Het is dan ook een gedichtenbundelquote:Op woensdag 21 september 2011 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's anders een vrij beroemd gedicht van Godfried Bomans
Ah! Zhat ekspleens!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:36 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Het is dan ook een gedichtenbundel
Moesten jullie morgen nou naar het ziekenhuis??quote:Op woensdag 21 september 2011 10:21 schreef Scorpionsworld het volgende:
*Meldplicht
Goedemorgen
Ik doe vandaag mijn laatste dagje werken voor mijn 2 weekse kraamverlof.
anders ff aan je slipje ruiken, want urine ruikt natuurlijk heel typisch.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:58 schreef Lujaxa het volgende:
mmm ik denk dat het niks is.. alleen vreemd.. we zullen morgen dan maar afwachten...
yupquote:Op woensdag 21 september 2011 12:56 schreef Susie het volgende:
[..]
Moesten jullie morgen nou naar het ziekenhuis??
Spannend hoor! Alvast veel succes!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:57 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
yup
morgen met gel de baarmoedermond verweken en indien nodig inleiden.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef sproet-je het volgende:
Even snel want moet eigenlijk hard aan het werk zijn... We hadden een goede echo!!! Er was een mooi kloppend hartje te zien en verder leek het wel alsof ik van een soort zeepaardje zwanger ben
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef sproet-je het volgende:
Even snel want moet eigenlijk hard aan het werk zijn... We hadden een goede echo!!! Er was een mooi kloppend hartje te zien en verder leek het wel alsof ik van een soort zeepaardje zwanger ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |