quote:
Alles is stofvrij. Bij een schone instal haal ik dus mijn laptop zo goed als uit elkaar, alles stofvrij maken, nieuwe heatsink overal. Doe ik al jaren als ik een laptop herinstalleer dan maak ik hem volledig schoonquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:23 schreef meneerpeer het volgende:
ow sorry dacht dat er "een" stond.
maar het kan ook oververhitting zijn. hoewel ik eerder naar de batterij neig.
Zet de stofzuiger even op de ventilatie gaten van je laptop. Zorg er wel voor dat de laptop uitstaat.
Nee, hij gaat wel laden maar zodra ie windows moet opstarten gaat ie uit en begint ie weer opnieuwquote:
Als dat het probleem zou zijn is dat geen probleem. Gelukkig 2 dagen geleden schone instal gedaan en alles gebackupped. Alleen hoe kom ik erachter of dat het is. Want als ik via mijn Bios een HHD selftest doe zegt ie dat het 100 procent in orde isquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:31 schreef Marie30 het volgende:
Heb ik ook eens gehad, laptop bleef in een loop afspelen zeg maar en startte steeds opnieuw op zonder windows echt aan te vatten. Heb toen mijn harde schijf moeten vervangen en van de oude niets kunnen recupereren. Hoop dat jij beter nieuws krijgt.
Ik kom in het boot menuquote:Op woensdag 21 september 2011 00:11 schreef mk13139 het volgende:
Kun je niet tijdens het opstarten van je computer in het bootmenu van de bios komen? Dan kun je toch weer een schone installatie doen?
Gewoon een corrupte installatie lijkt me...
Hmm, het ligt niet aan je cd? Al via een usb stick geprobeerd?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom in het boot menuen kan de dvddrive als primaire instellen maar die pakt ie dus niet met het booten
Wat kan ik via een usb-stick proberen? Nu waarschijnlijk niks gezien ik maar 1 laptop in huis heb.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:20 schreef mk13139 het volgende:
[..]
Hmm, het ligt niet aan je cd? Al via een usb stick geprobeerd?
Hmm lastig ja.. xDquote:Op woensdag 21 september 2011 00:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat kan ik via een usb-stick proberen? Nu waarschijnlijk niks gezien ik maar 1 laptop in huis heb.
Hoe?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:34 schreef mk13139 het volgende:
[..]
Hmm lastig ja.. xD
Maar daar zou je eventueel ook windows vanaf kunnen installeren.
Stel t lukt echt niet, kan je altijd effe hier langskomen om t 1 en ander te downloaden/op USB te zetten oidquote:Op woensdag 21 september 2011 00:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat kan ik via een usb-stick proberen? Nu waarschijnlijk niks gezien ik maar 1 laptop in huis heb.
Thanks, ga vanaaf proberenquote:Op woensdag 21 september 2011 09:52 schreef GotC het volgende:
http://www.helpmij.nl/for(...)probleem-Acer-laptop
Is dit niet iets? Of het ooit gelukt is, staat er niet..maarja
Hoe meer tips ik heb hoe meer ik vanavond kan uitproberenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ajoh, je bent aan t werk, niet huilen
Uiteraard wel! Fok!kers zijn toch altijd avondmensen? Jij toch ook?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoe meer tips ik heb hoe meer ik vanavond kan uitproberengezien vanavond vast niet iedereen ineens met tips of oplossingen komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |