SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oh oke dan weet ik welke foto het isquote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef moneyfornothing het volgende: [..] Je zat ergens buiten op een terras ofzoiets. Maar 31 is nog erger!
![]()
Leeftijd is slechts een nummerquote:Op woensdag 21 september 2011 11:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij bent te jong verder.
Ik schatte je meteen 30 op die foto eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oke dan weet ik welke foto het isEn hey ze schatten me altijd 25
Ik heb op me facebook de gekste foto's staan. Ben nog verbaast dat vrouwen dit niet afschrikt
Een nummer dat mij te laag is.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Leeftijd is slechts een nummer
Je bent zo hard in je eisenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een nummer dat mij te laag is.
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een nummer dat mij te laag is.
Het is FOK!erquote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent zo hard in je eisenZo maakt een fokker toch uberhaupt geen kans
Dat stond in mijn profiel gekkiequote:Op woensdag 21 september 2011 11:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik schatte je meteen 30 op die foto eigenlijk.
Maar goed jij schatte mij 23 terwijl ik op die foto 17/18 was ofzo. Normaal word ik ook jonger geschat. Ben nu 20 maar meestal zitten ze er 2 a 3 jaar onder.
Betere vraag zal zijn, wil je wel kans maken? Wat heeft ze te bieden?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze hoeven dan ook geen kans te maken want mijn vriend is toch al de leukste.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar had ik toen niet gekeken, gekkie. Ik schatte je serieus 30 op basis van die foto.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat stond in mijn profiel gekkie
[..]
Betere vraag zal zijn, wil je wel kans maken? Wat heeft ze te bieden?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze hoeven dan ook geen kans te maken want mijn vriend is toch al de leukste.
Je was gewoon boos op je vriend, en dan moeten alle mannen het ontgelden en ging je het afreageren op mijquote:Op woensdag 21 september 2011 12:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar had ik toen niet gekeken, gekkie. Ik schatte je serieus 30 op basis van die foto.
Ik ga voor het tweede want ik ben nooit boos op hem geweest.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je was gewoon boos op je vriend, en dan moeten alle mannen het ontgelden en ging je het afreageren op mij
Of je bent gewoon goed in schatten
Is ga voor het eersten
@heloef
Vind het top dat je wat met een vrouw afspreekt! Je durft wel de stap te nemen! Respect!
Ik geloof niet dat heloef bang is voor vrouwen, alleen dat ze hem niet zien staan.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je was gewoon boos op je vriend, en dan moeten alle mannen het ontgelden en ging je het afreageren op mij
Is ga voor het eersten
@heloef
Vind het top dat je wat met een vrouw afspreekt! Je durft wel de stap te nemen! Respect!
Ik ben niet bang voor vrouwen.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat heloef bang is voor vrouwen, alleen dat ze hem niet zien staan.
Hoho het is impulsieve meet he.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is ga voor het eersten
@heloef
Ontkennen zoals alle vrouwen dat doenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ga voor het tweede want ik ben nooit boos op hem geweest.
Hij heeft moeite om een leuk gesprek te hebben met een onbekende vrouw toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat heloef bang is voor vrouwen, alleen dat ze hem niet zien staan.
Het als ontkennen afdoen als je niks beters meer weet zoals alle mannen doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ontkennen zoals alle vrouwen dat doen
[..]
Hij heeft moeite om een leuk gesprek te hebben met een onbekende vrouw toch?
Dan is dit een goede oplossing. In tegen stelling tot veel mensen gaat hij er wel op af. En daar heb ik respect voor!
Ik moet zaterdag al werken.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:20 schreef heloef het volgende:
Trouwens jullie moeten eigenlijk ook allemaal zaterdag naar Walibi.
Er is een blind date rad.
Ja maar jij bent ook al voorzien he.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het als ontkennen afdoen als je niks beters meer weet zoals alle mannen doen.
[..]
Ik moet zaterdag al werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |