Achtergrond
Rastertje
lijntje hier en daar
blinkende stom bolletje in 't midden
Da Rippah Design erin
Hatseflats klaar.
quote:Waarom? Wat moet je ermee?
Klik hier voor de (1024*768) versie
quote:DeStedebouwer heeft gesproken
Op maandag 22 juli 2002 21:04 schreef DeStedebouwer het volgende:
Da Rippah wat maak jij een goedkope troep. Is niet erg, maar je vind het zelf nogalvolgens mij.
Achtergrond
Rastertje
lijntje hier en daar
Da Rippah Design erin
Hatseflats klaar.
[..]Waarom? Wat moet je ermee?
quote:dan kun je het plaatje als achtergrond instellen, kicke joh, vet mooi
Op maandag 22 juli 2002 21:04 schreef DeStedebouwer het volgende:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Klik hier voor de (1024*768) versie
--------------------------------------------------------------------------------Waarom? Wat moet je ermee?
quote:Leuk.... kan ik tegen blokjes aan gaan kijken zeker
Op maandag 22 juli 2002 22:57 schreef Trauma_Chirurg het volgende:[..]
dan kun je het plaatje als achtergrond instellen, kicke joh, vet mooi
quote:
Da Rippah wat maak jij een goedkope troep. Is niet erg, maar je vind het zelf nogalvolgens mij.
Achtergrond
Rastertje
lijntje hier en daar
Da Rippah Design erin
Hatseflats klaar.
Wat heb ik hier nou aan???
quote:Dat je je er nog iets van aantrekt ook, laat hem lekker als ie t zo goed kan, ik heb anders van hem ook nog nix gezien...
Op dinsdag 23 juli 2002 11:00 schreef da_rippah het volgende:[..]
Dit is echt de meest on-onderbouwde kritiek die ik ooit gehoord heb. Anders post je eens iets van jezelf, kan ik eens kijken wat daaraan te zeiken valt![]()
Wat heb ik hier nou aan???
![]()
![]()
quote:Euhm.... ik wil niet moeilijk doen hoor, maar aangezien hij doelt op het simpel zijn van een aantal van jou 'art-pieces' en een lijstje meegeeft waarmee hij aangeeft hoe vlot en relatief oningewikkeld jij een afbeelding opbouwd, kan ik geen andere conclusie trekken dat dat hij het nog redelijk goed onderbouwd.
Op dinsdag 23 juli 2002 11:00 schreef da_rippah het volgende:[..]
Dit is echt de meest on-onderbouwde kritiek die ik ooit gehoord heb. Anders post je eens iets van jezelf, kan ik eens kijken wat daaraan te zeiken valt![]()
Of ik het er mee eens ben laat ik me niet over uit, maar hij onderbouwd het wél..
*kuchekuch* http://members.chello.nl/~h.vangestel3/anna1024x768.jpg
-
(Hup, paar afbeeldingen blenden, paar balkjes ) Ik bedoel, hij kan toch niet ruiken hoe lang ik met iets bezig geweest ben?
En trouwens, als iemand alleen maar roept van "oeh wat is dat vet", of zoals Stedebouwer "nou wat een goedkope troep" heb je daar niets aan. Ik heb liever kritiek waar ik iets mee kan. Dit slaat nergens op
[Dit bericht is gewijzigd door da_rippah op 23-07-2002 11:13]
quote:Hehe, vette soep
Op maandag 22 juli 2002 23:22 schreef W-Ballzz het volgende:
[afbeelding]Mijn soepwerk
quote:Ik kan je zeggen dat ik ongeveer wel kan inschatten hoelang je met die plaatjes bezig bent geweest. Zelf heb ik vroeger ook ontelbaar veel wallpapers op deze manier gemaakt, gewoon een lijpe filter frenzy totdat er een leuk plaatje verschijnt. Een goede tip: gebruik filters maar gebruik ze op een manier zodat de filters niet je plaatje maken, zodat ze dus ook niet overduidelijk zichtbaar zijn (zoals de swirl filter in een van je wallpapers). Ipv een hele hoop wallpapers die allemaal wat op elkaar lijken zou je je ook kunnen concentreren op 1 wallpaper dat los staat van de rest en niet overduidelijk is opgemaakt uit een hoop filters. Verder raad ik je aan om, mits je wallpaper echt bedoeld is als wallpaper, niet je nickname er zo groot in te zetten (niemand zal dat op zn bureaublad willen hebben). Zet het ipv zo groot in het midden, netjes rechtsonder zodat het mooi achter de taakbalk verdwijnd, of zet het iig heel klein ergens zodat het niet storend is.
Eehm... Dat kan ik toch ook bij iedere afbeelding zeggen? (Hup, achtergrondje, hup balletje) Ik bedoel, hij kan toch niet ruiken hoe lang ik met iets bezig geweest ben?
quote:Jonge, als je nou effe lekker iemand NIET gaat lopen afzeiken en eerst je zaakjes voor elkaar gaat krijgen (fix bijvoorbeeld eens een normale website, waarbij de titel ook ergens op slaat en waarbij je iig die k*t banner weghaald heh) .. knuppeltje
Achtergrond
Rastertje
lijntje hier en daar
Da Rippah Design erin
Hatseflats klaar.
quote:Leuke rups maar ik zou in het midden de kleuren toch iets minder fel maken, je ziet daar gewoon fel groene pixels rondhangen enzo.. das niezo mooi
Op dinsdag 23 juli 2002 11:35 schreef Webby het volgende:
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door da_rippah op 23-07-2002 15:13]
quote:Ik ben bezig met een website daarvoor, maar wilde dat domeintje alvast hebben. En dat popup ding haal je weg met een popup killer, nergens last meer van. Die Anna desktop is inderdaad supersimpel, maargoed, Anna staat erop dus vinden mensen hem leuk. Produceer wat de consument wil.
Op dinsdag 23 juli 2002 11:31 schreef P.a.u.l het volgende:[..]
Jonge, als je nou effe lekker iemand NIET gaat lopen afzeiken en eerst je zaakjes voor elkaar gaat krijgen (fix bijvoorbeeld eens een normale website, waarbij de titel ook ergens op slaat en waarbij je iig die k*t banner weghaald heh) .. knuppeltje
Maar ik wilde gewoon ff duidelijk maken dat die plaatjes van Da Rippah tamelijk eenvoudig zijn. Ik dacht dat hij het zelf uitermate coole dingen vond, maar hij geeft toe dat ze ook niet echt bruisen van originaliteit en arbeidsuren, net als die van mij.
Enne, Tec, die alienvergadering van stamoudsten is cool
Of dat hoopje knikkers volstrekt willekeurig op een stuk virtueel papier geflikkerd. Wat jij wil.
quote:Je kant hem ook gewoon uitzetten in je .tk prefs.
Op dinsdag 23 juli 2002 15:30 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Ik ben bezig met een website daarvoor, maar wilde dat domeintje alvast hebben. En dat popup ding haal je weg met een popup killer, nergens last meer van. Die Anna desktop is inderdaad supersimpel, maargoed, Anna staat erop dus vinden mensen hem leuk. Produceer wat de consument wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |