Graag uw comments please
quote:Hoe krijg je die button boven aan de rechterkant zo XP achtig :p
Op woensdag 03 juli 2002 13:55 schreef da_rippah het volgende:
Ik merkte dat er op fok nog geen topic over photoshop was, dus ik dacht, waarom zou ik er niet een openen! Ik ben benieuwd of er meer mensen op Fok zijn die wat met Photoshop aan het klooien zijn, net als ik![]()
Dus, post je stuff maar eens
Ik trap af:
Dit heb ik net gemaakt:
Ik heb nog meer maar nog niet geupload...
//edit
Werk van beginnende PS'ers (PS-n00bs) is ook zeer welkom!! Post het gewoon!
//edit 2
Slakkie heeft mij inmiddels al gecorrigeerd, maar het is idd het beste (voor modemers/layout) als je links naar je pics post of je pics thumbnailed.
quote:Bevel, gradient, inner glow. (layer effects).
Op donderdag 11 juli 2002 17:51 schreef Tha-Gnome het volgende:[..]
Hoe krijg je die button boven aan de rechterkant zo XP achtig :p
model van het pakje met 3dmax r4, daarna ingescanned sportlife pakje bewerkt met photoshop voor de skin.
Dat krijg je als je 1280x1024 draait: je moet je eigen wallpaper maken
quote:Nope, daar heb ik het niet mee gedaan, het staat op fotosoep.nl als je het wil weten
Op donderdag 11 juli 2002 18:50 schreef tec het volgende:[..]
Bevel, gradient, inner glow. (layer effects).
quote:Inderdaad, daar gaan Shaii en ik wonen. Aan het begin vlak bij station. En ja, verder op schijnen hoeren te zitten, nee, daar hebben we niks mee te maken
Op donderdag 11 juli 2002 19:56 schreef da_rippah het volgende:
Hehe, wat zie ik daar nou staanKlarendalseweg
![]()
In Arnhem bedoel je?
quote:Ik doe niet aan tutorials, ik kloot liever zelf aan.
Op donderdag 11 juli 2002 19:30 schreef da_rippah het volgende:[..]
Nope, daar heb ik het niet mee gedaan, het staat op fotosoep.nl als je het wil weten
quote:Naja, het is inderdaad een stuk verderop. De hoeren zijn in de spijkerbuurt, dat is ergens anders, Klarendal is meer de wijk van de coffeeshops
Op donderdag 11 juli 2002 20:01 schreef CrashOne het volgende:[..]
Inderdaad, daar gaan Shaii en ik wonen. Aan het begin vlak bij station. En ja, verder op schijnen hoeren te zitten, nee, daar hebben we niks mee te maken
Resolutie is 1280x960, maar ik wil de layout niet verkloten deze keer
Redelijk rap gemaakt te ere van een van de betere animes.
quote:Wat heet lang, ben al ruim 4 jaar bezig
Op zondag 14 juli 2002 03:32 schreef thekorenwolf het volgende:
Wat megacool als je goed kan fotosoepen, duurt het erg lang eer dat je leert dat soort dingen te maken?
Hoe lang zou ik erover doen om het te leren als fotosoep leek?
Maar photoshop is goed te leren, mits je echt wil. Gewoon alle knoppen eens doorlopen, een tutorial lezen en je komt echt een heel eind.
Van een fotosoep tutorial, moet nog veel veranderd worden, wil ik gebruiken voor m'n forum:
Nieuwe avatar: (polar coordinates)
quote:Strakke button! Hoef je eigenlijk niets aan te doen, misschien nog een ander kleurtje.
Op zondag 14 juli 2002 08:16 schreef zedonite het volgende:
Ik heb (vannacht) dit gemaakt:Van een fotosoep tutorial, moet nog veel veranderd worden, wil ik gebruiken voor m'n forum:
Nieuwe avatar: (polar coordinates)
quote:Ja precies, alleen andere kleur en andere tekst
Op zondag 14 juli 2002 12:17 schreef da_rippah het volgende:[..]
Strakke button! Hoef je eigenlijk niets aan te doen, misschien nog een ander kleurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |