Heb jij dan geen enkele invloed op je eigen leven?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:20 schreef Lonaa het volgende:
Wat lees ik hier een boel mensen met "mogelijkheden" om dan wel meer te werken, te stoppen met werken, in dingen te snijden...enz. enz.
Ik word er bijna jaloers van.
Jij/jullie hebben toch ook keuzes die je kan maken?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:20 schreef Lonaa het volgende:
Wat lees ik hier een boel mensen met "mogelijkheden" om dan wel meer te werken, te stoppen met werken, in dingen te snijden...enz. enz.
Ik word er bijna jaloers van.
Op wat voor toeslagen denk je te rekenen, als je getrouwd bent? Zaken als zorg/huurtoeslag vallen al af omdat jouw inkomen dan te hoog is.quote:
Zorgtoeslag en kinderopvangtoeslag bijvoorbeeld. En trouwen is geen reden, ben al jaren toeslagpartner uiteraardquote:Op donderdag 22 september 2011 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Op wat voor toeslagen denk je te rekenen, als je getrouwd bent? Zaken als zorg/huurtoeslag vallen al af omdat jouw inkomen dan te hoog is.
Hier ook....en tevreden...want als het moet betalen ze.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef BertV het volgende:
[..]
Anderzorg, met maximaal eigenrisico: 66,25![]()
Kost niks, vergoed niks, voor de gezonde mensch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |