naar Domien, Claudia of wie dan ook te kunnen luisteren is maar meteen doof. Tuurlijk joh, ga je ver mee komen.
Ga lekker ergens anders trollen. Met je hoofd.quote:
quote:
Echt niet voor iedereen hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt hoor. Ekdom en Veenstra zijn heilig!
Zolang je niet op je ava lijktquote:
Veenstra vind ik tof, weet niet waarom...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt hoor. Ekdom en Veenstra zijn heilig!
Ik chargeer daar natuurlijk, zie PI. Maar die hetze tegen Domien vind ik wat overdreven. Het hoeft je favo DJ niet te zijn, maar om nou te balen en boe te gaan roepen als hij zijn contract heeft verlengd, vind ik echt stuitend.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
Echt niet voor iedereen hoorEkdom in de middag vind ik niks bijzonders, Michiel 's avonds zet ik em ook niet voor aan. Ekstra weekend wil nog wel eens leuk zijn.
Ik ben niet aan het trollen.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders trollen. Met je hoofd.
Je doet het toch puur om te kijken of ik of iemand anders hapt? Mèn.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het trollen.
Nu weer verder?
Nee, al kan ik wel boos kijkenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang je niet op je ava lijkt.
Nee.. en nu echt verderquote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je doet het toch puur om te kijken of ik of iemand anders hapt? Mèn.
Hoezo als je hem niet fijn vind om te luisteren baal je toch als hij voorlopig nog te horen isquote:Op woensdag 21 september 2011 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik chargeer daar natuurlijk, zie PI. Maar die hetze tegen Domien vind ik wat overdreven. Het hoeft je favo DJ niet te zijn, maar om nou te balen en boe te gaan roepen als hij zijn contract heeft verlengd, vind ik echt stuitend.
Want je mag niet balen als blijkt dat je dj's die niet zo graag hoort nog jaren op de radio blijven?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik chargeer daar natuurlijk, zie PI. Maar die hetze tegen Domien vind ik wat overdreven. Het hoeft je favo DJ niet te zijn, maar om nou te balen en boe te gaan roepen als hij zijn contract heeft verlengd, vind ik echt stuitend.
En je bent niet de enige daarin.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind Roos, Domien, Bart en Sander Guijs verschrikkelijke dj's
Hé, een verstandig mens, ze bestaan nog! Da's een verademing tussen allerlei types hier die roepen dat bepaalde artiesten of dj's poliepen of andere erge ziektes moeten krijgen. Geeft me toch weer een beetje vertrouwen in de mensheid.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat mag, geen probleem mee. Ik ben er ook geen fan van. De muziek vind ik dan wel weer prima (zeker bij Roos) en daarvoor luister ik naar de radio en niet om dat domme geneuzel tussendoorquote:Op woensdag 21 september 2011 16:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind Roos, Domien, Bart en Sander Guijs verschrikkelijke dj's
Ik luister wel degleijk ook voor de dj's anders had ik wel een cd of iets anders met alleen muziek aangezetquote:Op woensdag 21 september 2011 16:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat mag, geen probleem mee. Ik ben er ook geen fan van. De muziek vind ik dan wel weer prima (zeker bij Roos) en daarvoor luister ik naar de radio en niet om dat domme geneuzel tussendoor
quote:
Dan luister je toch ff wat anders? Er wordt hier af en toe zo druk gedaan over DJ's of artiesten die niet in de smaak vallen...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
Want je mag niet balen als blijkt dat je dj's die niet zo graag hoort nog jaren op de radio blijven?
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, een verstandig mens, ze bestaan nog! Da's een verademing tussen allerlei types hier die roepen dat bepaalde artiesten of dj's poliepen of andere erge ziektes moeten krijgen. Geeft me toch weer een beetje vertrouwen in de mensheid.
Het waren alle standaard Happy Hardcorenummers met gelul van Bart Arends tussendoor,genieten dusquote:Op woensdag 21 september 2011 16:23 schreef Pino112 het volgende:
Is het half uurtje HAKKUUHHHH al ergens te vinden online?
En hoe was het?
Alfa SZquote:Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef r8v2 het volgende:
Nee!. Door die Alfa's SZ is meneer Sjon bij Now or Never terechtgekomen. Sentiment
.
Tja, cd's heb ik niet meerquote:Op woensdag 21 september 2011 16:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik luister wel degleijk ook voor de dj's anders had ik wel een cd of iets anders met alleen muziek aangezet
Dat doe ik dus ookquote:Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan luister je toch ff wat anders?
Ja op een forum geven mensen hun mening, jij had in VBL ook best een mening over veel dingen altijdquote:Er wordt hier af en toe zo druk gedaan over DJ's of artiesten die niet in de smaak vallen...
tis 90's week, dus ik pas mn voorbeelden aanquote:
met bijbehorende moraalridders!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Pino112 het volgende:
Ah, het maandelijkse welke DJ is kut en moet weg is weer bezig
Ik vind een mening prima eend, maar ik zie hier soms dingen voorbij komen... Wat Sersjee zegt, je moet eens kijken hoe er hier over Miss Montreal gepost wordt. Tot ze voor haar staan, dan gaan ze allemaal net zo hard stotteren als Sanne H. zelf...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ookmaar dat weerhoudt mij niet van mijn mening
[..]
Ja op een forum geven mensen hun mening, jij had in VBL ook best een mening over veel dingen altijd
Heb nog teveel cd's, zeker van de nineties... zoals Bravo Hits, Dream Dance, Yabba Dabba Dance enzo, HitExplosion, BraunMTV Euro's etc etc...quote:
Moet ik me aangesproken voelen?!quote:
Ligt er nog steeds aan of je op je ava lijkt of nietquote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey, ik was eerderder dan Sersjee hoor!!
Ik ben hier al járen de voice of reason, dus als ik complimenten ga uitdelen, komt dat harder binnen dan als jij dat doet.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey, ik was eerderder dan Sersjee hoor!!
Ik wil het best tegen Domien persoonlijk zeggenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind een mening prima eend, maar ik zie hier soms dingen voorbij komen... Wat Sersjee zegt, je moet eens kijken hoe er hier over Miss Montreal gepost wordt. Tot ze voor haar staan, dan gaan ze allemaal net zo hard stotteren als Sanne H. zelf...
Is het besmettelijk?!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind een mening prima eend, maar ik zie hier soms dingen voorbij komen... Wat Sersjee zegt, je moet eens kijken hoe er hier over Miss Montreal gepost wordt. Tot ze voor haar staan, dan gaan ze allemaal net zo hard stotteren als Sanne H. zelf...
Het is gewoon de menstruatie van dit topic. Snel, dauw er een OB in!!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Pino112 het volgende:
Ah, het maandelijkse welke DJ is kut en moet weg is weer bezig
Teruglezenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ligt er nog steeds aan of je op je ava lijkt of niet.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is gewoon de menstruatie van dit topic. Snel, dauw er een OB in!!
Gutver...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben hier al járen de voice of reason, dus als ik complimenten ga uitdelen, komt dat harder binnen dan als jij dat doet.
Dit!quote:
Ok, maar dan ga je waarschijnlijk niet zeggen wat er hier over dus bv Miss Montreal wordt gepostquote:Op woensdag 21 september 2011 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik wil het best tegen Domien persoonlijk zeggenGuijs heeft mijn mening over hem hier trouwens hier weleens gelezen. Ik postte mijn beklag over hem en de volgende post was een hallo o.i.d. van hem
Ik dacht dat ik de voice of reason van dit topic wasquote:Op woensdag 21 september 2011 16:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben hier al járen de voice of reason, dus als ik complimenten ga uitdelen, komt dat harder binnen dan als jij dat doet.
Ach, das nog niets... Stond net in de winkel voor kniebeschermers, ik keek er overheen. Zeg ik tegen de verkoopster dat ik haske scheel keek. Keek ik haar eens goed aan, tja...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ok, maar dan ga je waarschijnlijk niet zeggen wat er hier over dus bv Miss Montreal wordt gepost.
Die is er alquote:Op woensdag 21 september 2011 16:35 schreef Qunix het volgende:
Wie maakt een Domien Fanclub website?
Oh. In dat geval: neuken??quote:Op woensdag 21 september 2011 16:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de voice of reason van dit topic was
twitter:TwitWouter twitterde op woensdag 21-09-2011 om 16:08:00@Domien Gefeliciteerd!!! #verdiend reageer retweet
Och, natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is er al![]()
www.twitter.com/twitwouter
HEY!quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, das nog niets... Stond net in de winkel voor kniebeschermers, ik keek er overheen. Zeg ik tegen de verkoopster dat ik haske scheel keek. Keek ik haar eens goed aan, tja...![]()
*plop*.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is gewoon de menstruatie van dit topic. Snel, dauw er een OB in!!
Ik kom in het territorium van Sersjee, ik ben mijn leven niet zeker...quote:
Streng, doch rechtvaardig...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom in het territorium van Sersjee, ik ben mijn leven niet zeker...
BNN want bij de NPS was hij gewoon een toffe jock.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:58 schreef borisz het volgende:
Domien moet weer de Domien zijn van vroeger. Toen was het een leuke DJ. Maar het is ergens mis gegaan toen hij bij 3fm ging werken.
je ka merken dat hij getrouwd is, gelijk een stuk tammer.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:36 schreef Sersjee het volgende:
Neuh, maar het gaf wel genoeg munitie om Coen af te maken.
goejûn!quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:43 schreef Allrounder het volgende:
Geweldig trouwens die Happy Hardcore Mix. Onder weg naar huis menig weggebruiker aan het los gaan in de auto. Stond later te wachten voor een wegafzetting, bouwvakkers raampje open en de muziek keihard aan. Vuisten de lucht in, toeteren, alarmlichten aan
. Waarop ik in me spiegels keek en velen zag volgen en kon het zelf ook niet laten
. Echt lachen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |