quote:Erg mooi
Op donderdag 11 juli 2002 18:55 schreef tec het volgende:
Okay een combi van photoshop en 3dmax mag denk ik ook wel.model van het pakje met 3dmax r4, daarna ingescanned sportlife pakje bewerkt met photoshop voor de skin.
quote:zal ik es doen dan, bedankt.
Op dinsdag 23 juli 2002 16:06 schreef nietzman het volgende:[..]
Je kant hem ook gewoon uitzetten in je .tk prefs.
stukje netter
quote:Kuren van jou pc denk k, want bij mij doen ze het
Op dinsdag 23 juli 2002 17:25 schreef da_rippah het volgende:
Hmm? Plaatjes zijn nu ineens allemaal kruisjes? Hebben jullie dat ook? Of zijn dat weer kuren van mijn pc
quote:Als jij de Tutorials van Phong lastig vind, dan geloof ik er NIETS van dat jij al die voorgaande werkjes zelf hebt gemaakt!
Op zondag 07 juli 2002 21:48 schreef da_rippah het volgende:
Ik heb btw nog een goede tutorialsite gevonden, met best lastige tutorials soms:
quote:Blur is vrij laag, die licht blauwe vlek is een resultaat van reflecties.
Op dinsdag 23 juli 2002 12:48 schreef da_rippah het volgende:
Jah als ik er zo wat langer naar kijk is hij inderdaad vooral qua compositie wel mooi, ik zou er alleen iets minder blur indoen (vooral bij het voorste "balletje", die lichtblauwe vlek)
quote:Die op die draaistoel is vet
Op dinsdag 23 juli 2002 20:58 schreef haaahaha het volgende:
http://www.haaahahaha.nl/foto
quote:Nee dat heb ik echt (ik zweer et) al na twee dagen zelf gemaakt. Ik neem nu aan dat je het plaatje in de openingspost bedoeld
Op dinsdag 23 juli 2002 18:47 schreef wh00t het volgende:[..]
Als jij de Tutorials van Phong lastig vind, dan geloof ik er NIETS van dat jij al die voorgaande werkjes zelf hebt gemaakt!
Je allereerste plaatje bv, na 2 dagen PS'en? Lijkt me sterk maar je kunt er natuurlijk veel gevoel voor hebben...
quote:Zag m al op GoT
Op vrijdag 26 juli 2002 13:06 schreef da_rippah het volgende:
Een nieuwe van mij, zeg maar het "vervolg" op mijn vorige plaatje:
(f*cked de lay-out niet op he?
)
Dit is meer het standaard werk wat je overal ziet...
13 in het dozijn werk zegmaar....
Wat je moet doet zodra je fotosoep onder de knie hebt is het onwikkelen van je eigen stijl....
quote:Het begint al beter te worden, hoger contrast en scherpere overgangen zou het beter maken. Het probleem is nog steeds dat je TE duidelijk kunt zien welke filters er allemaal gebruikt zijn.
Op vrijdag 26 juli 2002 13:06 schreef da_rippah het volgende:
Een nieuwe van mij, zeg maar het "vervolg" op mijn vorige plaatje:
(f*cked de lay-out niet op he?
)
K had net nix te doen, dus fotoshop maar weer opgestart, vond m wel grappig eigenlijk.
quote:Tip:
Op zaterdag 27 juli 2002 11:40 schreef Late het volgende:
Ik vind foto's toch wel verdomd lastig om te bewerken hoor! Ik probeer het steeds, maar om het zo mooit te krijgen zoals sommige hierboven... Dat lukt mij toch echt niet!
Met veel layers werken, en met de marquee tools bij de hand kan er niet zoveel fout gaan
quote:Sorry! Maar hier ben ik een leek in! Layers?
Op zaterdag 27 juli 2002 11:50 schreef RDV het volgende:
Tip:Met veel layers werken, en met de marquee tools bij de hand kan er niet zoveel fout gaan
quote:Ik zal een betere tip geven:
Op zaterdag 27 juli 2002 13:15 schreef Late het volgende:[..]
Sorry! Maar hier ben ik een leek in! Layers?
Marquee tools?
Photoshop aanschaffen
quote:Heb ik
Op zaterdag 27 juli 2002 13:43 schreef RDV het volgende:
Ik zal een betere tip geven:Photoshop aanschaffen
quote:precies..ik maak er tot nu toe alleen foto's kleiner mee en wat klooien ermee! Verder kom ik niet! Ik zou echt niet weten wat ik moet doen om zo'n mooie dingen te maken!
Op zaterdag 27 juli 2002 13:50 schreef Late het volgende:[..]
Heb ik
Kan er alleen niet mee omgaan!
quote:Ik wet wel hoe het gummetje werkt enzo... Maar zelfs dat lukt mij maar nauwelijks!
Op zaterdag 27 juli 2002 13:55 schreef SuperwomanXXX het volgende:
precies..ik maak er tot nu toe alleen foto's kleiner mee en wat klooien ermee! Verder kom ik niet! Ik zou echt niet weten wat ik moet doen om zo'n mooie dingen te maken!
quote:Dat heb ik dus nu ook, ik heb het wel, maar ik heb geen flauw idee wat je er nou eigenlijk mee kunt als je snapt wat ik bedoel. Ik zie hier hele mooie dingen, maar hoe je die zou moeten maken?!
Op zaterdag 27 juli 2002 13:55 schreef SuperwomanXXX het volgende:[..]
precies..ik maak er tot nu toe alleen foto's kleiner mee en wat klooien ermee! Verder kom ik niet! Ik zou echt niet weten wat ik moet doen om zo'n mooie dingen te maken!
En de handleiding helpt ook niet echt
Ik word d'r helemaal crimineel van
quote:Juist..! weet niet eens hoe je een begin moet maken met een vierkant
Op zaterdag 27 juli 2002 13:57 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Dat heb ik dus nu ook, ik heb het wel, maar ik heb geen flauw idee wat je er nou eigenlijk mee kunt als je snapt wat ik bedoel. Ik zie hier hele mooie dingen, maar hoe je die zou moeten maken?!
En de handleiding helpt ook niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |