Dat kan ja, maar dan heeft hij alsnog een kabel naar zijn settopbox.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:05 schreef Tew het volgende:
Zijn dvd/bluray en upc?box staan ergens in een kast en met een afstandbediening wordt het signaal verzonden naar zijn tv
Ja dat kan ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:52 schreef gateway het volgende:
kan toch? met zo'n zender die men ook wel gebruikt om boven op de slaapkamer tv te kijken terwijl de ontvanger beneden staat?
blijf je wel in bewegingquote:Op woensdag 21 september 2011 12:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja dat kan ja.
't Is alleen zo jammer als je iedere keer naar de meterkast moet lopen als je van zender wilt wisselen.
hoezo? de afstandbediening neem je mee, die gaat ook via dat kastje mee dat signaal?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja dat kan ja.
't Is alleen zo jammer als je iedere keer naar de meterkast moet lopen als je van zender wilt wisselen.
ja.. onder die draad kom je hoe dan ook niet uit..quote:Op woensdag 21 september 2011 22:34 schreef Tew het volgende:
@FredvZ
Powerline adapters> Dit is het systeem dat KPN toepast. In de meterkast hebben ze1 geplaatst
de andere drie zijn in de woonkamer, slaapkamer en op zolder.
Vervolgens loopt er een draad van deze adapter in de woonkamer naar de box (niet hinderlijk),maar dan van de box naar de televisie die anderhalve meter hoger staat (wel hinderlijk).
In de slaapkamer en op zolder staan de tv's gewoon op een kastje en zie je geen draad.
Verder wil ik iedereen bedanken.
ja.. die man heeft een vreemde kijkquote:Op woensdag 21 september 2011 23:50 schreef Tew het volgende:
Ik vind het al zo erg niet meer. En toch weet ik dat bij die man het echt zonder draad werkt.
Met uitzondering van de stroomsnoer.
Zodra ik hem kan spreken zal ik jullie vertellen hoe het systeem werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |