SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oh oke dan weet ik welke foto het isquote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef moneyfornothing het volgende: [..] Je zat ergens buiten op een terras ofzoiets. Maar 31 is nog erger!
![]()
Leeftijd is slechts een nummerquote:Op woensdag 21 september 2011 11:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij bent te jong verder.
Ik schatte je meteen 30 op die foto eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oke dan weet ik welke foto het isEn hey ze schatten me altijd 25
Ik heb op me facebook de gekste foto's staan. Ben nog verbaast dat vrouwen dit niet afschrikt
Een nummer dat mij te laag is.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Leeftijd is slechts een nummer
Je bent zo hard in je eisenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een nummer dat mij te laag is.
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een nummer dat mij te laag is.
Het is FOK!erquote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent zo hard in je eisenZo maakt een fokker toch uberhaupt geen kans
Dat stond in mijn profiel gekkiequote:Op woensdag 21 september 2011 11:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik schatte je meteen 30 op die foto eigenlijk.
Maar goed jij schatte mij 23 terwijl ik op die foto 17/18 was ofzo. Normaal word ik ook jonger geschat. Ben nu 20 maar meestal zitten ze er 2 a 3 jaar onder.
Betere vraag zal zijn, wil je wel kans maken? Wat heeft ze te bieden?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze hoeven dan ook geen kans te maken want mijn vriend is toch al de leukste.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar had ik toen niet gekeken, gekkie. Ik schatte je serieus 30 op basis van die foto.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat stond in mijn profiel gekkie
[..]
Betere vraag zal zijn, wil je wel kans maken? Wat heeft ze te bieden?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze hoeven dan ook geen kans te maken want mijn vriend is toch al de leukste.
Je was gewoon boos op je vriend, en dan moeten alle mannen het ontgelden en ging je het afreageren op mijquote:Op woensdag 21 september 2011 12:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar had ik toen niet gekeken, gekkie. Ik schatte je serieus 30 op basis van die foto.
Ik ga voor het tweede want ik ben nooit boos op hem geweest.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je was gewoon boos op je vriend, en dan moeten alle mannen het ontgelden en ging je het afreageren op mij
Of je bent gewoon goed in schatten
Is ga voor het eersten
@heloef
Vind het top dat je wat met een vrouw afspreekt! Je durft wel de stap te nemen! Respect!
Ik geloof niet dat heloef bang is voor vrouwen, alleen dat ze hem niet zien staan.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je was gewoon boos op je vriend, en dan moeten alle mannen het ontgelden en ging je het afreageren op mij
Is ga voor het eersten
@heloef
Vind het top dat je wat met een vrouw afspreekt! Je durft wel de stap te nemen! Respect!
Ik ben niet bang voor vrouwen.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat heloef bang is voor vrouwen, alleen dat ze hem niet zien staan.
Hoho het is impulsieve meet he.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is ga voor het eersten
@heloef
Ontkennen zoals alle vrouwen dat doenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ga voor het tweede want ik ben nooit boos op hem geweest.
Hij heeft moeite om een leuk gesprek te hebben met een onbekende vrouw toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat heloef bang is voor vrouwen, alleen dat ze hem niet zien staan.
Het als ontkennen afdoen als je niks beters meer weet zoals alle mannen doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ontkennen zoals alle vrouwen dat doen
[..]
Hij heeft moeite om een leuk gesprek te hebben met een onbekende vrouw toch?
Dan is dit een goede oplossing. In tegen stelling tot veel mensen gaat hij er wel op af. En daar heb ik respect voor!
Ik moet zaterdag al werken.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:20 schreef heloef het volgende:
Trouwens jullie moeten eigenlijk ook allemaal zaterdag naar Walibi.
Er is een blind date rad.
Ja maar jij bent ook al voorzien he.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het als ontkennen afdoen als je niks beters meer weet zoals alle mannen doen.
[..]
Ik moet zaterdag al werken.
Snel een kloon aanmaken dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:18 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben veel te bang mijn anonimiteit nog meer te verliezen
Alsof je anders wel zou komenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]
Ik moet zaterdag al werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feiten meisje, het zijn helaas enkelt feitenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een gewone meet was voor de gezelligheid, niet om iemand te regelen.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook al voorzien he.
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof je anders wel zou komenIk heb na het werken een verjaardag, dus nee. Maar ik sta verder wel open voor een meet, maar ik moet wel kunnen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmm oke, dan moet ik mijn ongelijk bekennen.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een gewone meet was voor de gezelligheid, niet om iemand te regelen.
[..]
Ik heb na het werken een verjaardag, dus nee. Maar ik sta verder wel open voor een meet, maar ik moet wel kunnen dan.
Meldquote:Op woensdag 21 september 2011 12:30 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou een aantal van jullie wel eens willen zien in een disco
Nog mensen hier met lopende versier projecten?
ooh ik ontloop de disco graag. Echt niet elke week, ik voel me er niet echt prettig bijquote:Op woensdag 21 september 2011 12:30 schreef ook_gek het volgende:
Projecten?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:30 schreef ook_gek het volgende:
Graag een update over missie Christenmeisje sergeant.quote:
Vertelquote:
Elke donderdag kroegquote:Op woensdag 21 september 2011 12:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ooh ik ontloop de disco graag. Echt niet elke week, ik voel me er niet echt prettig bij
Ik heb elke donderdag van 9 tot 7 collegequote:Op woensdag 21 september 2011 12:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel
[..]
Elke donderdag kroeg
Elke vrijdag en zaterdag kroeg dan feest cafe en door naar disco
Heeeeeerlijk!
Ik trek dat niet, dus ik doe dat niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel
[..]
Elke donderdag kroeg
Heeeeeerlijk!
Niet meer gesproken maar ze komt zaterdag dus.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Graag een update over missie Christenmeisje sergeant.
We zijn net wijven, komt er nog een achterquote:Op woensdag 21 september 2011 12:50 schreef Edarrawen het volgende:
Jullie hebben over me zitten roddelen vanmorgen, zie ik
Wat? Ik weet van niks.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:50 schreef Edarrawen het volgende:
je bent gekoppeld..quote:Op woensdag 21 september 2011 12:50 schreef Edarrawen het volgende:
Ik durf dat niet, en ik zou er knettergek worden.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik trek dat niet, dus ik doe dat niet.
Nog steeds single hier maar verder wel goed. Ik probeer online iig wat meer proactief.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:45 schreef Mystikvm het volgende:
Is echt wel een paar maanden geleden dat ik hier ben geweest.
Hoe is het met iedereen? Ik zie nog veel bekende gezichten, nog veel dezelfde problemen en nog steeds dezelfde SC.
Zijn er ontwikkelingen geweest die ik heb gemist?
Online, werkt dat een beetje? Voor mij zou het denk ik niks zijn. Bovendien is het meestal toch de bedoeling dat je elkaar ook wel irl ziet, dus lijkt het me handig ook irl te oefenen enzo.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds single hier maar verder wel goed. Ik probeer online iig wat meer proactief.
waar haal je het geld vandaag jonge!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel
[..]
Elke donderdag kroeg
Heeeeeerlijk!
En dan drink ik alleen mixjesquote:Op woensdag 21 september 2011 17:05 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
waar haal je het geld vandaag jonge!
Het gaat beter dan voorheen. De gesprekken die ik online heb gaan steeds makkelijker. Ik durf meer. En ik probeer zo veel mogelijk het initiatief te nemen. Nu hopen dat het vruchten afwerpt een dates opleverd.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Online, werkt dat een beetje? Voor mij zou het denk ik niks zijn. Bovendien is het meestal toch de bedoeling dat je elkaar ook wel irl ziet, dus lijkt het me handig ook irl te oefenen enzo.
Niet dat ik dat heel hard doe
Je merkt dat het online best goed werkt.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat beter dan voorheen. De gesprekken die ik online heb gaan steeds makkelijker. Ik durf meer. En ik probeer zo veel mogelijk het initiatief te nemen. Nu hopen dat het vruchten afwerpt een dates opleverd.
IRL durf ik niets. Alhoewel ik mij af en toe voorneem om het te proberen. Dit weekend heb ik iig de mogelijkheid. Dus wellicht dat ik het ga proberen.
De drempel ligt iig hoger voor mij dan IRL dan online.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je merkt dat het online best goed werkt.
Geloof me, irl is het niet heel veel anders
Dat snap ik, maar omdat je nu merkt dat het zo eng nog niet is, en je aardig de slag te pakken heb. Kan ik me indenken dat je drempel in elk geval wat lager geworden is?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De drempel ligt iig hoger voor mij dan IRL dan online.
Ja maar nog niet zo laag dat ik spontaan in de kroeg op een meisje zal afstappen. Dat weet ik niet of ik dat ooit zal durven.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar omdat je nu merkt dat het zo eng nog niet is, en je aardig de slag te pakken heb. Kan ik me indenken dat je drempel in elk geval wat lager geworden is?
Ik heb nog op je gereageerd qua afspreken. Weet niet of je dat nog gelezen had?quote:
Top!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
Ik ging dus vandaag op zoek naar een baan bleken ze gewoon iemand te zoeken bij de Dixons.
Sorry maar ik was hier zo blij mee dat ik het even moest melden.
In de winkel volgens mij.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:29 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Top!
Als medewerker in de winkel, om alle vragen van klanten te beantwoorden?
Of in het magazijn ofzo?
Een baan in een winkel helpt in elk geval sowieso om spontaner te worden in gesprekken, tenminste, dat is wat ik heb ervaren bij mijn werk, of het nu met collega's is of met klanten. En zo zul je ook wel meer kunnen oefenen op praten met vrouwen, denk ik...quote:Op woensdag 21 september 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
In de winkel volgens mij.
Kan ook het magazijn zijn maar goed dat vind ik ook niet erg eerlijk gezegd.
Werken in de winkel is wel een goeie manier om meer assertief te worden.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Laag?, wtf dude?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar nog niet zo laag dat ik spontaan in de kroeg op een meisje zal afstappen.
Bestempel het dan niet als "laag"quote:Dat weet ik niet of ik dat ooit zal durven.
Ik ga het even checken, thx.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nog op je gereageerd qua afspreken. Weet niet of je dat nog gelezen had?
Voor hem kan het toch best zo zijn dat zijn drempel daar nog niet laag genoeg voor is, of is dat een hele vreemde gedachte volgens jouquote:Op woensdag 21 september 2011 17:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Laag?, wtf dude?
[..]
Bestempel het dan niet als "laag"
Whatever als je weet waar je het over hebt kom dan terug wil je. Tot die tijd hou gewoon lekker je mond. Je kent mij niet. Dus doeiquote:Op woensdag 21 september 2011 17:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Laag?, wtf dude?
[..]
Bestempel het dan niet als "laag"
Ik heb hem nog niet.quote:
Nu zie ik pas dat het over drempels gaat, mijn excusesquote:Op woensdag 21 september 2011 17:36 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Voor hem kan het toch best zo zijn dat zijn drempel daar nog niet laag genoeg voor is, of is dat een hele vreemde gedachte volgens jou
Regel dan via facebook haar nummer en fix iets spontaan komend weekend.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik heb haar facebook ja
Ik plan bijna nooit wat, en helemaal niet qua stappen. Dus ik ga niks of niemand uitnodigen.
In de winkel lijkt me beter voor jou, wordt je vanzelf socialerquote:Op woensdag 21 september 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik weer zo afgezaagt hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 17:43 schreef Flepke het volgende:
[..]
Regel dan via facebook haar nummer en fix iets spontaan komend weekend.
Ligt eraan wat je regelt he...quote:Op woensdag 21 september 2011 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik weer zo afgezaagt haha
Maar spontaan smsen is inderdaad wel echt mijn ding!
We gaan het mee maken allemaal!
Niets plannen is veel leuker denk ik dan, weet je zelf ook niet wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je regelt he...
Je kunt ook een hele originele date verzinnen, of haar iets ludieks geven, niets afgezaagds aan!
Ik zou dat eerder doen dan helemaal niets plannen van tevoren, denk ik.
Idem.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:45 schreef Mystikvm het volgende:
Is echt wel een paar maanden geleden dat ik hier ben geweest.
Hoe is het met iedereen? Ik zie nog veel bekende gezichten, nog veel dezelfde problemen en nog steeds dezelfde SC.
Zijn er ontwikkelingen geweest die ik heb gemist?
Misschien, ik denk dat ik er veel te zenuwachtig voor zou zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 18:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niets plannen is veel leuker denk ik dan, weet je zelf ook niet wat er gaat gebeuren.
+1quote:Op woensdag 21 september 2011 18:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Misschien, ik denk dat ik er veel te zenuwachtig voor zou zijn
Hoe oud ben je danquote:Op woensdag 21 september 2011 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
Ik was vandaag aan t werk bij een school, wat daar niet rondloopt zeg
Wel wat glimlachjes kunnen wisselen maar daar bleef het ook bij....
05-11-1985quote:Op woensdag 21 september 2011 18:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan
Even horen of je legaal bezig bent he
Sorry hoor, ik klik niet meteen op iedereens profielquote:
Je moet een kapsel nemen die bij je hoofd past, natuurlijk. Niet één omdat het bij de mannen in de smaak valt.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef Edarrawen het volgende:
Ik weet niet of het genoeg ontopic is, maar ik moet dus naar de kapper volgende week () en vraag me af welk kapsel nu het meest in de smaak valt bij het mannelijk geslacht
Niet dat het me heel veel doet, maar als ik ooit nog eens een relatie wil is het misschien handig het op de wensen van de heren af te stemmen
Ja, maar ik heb nu al vier jaarquote:Op woensdag 21 september 2011 18:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je moet een kapsel nemen die bij je hoofd past, natuurlijk. Niet één omdat het bij de mannen in de smaak valt.
Vraag het aan de kapster wat ze denkt dat het beste bij je past.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu al vier jaarhetzelfde kapsel, en heb totaal geen smaak
Dus vraag ik maar om advies.
Maar de kapper weet welk kapsel goed bij jouw hoofd past.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu al vier jaarhetzelfde kapsel, en heb totaal geen smaak
Dus vraag ik maar om advies.
Dan is mijn haar dus te kortquote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef Flepke het volgende:
Hiermee zit je altijd wel goed denk ik zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou het net zeggen.quote:
Hoe kort is kort?quote:
Niet kort en pittig hoorquote:
Genoeg kapsel die leuk zijn bij zulk haar. En nu een wedervraag wat vind jij als vrouw/meisje/jongedame leuk haar bij mannen. Ja dit is ontopic. Een ander kapsel en kleren kan namelijk wonderen doen voor je zelfvertrouwenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Niet kort en pittig hoor
Gewoon op schouderlengte ongeveer.
Iedere ochtend nieuwe kleren kopen om je zelfvertrouwen te boosten kan een dure hobby worden.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg kapsel die leuk zijn bij zulk haar. En nu een wedervraag wat vind jij als vrouw/meisje/jongedame leuk haar bij mannen. Ja dit is ontopic. Een ander kapsel en kleren kan namelijk wonderen doen voor je zelfvertrouwen
Ik vind kort haar het leukst, maar als het goed wordt bijgehouden kan ik wat langer haar (tot op de schouders ofzo) ook wel waarderen, vooral met mooie krullen erin.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg kapsel die leuk zijn bij zulk haar. En nu een wedervraag wat vind jij als vrouw/meisje/jongedame leuk haar bij mannen. Ja dit is ontopic. Een ander kapsel en kleren kan namelijk wonderen doen voor je zelfvertrouwen
Haha dan wel ja. Bovendien lijk je dan wel Lady Gagaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Iedere ochtend nieuwe kleren kopen om je zelfvertrouwen te boosten kan een dure hobby worden.
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar zo is wat korter ook leuk:quote:Op woensdag 21 september 2011 18:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind kort haar het leukst, maar als het goed wordt bijgehouden kan ik wat langer haar (tot op de schouders ofzo) ook wel waarderen, vooral met mooie krullen erin.
Alleen van dat net te lange korte haar met veel gel erin op zo'n manier dat het er 'quasi-nonchalant' uit ziet, vind ik niet zo mooi...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar zo is wat korter ook leuk:Als ik goed op haar foto kijk moet zoiets wel kunnen met haar haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En krullen zijn sowieso.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zo'n kapsel heb ikquote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik goed op haar foto kijk moet zoiets wel kunnen met haar haar.
En krullen zijn sowieso.
Daar doe ik het eigenlijk niet voor.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In de winkel lijkt me beter voor jou, wordt je vanzelf socialer
Jij hebt zo'n kapsel?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zo'n kapsel heb ik
Maar idd, krullen
Tjah.. een hoedje op een hoofd deed wonderenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n kapsel?![]()
Zie je wel alle leuke meiden op FOK! zijn ingepikt.
Ohjaquote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar doe ik het eigenlijk niet voor.![]()
Eerder om met jou en VH, Faye en Naat naar Sziget te kunnen volgende zomer.
Eerst naat nu stefan.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tjah.. een hoedje op een hoofd deed wonderen
Ah Flepke hoe was jouw dag?quote:
Hij zal toch wel tenminste twee dames, of zoals hij gewoonlijk zegt, 'gleufdieren' hebben gehosseld vandaagquote:
Minimaal.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij zal toch wel tenminste twee dames, of zoals hij gewoonlijk zegt, 'gleufdieren' hebben gehosseld vandaag
Zeg nou maar gewoon meteen wat er is.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:50 schreef Newbie114 het volgende:
Wattefak is dit nou weer![]()
Is dat meisje het nou helemaal vergeten of loopt ze maar wat te kloten? Shit dit is klote...
Nu niet happy -.-
Verlicht ons met jouw ervaring zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi, daar ben ik weer. Ik heb versierd vandaag.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi, daar ben ik weer. Ik heb versierd vandaag.
Moet ik nu even op je in praten door te zeggen dat je een leuke jongen bent, ze niet weet wat ze wist en dat er nog meer vissen zwemmen in de zee?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze wil dus blijkbaar niet meer komen![]()
Heb ik weer.
Neuh. Ze is toch te ver weg om er iets om te geven eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet ik nu even op je in praten door te zeggen dat je een leuke jongen bent, ze niet weet wat ze wist en dat er nog meer vissen zwemmen in de zee?
Afstand is gewoon een bezwaar voor heel veel mensen. En vakantieliefde is alleen leuk op vakantie daarna niet meerquote:Op woensdag 21 september 2011 20:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neuh. Ze is toch te ver weg om er iets om te geven eigenlijk.
Ik ben weer even klaar met meisjes versieren. In ieder geval meisjes die ik op vakantie heb ontmoet.
Ik stond in de coffee company en dacht wtf. Dus ik heb gewoon geopend eerlijk dat ze dit vast de hele dag kreeg, maar dat ze me best leuk gezelschap leek ( we hadden even kort babbeltje) en dat ik best wat met haar wilde gaan drinken.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Verlicht ons met jouw ervaring zou ik zeggen.
Ik had haar net 1 dag ontmoet op vakantiequote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afstand is gewoon een bezwaar voor heel veel mensen. En vakantieliefde is alleen leuk op vakantie daarna niet meer
Goed gedaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik stond in de coffee company en dacht wtf. Dus ik heb gewoon geopend eerlijk dat ze dit vast de hele dag kreeg, maar dat ze me best leuk gezelschap leek ( we hadden even kort babbeltje) en dat ik best wat met haar wilde gaan drinken.
Dat wilde ze, dus ik heb een nummer
Stoerquote:Op woensdag 21 september 2011 20:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik stond in de coffee company en dacht wtf. Dus ik heb gewoon geopend eerlijk dat ze dit vast de hele dag kreeg, maar dat ze me best leuk gezelschap leek ( we hadden even kort babbeltje) en dat ik best wat met haar wilde gaan drinken.
Dat wilde ze, dus ik heb een nummer
Je wil niet weten hoe vaak het door mijn hoofd is geschoten om zoiets te doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik was verbaasd over mezelf.
Jammerquote:Op woensdag 21 september 2011 20:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik had haar net 1 dag ontmoet op vakantieen niet eens gezoend.
Gewoon doen zeg ik. Vooral niet nadenken, maar gewoon er uitfloepen. Dat is de kunst.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak het door mijn hoofd is geschoten om zoiets te doen.
Het is eigenlijk jammer, als je er te veel over denkt voordat je iets doet komt het zo geforceerd en doordacht overquote:Op woensdag 21 september 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak het door mijn hoofd is geschoten om zoiets te doen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Honestly, ik dacht gewoon 'zo dies leuk'. Toen ontstond dat babbeltje en dacht ik ..ok... ok... schiet hem erin. En het was eruit voor ik het bedacht.
Als ik serieus bij binnenkomst dit verzonnen had, was het totaal nep geweest.
Of nog erger haar moederquote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tot ik haar vriend opeens aan de lijn krijg haha...
Voordat ik ga nadenken ligt er al een drempel van een paar meter.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Gewoon doen zeg ik. Vooral niet nadenken, maar gewoon er uitfloepen. Dat is de kunst.
Als ik teveel ga nadenken, wordt de drempel ook enorm.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Voordat ik ga nadenken ligt er al een drempel van een paar meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Bij is die lager. Alleen bij is het probleem dat het voor mij niet logisch is om spontaan iets te zeggen. Dat werkt niet. Ik bedenk iets en dan bedenk ik 10 dingen waarom het niet werkt.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Voordat ik ga nadenken ligt er al een drempel van een paar meter.
+1quote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij is die lager. Alleen bij is het probleem dat het voor mij niet logisch is om spontaan iets te zeggen. Dat werkt niet. Ik bedenk iets en dan bedenk ik 10 dingen waarom het niet werkt.
Komt bekend voor ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij is die lager. Alleen bij is het probleem dat het voor mij niet logisch is om spontaan iets te zeggen. Dat werkt niet. Ik bedenk iets en dan bedenk ik 10 dingen waarom het niet werkt.
Ik heb nog het geluk dat ik behoorlijk impulsief ben en sommigen dingen er zomaar uitkomen, maar als ik erover ga denken wordt het inderdaad niks meer. En in gesprekken met jongens die ik wel zie zitten, komt er ook beduidend minder uit...quote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
respect, zie ik mezelf echt nooit doen, zweet breekt me al uit bij de gedachte alleen al..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Honestly, ik dacht gewoon 'zo dies leuk'. Toen ontstond dat babbeltje en dacht ik ..ok... ok... schiet hem erin. En het was eruit voor ik het bedacht.
Ja maar dat is in mijn ogen veel mensen hun probleem. Alles maar bedenken en plannen. En wa nou als het anders gaat dan je gedacht had? stress in the house?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je regelt he...
Je kunt ook een hele originele date verzinnen, of haar iets ludieks geven, niets afgezaagds aan!
Ik zou dat eerder doen dan helemaal niets plannen van tevoren, denk ik.
Ik kan en durf echt wel opmerkingen te maken. Alleen niet op een moment als het om versieren/flirten aan komt daar heb ik dan nog net niet genoeg lef voor.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb nog het geluk dat ik behoorlijk impulsief ben en sommigen dingen er zomaar uitkomen, maar als ik erover ga denken wordt het inderdaad niks meer. En in gesprekken met jongens die ik wel zie zitten, komt er ook beduidend minder uit...
Ik trek dat niet als ik er niet van tevoren rekening mee kan houden, maar respect dat het jou lukt en je er leuke avonden aan overhoudt!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar dat is in mijn ogen veel mensen hun probleem. Alles maar bedenken en plannen. En wa nou als het anders gaat dan je gedacht had? stress in the house?
Ik plan niks kan er ook niks mis gaan, en het is lekker spontaan. Op die manier ontstaan ook vaak de gekste situaties.
Klein voorbeeldje. Ik ben keer wat gaan drinken met een vrouw, allemaal gezellig en leuk. Op een gegeven moment er na effe dansje wagen wat ook gezellig was. Via een vriend van me hoorde ik dat een dj die ik goed vind ( billy the klit ) draaide in een paar tenten verder op. Wij er direct heen hoppa. Zij vond hem zo bleek ook goed draaien en na 1.5uur stopte hij. Ik kom hem vaak tegen met stappen en tijdens eten in de stad en hij reageerde weer van hey je bent er weer bij ziet ik? effe praten en wat bleek, hij moest in Rotterdam draaien. Top wij mee naar rotterdam en daar kwamen we op een geweldig feestje uit.
uit eindelijk was het een top avond. Dat had ik nooit zo kunnen plannen. Mijn motto is, gewoon kijken wat er gebeurd en haal uit het moment het maximale. Dat kan niet als je gaat plannen
Maar waarom niet dan? Wat gaat er dan in je gedacht mis? Of denk je dat er mis gaat?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik trek dat niet als ik er niet van tevoren rekening mee kan houden, maar respect dat het jou lukt en je er leuke avonden aan overhoudt!
Nou ja, ik ben nogal snel gestresst, ook als het niet om versieren gaatquote:Op woensdag 21 september 2011 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar waarom niet dan? Wat gaat er dan in je gedacht mis? Of denk je dat er mis gaat?
En als je alles gaat plannen gaat het versieren vaak ook moeilijker. Ik ben van mening dat je tijdens een gesprek juist snel moet kunnen schakelen en inspelen op het moment.
Bedoel je snel schakelen als in, eh... opeens heel sociaal doen?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:58 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben nogal snel gestresst, ook als het niet om versieren gaat
En snel schakelen moet wel, maar dat is gewoon een eigenschap die je wel of niet hebt denk ik
Dat zijn de betere avonden inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar dat is in mijn ogen veel mensen hun probleem. Alles maar bedenken en plannen. En wa nou als het anders gaat dan je gedacht had? stress in the house?
Ik plan niks kan er ook niks mis gaan, en het is lekker spontaan. Op die manier ontstaan ook vaak de gekste situaties.
Klein voorbeeldje. Ik ben keer wat gaan drinken met een vrouw, allemaal gezellig en leuk. Op een gegeven moment er na effe dansje wagen wat ook gezellig was. Via een vriend van me hoorde ik dat een dj die ik goed vind ( billy the klit ) draaide in een paar tenten verder op. Wij er direct heen hoppa. Zij vond hem zo bleek ook goed draaien en na 1.5uur stopte hij. Ik kom hem vaak tegen met stappen en tijdens eten in de stad en hij reageerde weer van hey je bent er weer bij ziet ik? effe praten en wat bleek, hij moest in Rotterdam draaien. Top wij mee naar rotterdam en daar kwamen we op een geweldig feestje uit.
uit eindelijk was het een top avond. Dat had ik nooit zo kunnen plannen. Mijn motto is, gewoon kijken wat er gebeurd en haal uit het moment het maximale. Dat kan niet als je gaat plannen
Denk meer "party hoppen", dat je van te voren er niet mee kan omgaan dat je voor het eind van de avond in 10 clubs/bars/verjaardagen bent geweest maar nog niet weet wie/wat/waar/wanneer.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Bedoel je snel schakelen als in, eh... opeens heel sociaal doen?
Dit is ook meteen de essentie van elke goede versierpoging (en eigenlijk ook elke goede sociale interactie). Volledig in het moment zelf zijn en niet in je eigen hoofd zitten.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nee, snel van gespreksonderwerp kunnen wisselen en je aanpassen aan je gesprekspartner.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Bedoel je snel schakelen als in, eh... opeens heel sociaal doen?
Als ik niet alles heb gepland en/of niet weten wat er gaat komen dan voel ik mezelf verschrikkelijk ongemakkelijk en gestrest. Ik vind het moeilijk om dingen spontaan te doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar waarom niet dan? Wat gaat er dan in je gedacht mis? Of denk je dat er mis gaat?
En als je alles gaat plannen gaat het versieren vaak ook moeilijker. Ik ben van mening dat je tijdens een gesprek juist snel moet kunnen schakelen en inspelen op het moment.
Ah, aan dat soort mensen heb ik een hekel.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, snel van gespreksonderwerp kunnen wisselen en je aanpassen aan je gesprekspartner.
Ik denk niet dat het is af te leren. Je kunt het wel verminderen. Toen ik nog jonger was, plande ik altijd mijn hele dag vol, dat ik zelfs al bedacht had hoe lang ik zou gaan lezen enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 21:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik niet alles heb gepland en/of niet weten wat er gaat komen dan voel ik mezelf verschrikkelijk ongemakkelijk en gestrest. Ik vind het moeilijk om dingen spontaan te doen.
De andere kant is dat ik soms ook gek wordt van echt over alles nadenken. Maar ik twijfel of dit ooit nog af te leren is
Ik ken ook een jongen die met zijn vriend reisde, hij sprak onderweg een leuk meisje aan, en zijn vriend ging gewoon door met hun gesprek over de kwaliteit van het wifi, en hoe dat verbeterd kon worden, toen ging dat meisje ergens anders zittenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ah, aan dat soort mensen heb ik een hekel.
Meestal is het zo dat ik in gesprek ben met een vriend/wie dan ook, vervolgens schuift er / komt er een vrouw mensch bij/aan en dan begin ik met een gezamelijk gespreks onderwerp en vervolgens blijft die vriend/wie dan ook doorgaan met het gesprek wat wij met zijn 2en hadden.
Vrouwmensch zit dan met eengezicht
Ik zit dan met eengezicht
Vriend/wie dan ook zit dan met een![]()
gezicht.
Cockblocken, ik doe het.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ken ook een jongen die met zijn vriend reisde, hij sprak onderweg een leuk meisje aan, en zijn vriend ging gewoon door met hun gesprek over de kwaliteit van het wifi, en hoe dat verbeterd kon worden, toen ging dat meisje ergens anders zitten
In jou situatie kan ik me dat indenken ja. Omdat er heel veel is en jij de bomen door het bos niet meer ziet. Jij moet inderdaad wel plannenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik niet alles heb gepland en/of niet weten wat er gaat komen dan voel ik mezelf verschrikkelijk ongemakkelijk en gestrest. Ik vind het moeilijk om dingen spontaan te doen.
De andere kant is dat ik soms ook gek wordt van echt over alles nadenken. Maar ik twijfel of dit ooit nog af te leren is
Nee klopt heb je gelijk in inderdaad. Dat is echt iets voor mij ja. Vlak voor of tijdens het stappen vragen waar ze is en of ze komt.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat zijn de betere avonden inderdaad.
Maar neemt niet weg dat je via facebook haar nummer kunt regelen om een keer halverwege de avond ergens samen af te spreken in tent X
Inderdaad dat soort figuren, zo FUCKING irritant/triest.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ken ook een jongen die met zijn vriend reisde, hij sprak onderweg een leuk meisje aan, en zijn vriend ging gewoon door met hun gesprek over de kwaliteit van het wifi, en hoe dat verbeterd kon worden, toen ging dat meisje ergens anders zitten
Naar mijn ervaring helpt het al erg al je een paar keer een positieve ervaring ermee hebt, dus ik denk dat dat wel goed zitquote:Op woensdag 21 september 2011 21:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik peer m altijd meteen, ik haat het als ik met iemand ben die eigenlijk liever met iets anders bezig is op dat momentquote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Inderdaad dat soort figuren, zo FUCKING irritant/triest.
Ik cockblock ook wel eens vrienden maar dan op een grappige manier dat zodra ze het beide doorhebben er geen schade is.
Het ergste is is dat ze gewoon niet doorhebben wat ze aan het doen zijn en niet eens weten dat ze iets verkeerd doen
Ja zo'n type ben ik echt.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Inderdaad dat soort figuren, zo FUCKING irritant/triest.
Ik cockblock ook wel eens vrienden maar dan op een grappige manier dat zodra ze het beide doorhebben er geen schade is.
Het ergste is is dat ze gewoon niet doorhebben wat ze aan het doen zijn en niet eens weten dat ze iets verkeerd doen
Nog beter, zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik peer m altijd meteen, ik haat het als ik met iemand ben die eigenlijk liever met iets anders bezig is op dat moment.
Nekschotquote:Ik heb ook een vriend die altijd gewoon meisjes in pikt, gewoon tussen jou en een meisje gaat dansen als jij al met dat meisje staat te dansen enzo, dat is pas irritant.
Gewoon zorgen dat zoveel mogelijk mensen binnen hoor afstand kunnen deelnemen aan het gesprek, zo moeilijk is het toch niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zo'n type ben ik echt.![]()
Het verpesten voor een ander en geen flauw benul hebben dat je verkeerd bezig bent.
Wat droevig dat mensen dit filmenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef Flepke het volgende:
Hier hoe wel te cockblocken op een niet autistische manier:
Oh op zo'n manier heb ik het wel eens gedaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef Flepke het volgende:
Hier hoe wel te cockblocken op een niet autistische manier:
Hoezo droevig?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat droevig dat mensen dit filmen!!
Nou, dat je dat als man uitvoert kan ik nog wel begrijpen, maar het filmen en op internet zettenquote:
Wel lachend op zijn schouder geklopt terwijl je glimlachte naar de dame in kwestie terwijl je een knipoog gaf,en jezelf even later voorstelde, toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh op zo'n manier heb ik het wel eens gedaan.![]()
Ik heb een vriend die kan lullen over van alles en nog wat toen stond ie in de kroeg te lullen tegen een lekker wijf over iets op het plafond.![]()
Zei ik: je dienst zit er op je hoeft maandag pas weer gebouwen te inspecteren op brandveiligheid.
Het is hun werk gewoon hoor?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nou, dat je dat als man uitvoert kan ik nog wel begrijpen, maar het filmen en op internet zetten
Nee, een of andere Sjonnie kwam binnen no-time aanhollen om duidelijk te maken dat het zijn vriendin was.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wel lachend op zijn schouder geklopt terwijl je glimlachte naar de dame in kwestie terwijl je een knipoog gaf,en jezelf even later voorstelde, toch?
Ze zetten het op internet om kneusjes zoals mij te helpen denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nou, dat je dat als man uitvoert kan ik nog wel begrijpen, maar het filmen en op internet zetten
Volgende keer in zo'n situatie:quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, een of andere Sjonnie kwam binnen no-time aanhollen om duidelijk te maken dat het zijn vriendin was.
Haha, jaloers typetje dusquote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, een of andere Sjonnie kwam binnen no-time aanhollen om duidelijk te maken dat het zijn vriendin was.
Het was echt de eerste keer in mijn leven dat ik overwoog een meisje aan te spreken.quote:
Als je denkt dat je vriendin gevaar loopt in de buurt van heloef dan zit er iets goed fout ja.quote:
He gadverdamme met een vent er bij.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Volgende keer in zo'n situatie:
TREESOME!
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was echt de eerste keer in mijn leven dat ik overwoog een meisje aan te spreken.
Ik zei overwoog, voordat ik überhaupt kon bedenken of ik het zou doen was Sjonnie al ter plekke.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
Volgende keer sla je hem maar op zn bek en spreek je dr alsnog aan
Zouden vrouwen dat nou wel lekker vindenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
He gadverdamme met een vent er bij.
Ik zou niet zo goed weten hoe ik moest reagerenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:37 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan er altijd wel om lachen. In de kroeg werkt er een goede vriend van me achter de bar.
Sta ik te praten met 2 jonge vrouwen. Hey ook_gek jij bent toch al 31? Ja die discussie had ik net effe daar. Ja toch?
Of als ik weg ga op stap met een vrouw. Hey ook_gek goeie neuk he!
Heerlijk vind ik dat soort humor.
Ja enkele wel, ik heb wel een gehoord van iemand ken dat ze een derde iemand er bij zoekt voor een keer.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zouden vrouwen dat nou wel lekker vinden?
oh jawel jo, ik reageerde toen op me leeftijd van. Ja inderdaad 1 brok ervaring. Sexueel van af me 16de!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zou niet zo goed weten hoe ik moest reageren
Ja goed puntquote:
Ik neem aan dat je voor jezelf spreekt in dat opzicht? Misschien hoef je het niet als egoïsme te zien.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja goed punt. Eigenlijk kan je verlegenheid ook wel zien als vorm van egoïsme, omdat je veel te veel bezig bent met je zorgen maken over je imago dan dat je probeert andere mensen het naar hun zin te maken. Meestal helpt het eigenlijk wel als ik daaraan denk
.
Ik moet het eerst maar eens met één proberenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja enkele wel, ik heb wel een gehoord van iemand ken dat ze een derde iemand er bij zoekt voor een keer.
Nee, ik bedoel zeker niet alleen mezelf, ik geloof dat het zelfs van een of andere acteur of presentator heb die vroeger verlegen was (en nu bejaard). Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar ik bedoel vooral het niets durven zeggen tegen mensen, en ik denk dat hij daar eigenlijk wel een beetje een punt heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor jezelf spreekt in dat opzicht? Misschien hoef je het niet als egoïsme te zien.
Als ik kijk naar vrouwen vind ik verlegenheid juist een heel mooie eigenschap. Het is een equivalent van eerlijkheid naar mijn mening en dat is een van de grootste voorrechten in een relatie als je het mij vraagt.
je komt een beetje wanhopig overquote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik moet het eerst maar eens met één proberen
Nee gewoon gelijk aan een orgie beginnen. heb je dat ook weer gehad.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die jongens haar deur uit moet schoppen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
2 mannen zou ik sowieso niks vinden.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Een equivalent van eerlijkheid? Als je bang bent om bepaalde dingen te zeggen omdat je angst hebt voor een negatieve reactie, ben je juist niet eerlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor jezelf spreekt in dat opzicht? Misschien hoef je het niet als egoïsme te zien.
Als ik kijk naar vrouwen vind ik verlegenheid juist een heel mooie eigenschap. Het is een equivalent van eerlijkheid naar mijn mening en dat is een van de grootste voorrechten in een relatie als je het mij vraagt.
Hoe kun je nou liegen door niks te zeggen?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:00 schreef TheGame het volgende:
[..]
Een equivalent van eerlijkheid? Als je bang bent om bepaalde dingen te zeggen omdat je angst hebt voor een negatieve reactie, ben je juist niet eerlijk.
Je kunt ook ergens mee instemmen zonder er eigenlijk mee eens te zijn, maar er niks van durven te zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Hoe kun je nou liegen door niks te zeggen?
Dan lieg je tegen jezelf en daar heb je alleen maar jezelf mee, niet de ander. Ik snap je punt nog steeds niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:03 schreef TheGame het volgende:
[..]
Je kunt ook ergens mee instemmen zonder er eigenlijk mee eens te zijn.
Dat is ook het hele punt. Verlegenheid is een negatieve eigenschap, omdat je je mening niet durft te geven en dus de weg van de minste weerstand kiest.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dan lieg je tegen jezelf en daar heb je alleen maar jezelf mee, niet de ander. Ik snap je punt nog steeds niet.
Een negatieve eigenschap? Dus als iemand verlegen is is dat een negatief persoon?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat is ook het hele punt. Verlegenheid is een negatieve eigenschap, omdat je je mening niet durft te geven en dus de weg van de minste weerstand kiest.
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik kwam hier een tijd geleden, maar dat hield ik niet zolang vol gezien het SC-gehalte en de hopeloze gevallen waarvan er een paar volgens mij lijden aan manisch-depressiviteit.
Dat soort eisen lijstjes zijn puur om maar niet hoeven te benaderen.quote:Ik heb niet elke post aandacht gelezen, maar wat me een beetje opvalt zijn termen als: 'niet mijn type', 'dat soort mensen', 'ik ik ik' en veel negatief woordgebruik.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat het niet gemakkelijk is om een geschikte man of vrouw, jongen of meisje te vinden, maar ik denk dat het voor eenieder in de eerste plaats belangrijk is dat je je niet zoveel probeert te spiegelen aan anderen. Je kunt niet in het hoofd kijken van een ander aan de hand van zijn of haar kleding, haardracht of lichaamshouding.
Niet mee eens. Zo ben ik eens de kans misgelopen om een bekende chick te hosselen.quote:Misschien is het handig om na te gaan denken over de juiste vragen die je kunt stellen aan iemand die je interessant lijkt, maar dat je ook rekening houdt met de omgeving.
Iemand die boodschappen doet zit er mogelijk niet op te wachten dat je een praatje komt maken. Let er ook op dat de manier waarop je contact zoekt niet te direct is. Het is de kunst van het praten zonder woorden te gebruiken. Dat klinkt heel mysterieus, maar vinden we dat allemaal niet een beetje interessant? Als je met iemand een praatje maakt ga dan niet te snel op je doel af, maar werk er langzaamaan naar toe.
Waarom alleen vrouwen benaderen waarvan je al op 5 km afstand ziet dat ze interesse in je hebben?quote:Hij of zij laat echt wel merken dat ze geïnteresseerd is of niet. Als iemand écht niet geïnteresseerd is in je, man of vrouw, dan merk je dat meteen. Wij mannen mogen nog van geluk spreken, want vrouwen zijn een stuk gemoedelijker dan mannen. Ze zijn minder oppervlakkig en geloven eerder in een tweede kans. Dank God voor vrouwen
Als je bedoeld: Gewoon een leuk oppervlakkig gesprek houden; helemaal mee eens.quote:Het punt wat ik probeer duidelijk te maken is dat je misschien niet bezig moet zijn met versieren, maar je meer moet focussen op de communicatie.
Als iets lukt binnen 30 seconde, waarom dan 30 minuten erover doen? Van uitstel komt afstel.quote:Het hoeft niet allemaal binnen 5 minuten geregeld te worden. Je hoeft niet meteen die 'ja' te horen. Neem je tijd en ik ben ervan overtuigd dat het zich alleen maar loont op de lange termijn.
Het was een geintje hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
je komt een beetje wanhopig over
Natuurlijk niet. Verlegen mensen zijn vaak hele leuke mensen als je je tijd neemt en ze leert kennen. Dit neemt echter niet weg dat het een negatieve eigenschap is die je alleen maar tegenhoudt in je leven en geen positieve meerwaarde heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Een negatieve eigenschap? Dus als iemand verlegen is is dat een negatief persoon?
Ja hallo, ik heb ook eisen hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die jongens haar deur uit moet schoppen.
En die zijn?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb ook eisen hoor
Laat me je alvast uit een illusie helpen: je gaat nog heel veel kansen onbenut laten.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
Dat soort eisen lijstjes zijn puur om maar niet hoeven te benaderen.
[..]
Niet mee eens. Zo ben ik eens de kans misgelopen om een bekende chick te hosselen.
Ik vroeg iets aan zo'n dude in de supermarkt, ik heel de tijd "uhu, uhu", hij "luistert u?, snapt u?" ik weer "uhu, uhu". Etc. Als ik gewoon bij die gast was weggelopen dan was ik haar niet uit het oog verloren (stond me daar verdomme mijn kleren lachend van mijn lijf af te staren voor een paar seconden)
[..]
Waarom alleen vrouwen benaderen waarvan je al op 5 km afstand ziet dat ze interesse in je hebben?
[..]
Als je bedoeld: Gewoon een leuk oppervlakkig gesprek houden; helemaal mee eens.
[..]
Als iets lukt binnen 30 seconde, waarom dan 30 minuten erover doen? Van uitstel komt afstel.
Ik zou het geen negatieve eigenschap noemen, eerder een onnodige eigenschap. Helaas kunnen heel veel mensen er weinig aan doen dat ze verlegen zijn dus ik vind het dan ook oneerlijk om te zeggen dat dat een negatieve eigenschap is.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef TheGame het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Verlegen mensen zijn vaak hele leuke mensen als je je tijd neemt en ze leert kennen. Dit neemt echter niet weg dat het een negatieve eigenschap is die je alleen maar tegenhoudt in je leven en geen positieve meerwaarde heeft.
Er zijn best wel meiden in je geinteresseerd, je hebt het alleen nog niet door!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
Er gebeurde trouwens vandaag iets vreemds.
Wij stonden dus bij ons gebruikelijke muurtje op school ons broodjes te eten zoals wij dat elke pauze doen.
Zegt een vriend van mij dat meisje daar kijkt de hele tijd naar je.
Dus ik natuurlijk van: Wut? Dat kan toch niet?![]()
Dus ik ging opletten en verrek wat werkte mijn verbazing ze keek redelijk vaak naar mij.
Tot zover mij enorm spannende dag.
Misschien is ze bang voor negers.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
Wij stonden dus bij ons gebruikelijke muurtje op school ons broodjes te eten zoals wij dat elke pauze doen.
Dus ik ging opletten en verrek wat werkte mijn verbazing ze keek redelijk vaak naar mij.
Na die gemiste kans maakte ik iedere keer de afweging:quote:Op woensdag 21 september 2011 22:16 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Laat me je alvast uit een illusie helpen: je gaat nog heel veel kansen onbenut laten.
Het feit is dat je door moet en er niet teveel bij stil moet blijven staan.
Hangen er in jou huis lelijke schilderijen? Dan ben je een arme pauper / een pauper zonder smaak.quote:Er zijn zoveel geschikte meisjes en nogmaals, de buitenkant is lang niet alles.
Want een player luistert niet naar wat ze te zeggen heeft?, zet die zwartwit zonnebril eens af.quote:Als je alleen maar meisjes wilt regelen voor seks dan moet je een player worden en dat is veel harder werken dan gewoon interesse tonen en luisteren naar wat zij te zeggen heeft.
Juist niet.quote:Voor wat betreft je laatste opmerking; alleen pornomodellen willen wat jij wilt binnen 30 seconden.
Een lief en leuk meisje wat zich gerespecteerd en gewaardeerd wilt voelen geeft ook haar nummer binnen een minuutje naar het eerste contact hoor.quote:Een lief en leuk meisje wil zich gerespecteerd en gewaardeerd voelen. Een lief en leuk meisje gelooft ook niet in 'afstel' zoals jij dat noemt. Zij hebben geduld en laten zich niet paaien door mooie praatjes of gemaakt gedrag.
Aardbei toch, ga je schamenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is ze bang voor negers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Veel succes kerel, je hebt het al helemaal uitgedokterd.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Na die gemiste kans maakte ik iedere keer de afweging:
Of ik ga binnen een paar uur seks/relatie hebben met dat geval wat daar loopt, of ik krijg wat ik wil van deze persoon in kwestie. Meeste gevallen slaat de wijzer uit naar het eerste antwoord en loop ik halverwege de persoon zijn verhaal weg.
Juist door de meest positieve uitkomst van 2 handelingen naast elkaar te leggen kan je ze pas goed vergelijken.
[..]
Hangen er in jou huis lelijke schilderijen? Dan ben je een arme pauper / een pauper zonder smaak.
[..]
Want een player luistert niet naar wat ze te zeggen heeft?, zet die zwartwit zonnebril eens af.
[..]
Juist niet.
[..]
Een lief en leuk meisje wat zich gerespecteerd en gewaardeerd wilt voelen geeft ook haar nummer binnen een minuutje naar het eerste contact hoor.
Waarom stapte je niet op haar af? Meer bevestiging dat je door de vleeskeuring bent gekomen kan je toch niet krijgen?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
Ik let er dus nooit op.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Er zijn best wel meiden in je geinteresseerd, je hebt het alleen nog niet door!
Als je erop let zul je waarschijnlijk merken dat dit vaker gebeurt dan je denkt
Wat ik van haar vond?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is ze bang voor negers.
Nee even serieus, wat vind je van haar dan?
Wat nou als dat schilderij dat jij lelijk vindt toevallig een verschrikkelijk kunstzinnige Rembrandt blijkt te zijn? Of dat een schilderij dat lelijker is als je er langer naar kijkt artistieke diepgang blijkt te hebben?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hangen er in jou huis lelijke schilderijen? Dan ben je een arme pauper / een pauper zonder smaak.
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:25 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Veel succes kerel, je hebt het al helemaal uitgedokterd.
Dat zou ik weer een beetje eng vinden. Maar ik vind meisjes die naar me kijken ook al engquote:Op woensdag 21 september 2011 22:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom stapte je niet op haar af? Meer bevestiging dat je door de vleeskeuring bent gekomen kan je toch niet krijgen?
Zou je op haar afstappen als ze op haar hoofd zou laten tatoeëren "neuk mer heloef" en met haar benen wijd op de grond zou liggen?
Je doet jezelf er kwaad mee. Je zult het sociaal moeilijker hebben en het ook lastiger hebben op de arbeidsmarkt. Daarom is het vanuit een compleet objectief oogpunt een negatieve eigenschap.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik zou het geen negatieve eigenschap noemen, eerder een onnodige eigenschap. Helaas kunnen heel veel mensen er weinig aan doen dat ze verlegen zijn dus ik vind het dan ook oneerlijk om te zeggen dat dat een negatieve eigenschap is.
Voor mij zijn negatieve eigenschappen als iemand bewust liegt om zijn/haar zin te krijgen. Egoïstisch is, zelfzuchtig, gierig, seksistisch, lui, oneerbiedig etc.
Verlegenheid is gewoon vervelend, maar daar doe je een ander toch geen kwaad mee?
Ik ga toch geen geld/tijd/energie in een stuk kunst stoppen alleen omdat het een mooi naampje heeft? Als het er leuk uitziet is dat "het bekend is" alleen maar meegenomen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat nou als dat schilderij dat jij lelijk vindt toevallig een verschrikkelijk kunstzinnige Rembrandt blijkt te zijn?
Nee ik ga even een half uur op een dag naar een schilderij staren voordat ik er de schoonheid pas van zie terwijl er 1000000000 schilderijen gewoon gratis af te halen zijn die ik wél gewoon op het eerste gezicht mooi vind.quote:Of dat een schilderij dat lelijker is als je er langer naar kijkt artistieke diepgang blijkt te hebben?
Ja en dan vragen wat er mis met haar is dat ze er zo bij ligt.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom stapte je niet op haar af? Meer bevestiging dat je door de vleeskeuring bent gekomen kan je toch niet krijgen?
Zou je op haar afstappen als ze op haar hoofd zou laten tatoeëren "neuk mer heloef" en met haar benen wijd op de grond zou liggen?
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:29 schreef TheGame het volgende:
[..]
Je doet jezelf er kwaad mee. Je zult het sociaal moeilijker hebben en het ook lastiger hebben op de arbeidsmarkt. Daarom is het vanuit een compleet objectief oogpunt een negatieve eigenschap.
De reden dat ze verlegen zijn geworden kunnen ze inderdaad niet veel aan doen. Verlegenheid overwinnen kan echter wel degelijk, maar het vergt veel doorzettingsvermogen.
Ze antwoord kreunend "ik wil je heloef", wat dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en dan vragen wat er mis met haar is dat ze er zo bij ligt.
Ik ben liever met spontane mensen dan met mensen die amper wat zeggen, dus het is indirect wel een eigenschap waar andere mensen last van kunnen hebben. Als ik bijvoorbeeld op mijn werk met een gesloten iemand moet werken is dat een stuk vervelender dan met een spontane sjonnie te werken.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik zou het geen negatieve eigenschap noemen, eerder een onnodige eigenschap. Helaas kunnen heel veel mensen er weinig aan doen dat ze verlegen zijn dus ik vind het dan ook oneerlijk om te zeggen dat dat een negatieve eigenschap is.
Voor mij zijn negatieve eigenschappen als iemand bewust liegt om zijn/haar zin te krijgen. Egoïstisch is, zelfzuchtig, gierig, seksistisch, lui, oneerbiedig etc.
Verlegenheid is gewoon vervelend, maar daar doe je een ander toch geen kwaad mee?
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze antwoord kreunend "ik wil je heloef", wat dan?
Dan bedrijf ik 15 seconden lang vurig en passioneel de liefde met haar.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze antwoord kreunend "ik wil je heloef", wat dan?
Ik vind het niet erg met een gesloten iemand te werken. Dan vind ik de stiltes niet awkward of zo; het gevoel dat ik vaak wel heb bij onzekere/verlegen mensen die niet zo goed gesprekken durven te beginnen of op gang houden. Ja, dan liever een spontaan iemand of gewoon een zelfverzekerde introvert.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben liever met spontane mensen dan met mensen die amper wat zeggen, dus het is indirect wel een eigenschap waar andere mensen last van kunnen hebben. Als ik bijvoorbeeld op mijn werk met een gesloten iemand moet werken is dat een stuk vervelender dan met een spontane sjonnie te werken.
Iets op het eerste gezicht mooi vinden is leuk, maar wat op langere termijn? Ik heb dit persoonlijk vaak met muziek, soms vind ik een album niet mooi, maar wordt het na een aantal keren geluisterd te hebben toch een van mijn lievelingsalbums. En andersom lijkt een album soms prachtig, maar ben ik het na een paar keer luisteren spuugzat.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee ik ga even een half uur op een dag naar een schilderij staren voordat ik er de schoonheid pas van zie terwijl er 1000000000 schilderijen gewoon gratis af te halen zijn die ik wél gewoon op het eerste gezicht mooi vind.
Waarom las ik vuistig.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan bedrijf ik 15 seconden lang vurig en passioneel de liefde met haar.
Was het schilderij geen metafoor?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Iets op het eerste gezicht mooi vinden is leuk, maar wat op langere termijn? Ik heb dit persoonlijk vaak met muziek, soms vind ik een album niet mooi, maar wordt het na een aantal keren geluisterd te hebben toch een van mijn lievelingsalbums. En andersom lijkt een album soms prachtig, maar ben ik het na een paar keer luisteren spuugzat.
Kunst blijf ik mooi vinden. Muziek went op een gegeven moment/verveelt je. Maar ik weet zeker dat er meer vrouwen op deze aardkloot rondlopen dan dat er albums zijn gemaakt. Genoeg afwisseling mogelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Iets op het eerste gezicht mooi vinden is leuk, maar wat op langere termijn? Ik heb dit persoonlijk vaak met muziek, soms vind ik een album niet mooi, maar wordt het na een aantal keren geluisterd te hebben toch een van mijn lievelingsalbums. En andersom lijkt een album soms prachtig, maar ben ik het na een paar keer luisteren spuugzat.
Ik ben niet zo'n type dat zijn vuist er meteen induwt hoor.quote:
Zolang jou hoofd zich nog niet op mijn witte doek bevind wel ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was het schilderij geen metafoor?
Ik zou het niet weten, ik ben nooit verlegen geweest in m'n leven.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:29 schreef TheGame het volgende:
[..]
Je doet jezelf er kwaad mee. Je zult het sociaal moeilijker hebben en het ook lastiger hebben op de arbeidsmarkt. Daarom is het vanuit een compleet objectief oogpunt een negatieve eigenschap.
De reden dat ze verlegen zijn geworden kunnen ze inderdaad niet veel aan doen. Verlegenheid overwinnen kan echter wel degelijk, maar het vergt veel doorzettingsvermogen.
Waar het hart van vol is...quote:
Ah nee, ik bedoelde ook eigenlijk verlegen mensen dus je ondersteunt wel een beetje het punt dat ik wou makenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg met een gesloten iemand te werken. Dan vind ik de stiltes niet awkward of zo; het gevoel dat ik vaak wel heb bij onzekere/verlegen mensen die niet zo goed gesprekken durven te beginnen of op gang houden. Ja, dan liever een spontaan iemand of gewoon een zelfverzekerde introvert.
yeah, right.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Flepke het volgende:
Een lief en leuk meisje wat zich gerespecteerd en gewaardeerd wilt voelen geeft ook haar nummer binnen een minuutje naar het eerste contact hoor.
Jawel, maar dit verhaal ook nog steeds. Ik wisselde naar een metafoor waar ik zelf meer mee heb; ik vind schilderijen nooit mooi, ben een cultuurbarbaarquote:Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was het schilderij geen metafoor?
Dat kan, maar volgens mij wil jij dan iets heel anders dan de meeste mensen in deze reeks. De meeste mensen hier, inclusief ik, willen liever een langere serieuze relatie met diepgang.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef Flepke het volgende:
Kunst blijf ik mooi vinden. Muziek went op een gegeven moment/verveelt je. Maar ik weet zeker dat er meer vrouwen op deze aardkloot rondlopen dan dat er albums zijn gemaakt. Genoeg afwisseling mogelijk
Als jij je stoort aan iemand die verlegen is dan is dat jouw probleem. Ik denk dat een verlegen persoon het al vervelend genoeg vindt dat hij/zij verlegen is. Een beetje volwassen persoon weet daarmee om te gaan en zou er waarschijnlijk ook voor kiezen om die persoon te helpen, maar zo zitten we hier niet in mekaar merk ik al.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben liever met spontane mensen dan met mensen die amper wat zeggen, dus het is indirect wel een eigenschap waar andere mensen last van kunnen hebben. Als ik bijvoorbeeld op mijn werk met een gesloten iemand moet werken is dat een stuk vervelender dan met een spontane sjonnie te werken.
Ik ben zelf ook vrij verlegen, ik merk alleen dat andere mensen liever hebben dat je gewoon een beetje met ze over dingen lult. Al gaat het nergens over, het is bijna altijd beter dan een stilte (hoewel een stilte niet per se pijnlijk, awkward of vervelend hoeft te zijn is het meestal toch leuker om een beetje te lullen).quote:Op woensdag 21 september 2011 22:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Als jij je stoort aan iemand die verlegen is dan is dat jouw probleem. Ik denk dat een verlegen persoon het al vervelend genoeg vindt dat hij/zij verlegen is. Een beetje volwassen persoon weet daarmee om te gaan en zou er waarschijnlijk ook voor kiezen om die persoon te helpen, maar zo zitten we hier niet in mekaar merk ik al.
Dat is ook wel zo, maar niet iedereen neemt die tijd om je beter te leren kennen als er dus zoveel andere jongens/meisjes rondlopen die op het eerste gezicht veel leuker lijken. Waarom moeite doen voor iemand die heel misschien leuker blijkt te zijn, als je anderen al meteen leuk vindt.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Jawel, maar dit verhaal ook nog steeds. Ik wisselde naar een metafoor waar ik zelf meer mee heb; ik vind schilderijen nooit mooi, ben een cultuurbarbaar![]()
Het punt is dat iets wat je minder mooi vind soms heel veel diepgang blijkt te hebben en dat je daar voor blijft. Dat telt voor schilderijen en muziek, maar minstens net zo hard voor meisjes.
En wie de fuck ben jij dan weer?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:42 schreef Lynthy het volgende:
[..]
yeah, right.
weer zo'n maagd met een grote bek en uiteraard geen fobo... veelzeggend weer.
Die snapt het.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar niet iedereen neemt die tijd om je beter te leren kennen als er dus zoveel andere jongens/meisjes rondlopen die op het eerste gezicht veel leuker lijken. Waarom moeite doen voor iemand die heel misschien leuker blijkt te zijn, als je anderen al meteen leuk vindt.
iemand die een tijdje gebant was en al veel langer post in deze reeks en al zat van die bluffertjes als jij hebt zien komen en gaanquote:
Onder een ander account dan? Want je hebt in iets meer dan 5 topics gepost van deze reeks.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:49 schreef Lynthy het volgende:
[..]
iemand die een tijdje gebant was en al veel langer post in deze reeks en al zat van die bluffertjes als jij hebt zien komen en gaan
Maar als het nergens over gaat wat heb je dan aan dat lullen?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook vrij verlegen, ik merk alleen dat andere mensen liever hebben dat je gewoon een beetje met ze over dingen lult. Al gaat het nergens over, het is bijna altijd beter dan een stilte (hoewel een stilte niet per se pijnlijk, awkward of vervelend hoeft te zijn is het meestal toch leuker om een beetje te lullen).
Dit topic werd meteen een stuk leuker.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:42 schreef Lynthy het volgende:
[..]
yeah, right.
weer zo'n maagd met een grote bek en uiteraard geen fobo... veelzeggend weer.
Sambal bij?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:49 schreef Lynthy het volgende:
[..]
iemand die een tijdje gebant was en al veel langer post in deze reeks en al zat van die bluffertjes als jij hebt zien komen en gaan
oh jij jah, uit den haag toch als ik me niet vergis?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:49 schreef Lynthy het volgende:
[..]
*PIEP PIEP* CLONE DETECTEDquote:Op woensdag 21 september 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onder een ander account dan? Want je hebt in iets meer dan 5 topics gepost van deze reeks.
nee hoor, ik heb alleen dit account. ik kom hier langer dan die e-penis van een flepke, zeker wetenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Onder een ander account dan? Want je hebt in iets meer dan 5 topics gepost van deze reeks.
uiteraard, je kent me tochquote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit topic werd meteen een stuk leuker.
Dan ben je hier nooit gekomen, ik heb namelijk geen epenis(meer).quote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb alleen dit account. ik kom hier langer dan die e-penis van een flepke, zeker weten
ik heb fansquote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh jij jah, uit den haag toch als ik me niet vergis?
Ik heb de popcorn er bij gepakt.quote:
klopt, technisch gezien ben ik door dit topic nooit 'gekomen' neequote:Op woensdag 21 september 2011 22:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan ben je hier nooit gekomen, ik heb namelijk geen epenis(meer).
Grappig, ik krijg er spleten van in mijn ogen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:55 schreef Lynthy het volgende:
[..]
klopt, technisch gezien ben ik door dit topic nooit 'gekomen' nee
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
Grappig, ik krijg er spleten van in mijn ogen.
bij gebrek aan argumenten kom je met dit soort verbale diaree? wat een player ben jij zegquote:
Faalquote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef Lynthy het volgende:
de enige bimbo's die in de truukjes van flepke en co trappen zijn blackberry snollen met een iq van > 90 .. of zo
Hehe ik heb die Blackberry ook niet vrijwillig.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef Lynthy het volgende:
de enige bimbo's die in de truukjes van flepke en co trappen zijn blackberry snollen met een iq van > 90 .. of zo
Dat is een wel een goed bijbaantje denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
Ik ging dus vandaag op zoek naar een baan bleken ze gewoon iemand te zoeken bij de Dixons.
Sorry maar ik was hier zo blij mee dat ik het even moest melden.
flepke? ja, die faalt zeker... vast een kloon van vuurvlieg, die andere pua-kneusquote:
Nee dat is hij niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:03 schreef Lynthy het volgende:
[..]
flepke? ja, die faalt zeker... vast een kloon van vuurvlieg, die andere pua-kneus
Nee, je groter dan tekenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:03 schreef Lynthy het volgende:
[..]
flepke? ja, die faalt zeker... vast een kloon van vuurvlieg, die andere pua-kneus
Als die hologrammen er zijn ga ik niet meer versieren hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 23:03 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ach je moet het zo zien. Voor dergelijke mensen is er hoop. Met de technologie van tegenwoordig zullen er binnen nu en 40 jaar vast hologrammen te koop zijn van elk pornomodel bij de meest nabij gelegen electronicazaak. Wij 'normale' mensen moeten maar genoegen nemen met andere mensen van vlees en bloed met hun tekortkomingen en onzuiverheden. Zo naar...
Je bedoelt kleiner dan...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, je groter dan teken
Voor de rest ben ik het met je eens
Daarom zeg ik altijd: geduld is een schone zak.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als die hologrammen er zijn ga ik niet meer versieren hoor
Hologrammen kun je niet neuken.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als die hologrammen er zijn ga ik niet meer versieren hoor
Je hand wel. Soort van.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hologrammen kun je niet neuken.
Hopelijk kan ze ermee leven dat ze een typfoutje heeft gemaakt.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee het was een groter dan tekendat was juist de faal
oh ja, mja vrouw hequote:Op woensdag 21 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, je groter dan teken
Voor de rest ben ik het met je eens
Ik hoop het ook, ik heb geen zin in van die zelfmoord aankondigingen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Hopelijk kan ze ermee leven dat ze een typfoutje heeft gemaakt.
Geeft niks hoor, ik was niet zo aardigquote:
Kijk maar naar eda. Vandaag je mattie je huis wel uit gekregen?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik was niet zo aardig
Maar zelfs vrouwen kunnen het leren
Ja, ik heb hem wel een foto van mij gestuurd, maar ik kreeg niks terugquote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef Lynthy het volgende:
maar uh, ik wacht met spanning op wat foto's van ons "alfa"-mannetje
Waar heb ik gezegd dat ik foto's ging plaatsen?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef Lynthy het volgende:
Als ik je zou willen had je al een foto + nummer verzoek in je pmbox.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef Lynthy het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik foto's ging plaatsen?
Hij voegt nu commentaar toe wat volledig overbodig isquote:Op woensdag 21 september 2011 23:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kijk maar naar eda. Vandaag je mattie je huis wel uit gekregen?
wat een kutsmoes zegquote:Op woensdag 21 september 2011 23:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als ik je zou willen had je al een foto + nummer verzoek in je pmbox.
Maarja, ik heb niks met spleetogen.
Doorsnee fokvrouw steek je in iedergeval wel bovenuit
Niet iedereen hosselt onder zijn standaarden hier hoor.quote:
Hoezo? Chinees is prima te eten hoorquote:buiten dat nogal racistisch ook..
Hij zou eerder een kloon van mij kunnen zijn, schat.quote:ben je zeker weten geen kloon van vuurvlieg?
Waarom zou je eten eten wat je vies vind?quote:die wil ook alleen blanken
Leugensquote:Op woensdag 21 september 2011 23:18 schreef Lynthy het volgende:
je zei dat je elke vrouw in 30 seconden kon versieren... dus of ik nu blank of niet ben doet er niet toe.. faalhaas!
Ik ben niet zo thuis in de spleetogen... Schat.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:19 schreef Lynthy het volgende:
en ik ben niet eens chinees... sukkel
Wil je zo graag versierd worden door flepke danquote:Op woensdag 21 september 2011 23:19 schreef Lynthy het volgende:
en ik ben niet eens chinees... sukkel
Maak haar er nou niet teveel bewust van.... Jezus zegquote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wil je zo graag versierd worden door flepke dan
Alsof Flepke online kan hosselen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
lol nee, dat mocht ie willenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nog geen reden om de FOK! knokploeg erop af te sturen dus?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij voegt nu commentaar toe wat volledig overbodig is
Maar het is nog geen half twaalf
Inderdaad, valt me vies tegen hoe moeilijk het is met alleen tekst. Toch wel een leuke uitdaging.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alsof Flepke online kan hosselen.
wat doet dat er toe sinds wij toch allemaal spleetogen zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |