abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juli 2002 @ 20:08:01 #151
32021 Sluggie
Totally Slugged Out
pi_5113387
ja, welke proggie? en welke plugin
"I Smoke Like A Chimney, Matter A Fact, I Smoke Like A Gun When A Killer See It's Enemy"
pi_5114001
Da Rippah wat maak jij een goedkope troep. Is niet erg, maar je vind het zelf nogal volgens mij.

Achtergrond
Rastertje
lijntje hier en daar
blinkende stom bolletje in 't midden
Da Rippah Design erin
Hatseflats klaar.

quote:
Klik hier voor de (1024*768) versie
Waarom? Wat moet je ermee?
pi_5114027
quote:
Op maandag 22 juli 2002 21:04 schreef DeStedebouwer het volgende:
Da Rippah wat maak jij een goedkope troep. Is niet erg, maar je vind het zelf nogal volgens mij.

Achtergrond
Rastertje
lijntje hier en daar
Da Rippah Design erin
Hatseflats klaar.
[..]

DeStedebouwer heeft gesproken (en nog met een kern van waarheid ook)
pi_5115574
quote:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Klik hier voor de (1024*768) versie
--------------------------------------------------------------------------------

dan kun je het plaatje als achtergrond instellen, kicke joh, vet mooi
  maandag 22 juli 2002 @ 23:08:03 #155
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_5115733
quote:
Op maandag 22 juli 2002 22:57 schreef Trauma_Chirurg het volgende:

[..]

dan kun je het plaatje als achtergrond instellen, kicke joh, vet mooi

Leuk.... kan ik tegen blokjes aan gaan kijken zeker 1024x768.... komnou...
Ik ga naar huis.
  maandag 22 juli 2002 @ 23:22:56 #156
27384 W-Ballzz
doubleyoubalzz
pi_5115881

Mijn soepwerk

pi_5119386
quote:

Achtergrond
Rastertje
lijntje hier en daar
Da Rippah Design erin
Hatseflats klaar.
[..]

Dit is echt de meest on-onderbouwde kritiek die ik ooit gehoord heb. Anders post je eens iets van jezelf, kan ik eens kijken wat daaraan te zeiken valt

Wat heb ik hier nou aan???

dinsdag 23 juli 2002 @ 11:02:19 #158
22495 RDV
Ik was hier
pi_5119397
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 11:00 schreef da_rippah het volgende:

[..]

Dit is echt de meest on-onderbouwde kritiek die ik ooit gehoord heb. Anders post je eens iets van jezelf, kan ik eens kijken wat daaraan te zeiken valt

Wat heb ik hier nou aan???

Dat je je er nog iets van aantrekt ook, laat hem lekker als ie t zo goed kan, ik heb anders van hem ook nog nix gezien...
Huiswerk?! Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school!!
  dinsdag 23 juli 2002 @ 11:04:20 #159
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_5119414
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 11:00 schreef da_rippah het volgende:

[..]

Euhm.... ik wil niet moeilijk doen hoor, maar aangezien hij doelt op het simpel zijn van een aantal van jou 'art-pieces' en een lijstje meegeeft waarmee hij aangeeft hoe vlot en relatief oningewikkeld jij een afbeelding opbouwd, kan ik geen andere conclusie trekken dat dat hij het nog redelijk goed onderbouwd.

Of ik het er mee eens ben laat ik me niet over uit, maar hij onderbouwd het wél..

Ik ga naar huis.
pi_5119441
Eehm... Dat kan ik toch ook bij iedere afbeelding zeggen?

*kuchekuch* http://members.chello.nl/~h.vangestel3/anna1024x768.jpg
-

(Hup, paar afbeeldingen blenden, paar balkjes ) Ik bedoel, hij kan toch niet ruiken hoe lang ik met iets bezig geweest ben?

En trouwens, als iemand alleen maar roept van "oeh wat is dat vet", of zoals Stedebouwer "nou wat een goedkope troep" heb je daar niets aan. Ik heb liever kritiek waar ik iets mee kan. Dit slaat nergens op

[Dit bericht is gewijzigd door da_rippah op 23-07-2002 11:13]

pi_5119454
quote:
Op maandag 22 juli 2002 23:22 schreef W-Ballzz het volgende:
[afbeelding]

Mijn soepwerk

Hehe, vette soep
pi_5119493
quote:
Eehm... Dat kan ik toch ook bij iedere afbeelding zeggen? (Hup, achtergrondje, hup balletje) Ik bedoel, hij kan toch niet ruiken hoe lang ik met iets bezig geweest ben?
Ik kan je zeggen dat ik ongeveer wel kan inschatten hoelang je met die plaatjes bezig bent geweest. Zelf heb ik vroeger ook ontelbaar veel wallpapers op deze manier gemaakt, gewoon een lijpe filter frenzy totdat er een leuk plaatje verschijnt. Een goede tip: gebruik filters maar gebruik ze op een manier zodat de filters niet je plaatje maken, zodat ze dus ook niet overduidelijk zichtbaar zijn (zoals de swirl filter in een van je wallpapers). Ipv een hele hoop wallpapers die allemaal wat op elkaar lijken zou je je ook kunnen concentreren op 1 wallpaper dat los staat van de rest en niet overduidelijk is opgemaakt uit een hoop filters. Verder raad ik je aan om, mits je wallpaper echt bedoeld is als wallpaper, niet je nickname er zo groot in te zetten (niemand zal dat op zn bureaublad willen hebben). Zet het ipv zo groot in het midden, netjes rechtsonder zodat het mooi achter de taakbalk verdwijnd, of zet het iig heel klein ergens zodat het niet storend is.
pi_5119507
Mijn plaatjes zijn ook niet echt bedoeld om als wallpaper te gebruiken eigenlijk. Kwil ze zelf ook niet eens op de achtergrond. En jah, ik ben met sommige plaatjes niet zo heel lang bezig geweest, maar met "FUSE" bijvoorbeeld toch wel wat langer.
pi_5119608
quote:

Achtergrond
Rastertje
lijntje hier en daar
Da Rippah Design erin
Hatseflats klaar.
[..]

Jonge, als je nou effe lekker iemand NIET gaat lopen afzeiken en eerst je zaakjes voor elkaar gaat krijgen (fix bijvoorbeeld eens een normale website, waarbij de titel ook ergens op slaat en waarbij je iig die k*t banner weghaald heh) .. knuppeltje
-=[ echtgenoot is verleden tijd van echtgenieten ]=-
  dinsdag 23 juli 2002 @ 11:35:23 #165
3415 Webby
1 omhoog!
pi_5119644
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_5119690
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 11:35 schreef Webby het volgende:
[afbeelding]
Leuke rups maar ik zou in het midden de kleuren toch iets minder fel maken, je ziet daar gewoon fel groene pixels rondhangen enzo.. das niezo mooi
pi_5119706
Heb deze eigelijk stiekem ook al in kunst en literatuur gepost maar gooi hem hier ook maar effe neer.

pi_5120141
Tikkie simpel maar wel mooi. Alleen photoshop gebruikt? Dan vind ik het wel knap
pi_5120259
Een mix van 3dmax en photoshop. Het gaat niet zozeer om hoe simpel het is, het gaat om de compositie.. iets dat ontzettend simpel is kan hardstikke mooi zijn.
pi_5120421
Jah als ik er zo wat langer naar kijk is hij inderdaad vooral qua compositie wel mooi, ik zou er alleen iets minder blur indoen (vooral bij het voorste "balletje", die lichtblauwe vlek)
pi_5120681
-edit: ik heb er dit van gemaakt-
Ik heb de .psd nog en de achtergrond ook dus ik kan hem altijd nog aanpassen Verder vind ik hem nog steeds niet echt compleet. Beetje kaal, misschien iets teveel witte streepjes

[Dit bericht is gewijzigd door da_rippah op 23-07-2002 15:13]

pi_5122307
ik vind um zo wel leuk,.. lekker simpel
  dinsdag 23 juli 2002 @ 15:25:20 #173
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5122331
Op http://www.deaddreamer.com staan een paar SUPER gave dingen die met PS zijn gemaakt. Ben er zelf een complete kluns mee. Dus kan hier verder niks posten.....
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
pi_5122388
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 11:31 schreef P.a.u.l het volgende:

[..]

Jonge, als je nou effe lekker iemand NIET gaat lopen afzeiken en eerst je zaakjes voor elkaar gaat krijgen (fix bijvoorbeeld eens een normale website, waarbij de titel ook ergens op slaat en waarbij je iig die k*t banner weghaald heh) .. knuppeltje

Ik ben bezig met een website daarvoor, maar wilde dat domeintje alvast hebben. En dat popup ding haal je weg met een popup killer, nergens last meer van. Die Anna desktop is inderdaad supersimpel, maargoed, Anna staat erop dus vinden mensen hem leuk. Produceer wat de consument wil.

Maar ik wilde gewoon ff duidelijk maken dat die plaatjes van Da Rippah tamelijk eenvoudig zijn. Ik dacht dat hij het zelf uitermate coole dingen vond, maar hij geeft toe dat ze ook niet echt bruisen van originaliteit en arbeidsuren, net als die van mij.

Enne, Tec, die alienvergadering van stamoudsten is cool
Of dat hoopje knikkers volstrekt willekeurig op een stuk virtueel papier geflikkerd. Wat jij wil.

dinsdag 23 juli 2002 @ 16:06:47 #175
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_5122828
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 15:30 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Ik ben bezig met een website daarvoor, maar wilde dat domeintje alvast hebben. En dat popup ding haal je weg met een popup killer, nergens last meer van. Die Anna desktop is inderdaad supersimpel, maargoed, Anna staat erop dus vinden mensen hem leuk. Produceer wat de consument wil.

Je kant hem ook gewoon uitzetten in je .tk prefs.
stukje netter
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')