ik hoorde juist dat je dan de hele dag ging roepen, 2e halve prijs, nu bij AHquote:Op woensdag 21 september 2011 13:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb gehoord dat je er kanker van krijgt
Er staat idd 'roken is dodelijk' opquote:Op woensdag 21 september 2011 13:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb gehoord dat je er kanker van krijgt
Ik rook nu dus Kornet. Het is niet smerig. Maar ik prefereer toch mijn milde Drum. Dan maar iets duurder.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:04 schreef A-mineur het volgende:
Ik merk wel het smaakverschil tussen goedkope shag en dure. Ik rook zelf Javaanse Jongens of Van nelle en dan kost een pakje inc. vloei al snel 6 euro.
5 euro nogwatquote:Op woensdag 21 september 2011 14:14 schreef tong80 het volgende:
Wat kost een pakje Marlboro tegenwoordig ?
Als ik Marlboro zou roken kostte me dat 140 euro per maand. 1680 euro per jaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
5 euro nogwat
doe duin shag, 4.75 en je bouwt er 3x zoveel van als sigaretten
Als ik sigaretten zou moeten roken dan zou ik niet eens roken, wat een rotzooi is dat.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik Marlboro zou roken kostte me dat 140 euro per maand. 1680 euro per jaar.
Heeft er niks mee te maken. Ik vind shag gewoon lekkerder dan Sigaretten. Mijn Aldi shampoo is beter dan Andrelon. En ik vind de huiswijn van de HEMA lekkerder dan het dubbbel kostende wijntje van de slijterij.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
op je centen letten met armoe vergelijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |