ik heb het dan over kale huur 600 en servicekosten 100 totaal dus 700 kan soms iets goedkoper en soms iets duurder.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:48 schreef Faazz het volgende:
Ja maar hee, voor 400eu kan je best een mooie kamer krijgen hoor. Tis maar wat je gewend ben maar ik heb beslist geen bezemkast en ik betaal veel minder.
Maar het punt is eigenlijk dat je vergeet gas/water/elektra mee te rekenen boven op de kale huur van een appartement.
Bijkomend voordeel van een studentenwoning trouwens vind ik is dat je huisgenoten heb dat ook bijdraagt aan de sfeer.
Nee zie ook net dat het max ¤650 is .quote:Op woensdag 21 september 2011 02:20 schreef Tinos85 het volgende:
Bij zo'n huur krijg je geen huurtoeslag.
Sowieso veel fails, want het is huurtoeslag en niet zorgtoeslag.quote:Op woensdag 21 september 2011 06:59 schreef Ron.Jeremy het volgende:
TT-fail
Het is: duur huren beter DAN kamers
Tenzij iemand garant wil staan..quote:Op woensdag 21 september 2011 06:22 schreef Lienekien het volgende:
Bij huurwoningen wil het probleem nog wel eens zijn dat ze daar een bepaald minimum inkomen vragen, een grens waar jij zeer waarschijnlijk niet aan voldoet, gezien het bedrag aan huurtoeslag dat je verwacht.
Waarom niet? Of ken je TS?quote:Op woensdag 21 september 2011 08:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat daar niet veel kans op is.
En als je jonger dan 23 bent, ligt die grens bij 361,66.quote:Op woensdag 21 september 2011 02:31 schreef Zelva het volgende:
De huurtoeslaggrens is 652,52, inclusief servicekosten. Bovendien zijn huren daarboven geliberaliseerd en kun je derhalve het grootste gedeelte van de huurbescherming schrappen.
Dan ben je er nog niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:51 schreef Karasta het volgende:
[..]
ik heb het dan over kale huur 600 en servicekosten 100 totaal dus 700 kan soms iets goedkoper en soms iets duurder.
Toen ik op kamers zat in Goes betaalde ik 350 euro per maand incl, in die kamer paste net 1 persoons bed 1 kast 1 tafel . ( dan was het krap)
Ja, zolang het maar aan alle eisen voldoet.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:24 schreef Karasta het volgende:
Haha heb even dat van zorgtoeslag aangepastkan je dan ook voor een studio huurtoeslag krijgen? Jammer inderdaad dat bij de woningbouw zo lang duurt , maar na heel slechte ervaringen op kamers wil ik dat echt nooit meer.
wat zijn dus die eisen? Kon het gister niet vinden op de belasting website ? Wat ik uit persoonlijke ervaring weet is :quote:Op woensdag 21 september 2011 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zolang het maar aan alle eisen voldoet.
Het gaat niet om het huisnummer, maar om de voordeur zoals je in de post hierboven kunt zien.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:31 schreef Karasta het volgende:
[..]
wat zijn dus die eisen? Kon het gister niet vinden op de belasting website ? Wat ik uit persoonlijke ervaring weet is :
-Eigen huis nr?
-Eigen douche en toilet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |